Hallo, Ik heb alle toernooien in Topspin Career mode gespeeld en gewonnen. Wat kan ik dan nog doen? Wanneer je het spel laadt krijg je altijd tips. Daar staat ook bij dat je na grand slams beter kunt worden wanneer je tegen betere spelers speelt. Ik heb maar 1 keer een skill kunnen kiezen (na mn 1e Grand Slam). Verder nooit. Hoe zit het met jullie careers?
Je kan niks meer doen, je kan wel via Xbox live in de top 100 van de wereld komen, das een echt doel, en niet makkelijk ook
Ja het is wel jammer dat je niets meer kunt doen in single player als je alle toernooien al hebt gehaald. Je kunt inderdaad op xbox live spelen. Maar je kunt ook opnieuw beginnen met een ander mannetje, of vrouwtje.
ik sta nou 1e... ruim overigens, met alle upgrades die m'n poppetje maar kon Maar van die smerige Blake verlies ik ALTIJD! Jullie?
Nooit. Wat je moet doen is het volgende, als jij de bal slaat, en hij zijn slag voorbereid, eerst wat naar rechts lopen, hij zal hem dan altijd links slaan, waar jij dus al gauw naartoe wandelt voor een makkelijke put-away. Of je riskshot hem gewoon dood.