hey mensen ik zat de net xbox magezine door te kijken en toen zag ik die revieuw van die headsets staan en ik wil er best wel een aanschaffen voor halo2 dalijk alleen toen kwam dit in me op als je die headset gebruikt haal je toch meteen je suround geluid weg dan komt voor, link, recht,achter uit 1 oordopje nou leuk is dat is er dan niet een manier om te zorgen dat het algemene geluid gewoon uit je boxen komt maar het gepraat uit je headset is dat mogenlijk greetz halo nerd _0/
Volgensmij als je geluid als beste wil ervaren is een doodnormale koptelefoon nog steeds het beste, daar kan geen 7.1 sound system tegenop. Dus het beste kun je dan een koptelefoon nemen ( stereo) incl. microphone
Uhm, de ingame geluiden, op de stemmen van je mede-spelers over Live na, komen gewoon uit je TV of Dolby set hoor.
Ik zou graag die headset van halo 2 hebben maar ik kan hem alleen vinden op eb games. Ik heb wel een credit kaart maar weet iemand geen andere site of winkel die hem verkoopt ?
kan je geen headset kopen voor xbox waar je langs de twee ooren kan luistern? ^o) vind het anders maar wat stom...
Mijn router is laatste tijd beetje kaduuk. Hoor alleen nog maar stemmen en heb niet het idee dat men mij kan horen. Zelfs met de juiste poorten geopend.
De headset staat los van je surround geluid, uit de headset komt alleen gelul, uit de overige speakers de sounds van de games.
ik had trouwens ee nvraag, ik hoor meestal gewoon stemmen door mn headset, maar af en toe hoor ik ze ook uit mn tv, weten jullie waar dat aan ligt.?
bij halo 2 moet je even instellen bij sound ouput ofzoiets... of tv of headset, want anders hoor je je teammates via je headphone en al het andere gezwam via de tv.
volgens mij hoor je de personen die dicht in je buurt lopen, gewoon door de tv heen. zoiets las ik in het xbox magazine. ik hoor ze ook door de tv als ik bij ze in de buurt loop
volgens mij is het zo dat als je een gast hebt die geen headset KAN hebben dat je dan de stemmen ook over de tv hoort. want dan is het ook wat leuk voor hem. vind het BTW wel vette bagger dat je geen 2e headset kan gebruiken