Weet iemand of gecombineerde tattoo's samen een groter effect hebben als individueel? Zoals bijvoorbeeld de Colen tattoo's.
kweenie volgens mij is elke tatoo individueel voor je attractivnes want ik heb de fire monkey tatto op me rug en schouder tattoo's en dat ziet er dan niet echt mooi uit omdat ze over elkaar heen lopen een stukkie en de een is gekleurd en de ander niet maar ik ben toch wel aantrekkelijk.
D8 dat hier nooit een topique over zou komen. Maar hier heb je leuke combos: Combos Balverine Hunter: Howl, Balverine skull, Warrior Style Dark Tallin: Dark Vortex, Firis, Tallin Leg, Tallin Arm, Spiral Dementia Coron-A: Coron Mask, Coron Wave, Coron Dusk Coron-B: Coron Visor, Coron Brith, Coron Dawn Harion: Harion Arm, Harion Shoulder, Somrune, Karian Wing (David L) Pirate: SeaChaos Arm, Seachaos Leg, Seacorpse (David L) Spider: Red Widow, Poison Web
ah, thanx dballzfan. Weet je ook nog of van die combo's een extra effect hebben? Want die Coron tattoo's hebben geen individueel effect. Doen ze wel iets als je ze in een combo hebt?
Weet iemand waar je de tattoo's kan laten zetten? Ik heb er wel een maar die is er op een onverklaarbare manier gekomen
In Knothole Glade zit een Tattoo shop, en er lopen voor zover bij mij bekend 2 tattooers rond; eentje bij Greatwood Lake en een iets buiten Knothole Glade. Kan best zijn dat er meer tattooers rondlopen, je vindt ze in ieder geval vaak samen met een barber en/of een trader.
Tatooers lopen toch overal rond bij kom ik ze overal tegen..de een bied weer andere tatoo's aan als de ander dus soms moet je geluk hebben.
ik ben pas 2 uurtjes bezig heb al 2 van die tattoo gassies gezien bij greatwood lake ( ze waren verschillend omdat ze verschillende tattoos verkochten), heb iig stuk of 4 gekocht , loop nu halfnaakt rond
uhhhm er was eerst iemand die vroeg of je die tatoo's die licht geven ook kan krijgen... dat ken dus niet ok, maar ik ben bezig al me stats te masteren maar ik begin nu wel een beetje op mase te lijken met allemaal soort blauwe tatoo achtige dingen over heel mijn lichaam.