[XOne] Elk jaar een nieuwe starterskit

Discussie in 'Games' gestart door Cyrax, 21 okt 2004.

  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Guys,

    Ik heb een vraagje: Ik heb in september van dit jaar een starterskit gekocht, als ik nou in augustus 2005 een nieuwe starterskit koop en de code al invoer (voordat mijn vorige abbonement is verlopen dus), loopt mijn oude abbonement dan eerst gewoon door tot september 2005 en gaat mijn nieuwe abbonement dan pas in in september? En wordt mijn CC dan dus ook niet belast?
     
  2. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat klopt ja. Je verlengt je account met een jaar dus die wordt er gewoon achteraan geplakt :)
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Kijk dat wilde ik horen. Een maat van mij heeft geen CC, en hij heeft de afgelopen 2 weken bij mij thuis het fenomeen X-box Live ondekt en is zwaar verslaafd geraakt. Hij gaat vanavond een X-box halen met een starterskit en RSIII Black Arrow. Hij kan niet wachten om on-line te gaan, dus mag de jongen wel mijn CC gebruiken. Maar dan kan hij dus netjes elk jaar een nieuwe starterskit halen, zodat mijn CC niet belast wordt. Niet dat het zo'n ramp is, hij betaalt me toch wel terug, maar het is wel een beter gevoel vind zo.
     
  4. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja dat is zo. Als je zorgt dat je alle gegevens hebt die gebruikt zijn om aan te melden (tzijn jouw gegevens als het goed is) heb jij zowieso volledige controle over de account. Je kunt het dan opzeggen wanneer je wilt. Zorg dat je een kopietje van de account op je HD hebt staan voor de zekerheid (overzetten met memmoryunit) dan kan je de account info altijd checken. Dus bijvoorbeeld tot wanneer zijn account nog geldig is.
     
  5. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik zou ook even duidelijke afspraken maken over betaalde content downloaden. Wordt vaak over het hoofd gezien bij het delen van de credit card O-)
     
  6. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat kan je gewoon uitzetten dat je content kan downloaden
     
  7. Cuber

    Cuber Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar de anders kan dat ook weer aanzetten. :D
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je kan je gegevens bewaren met een password ... dan kan jij hem alleen beheren ;) ... betekend wel dat jij dan elk jaar weer een nieuwe subs. code moet invoeren, want hij kent jke wachtwoord niet
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik had dat idd even over het hoofd gezien haha. Thnx voor de reminder. Worden downloadable contents waarover een bedrag moet worden betaald duidelijk aangegeven voordat je gaat downloaden? M.a.w. wordt het aangegeven wanneer een content geld kost?
     
  10. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ja word aangegeven,maar bij de meeste spellen is het niet betaald.en als hij volgend jaar weer een nieuwe starterkit neemt dan vervalt zijn oude en zijn stats tog?
     
  11. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, hij verlengt gewoon z'n account, dus ook z'n gamertag en z'n stats *) . Ik heb mijn account ook verlengd en ik heb nu voor 2 jaar live, met nog steeds mijn eigen gamertag.

    Maar dat is toch die 4-knoppige code? Die heeft die vriend zelf toch ook nodig om iedere keer een spel te spelen?
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2004
  12. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, voor jouw gegevens kun je nog een apparte code invoeren zodat iemand anders niet bij die gegevens kan komen.
     

Deel Deze Pagina