Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Die stoel is dus echt wel veel makkelijker. Moet je ten eerste maar eens kijken naar de ruimte die je hebt... Het moederbord wordt een moeilijk gedeelte, jah. Ik heb zelf ook nog die millenium falcon thuis liggen, ik zal eens gaan passen en meten. Ik zou de mod ook wel zelf willen, maar aangezien ik wekelijks mijn xbox zo'n drie keer verhuis, zal het niet makkelijk gaan. Lichtjes enzo inbouwen is niet zo moeilijk. Tis alleen dat je ruimte nodig hebt... en niet zo 'n klein beetje ook niet. Bij die dvd lade kan je een stukje uit het ruimteschip snijden en die op de lade plakken zodat wanneer je de dvd lade open maakt, dat dan dat stuk van het ruimteschip uitschuift. Ik wil wel serieus meehelpen aan dit project want het zou echt leuke foto's opleveren voor in de faq. Dit soort projecten zouden we meer moeten hebben! *)
     
  2. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen jullie niet meer foto's plaatsen?
    Ik zie veel woorden maar weinig daden ;)

    Om terug te komen op mijn vraag
    Ik heb dus beetje rond gekeken in deze thread
    Ik zou dus eigenlijk zoiets als op de foto hieronder wel leuk vinden
    Ik weet dus niet of het slim is om het zelf te doen. Ik ben best bang dat ik mijn xbox mol en dat zou ik niet echt leuk vinden eerlijk gezegt en heb niet zoveel geld dat ik daarna allemaal nieuwe dingen moet kopen.
    Aangezien ik nogal slecht was in techniek en handvaardigheid op school durf ik het dus niet echt aan. Daar hebben we ook wel eens met draadjes en lampjes zitten stoeien.

    Hoe duur kost zoiets als iemand anders het doet en hoe lang duurt dat?

    Zijn er trouwens sites met nog meer voorbeelden van leuke xbox hoesjes?

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    Zoiets vind ik wel mooi alleen bij controller wil ik als het kan ook blauw lampje hebben waar xbox logo zit
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2004
  3. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan natuurlijk ook je eigen xbox zelf modden en er foto's van maken ;)
     
  4. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry hoor, maar modden is echt iets wat je zelf moet doen. dan sta je op LAN en dan zeggen ze: wow! hoe heb je dan gedaan?!? - Uuuuh, weet ik niet dat heeft iemand anders gedaan... :{ <- not cool...
     
  5. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt mij niet echt uit als iemand anders het gedaan zou hebben hoor.
    Bedoel gaat mij erom dat hij er wat leuker uitziet voor mezelf. Zodat ik hem niet alleen super vind vanwege de vette games maar ook omdat hij er wat leuker uitziet en niet zo zwart :)

    En als andere dat beter zouden kunnen dan mij dan is dat wel verstandiger dan dat ik alles zou slopen straks. Vind dat zelf niet minder cool ofzo. Doe het ook niet om cool te zijn maar om hem wat op te vrolijken voor mezelf

    Zijn er ook nederlandse sites waar ze dat soort dingen uitleggen?

    PS
    Stealth Thanx voor je Pm :)
    En tja hehe dat zou kunnen als ik het aandurf om het zelf te doen.
    Kan me nou niet echt een nieuwe Xbox permiteren :)
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2004
  6. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar toch, aan de andere kant zullen er mensen zijn die:
    -er niet de tijd voor hebben
    -geen geduld hebben
    -echt, Echt, ECHT onhandig zijn
    (dat laatste dacht ik eerst ook van mezelf.) Dus dat zou een reden kunnen zijn, maar zelf adviseer ik ook iedereen om zelf te modden. Tis leuk, je leert er van en het is natuurlijk geweldig als je je xbox kan showen op een LAN.
     
  7. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ja alle 3 de punten gelden voor mij eigenlijk :) *schaam*

    Ja misschien kan je het wel proberen maar als het fout gaat dan heb je meteen je xbox verprutst en risico is wel groot als je onhandig ben en bijna geen ervaring heb met die dingen. Ik zou echt niet weten wat al die dingen zijn in die xbox, waar ik op moet letten enzo en je moet volgens mij ook solderen ofzo en weten wat je doet. En iemand die het vaker doet heeft veel meer kans van slagen en denk ook wel heel wat beter:)
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2004
  8. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga dan maar eens na hoe ik ben begonnen. Ik was altijd het minst technisch van de klas, bij techniek en dat soort vakken kreeg ik ook al niks voor elkaar en toen ben ik ongeveer 2 jaar geleden tutorials gaan kijken op www.xbox-scene.com. Nadat ik een jaar lang tutorials had gelezen en mooie xboxen had gezien, wilde ik ook m'n xbox modden. Maarja, ik was niet zo technisch. Toen ben ik gaan zoeken naar de makkelijkste tutorial en heb die gedaan (heeeeeel voorzichtig). Toen die eenmaal was gedaan heb ik het steeds meer opgebouwd. En nu, dik een jaar later, kan ik mensen advies geven over het modden van de xbox.

    Wat ik hiermee dus bedoel: Iedereen kan een xbox modden (zie mijn eerste regel uit de sig, die staat er niet voor niks)
     
  9. xbox_casemod

    xbox_casemod mn naam is gideon

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    he kant iemand een goeie ledjes site waar je goedkope blauwe 3mm ledjes xtra fel kan kopen zoder credit card ofzo want hier zijn ze per 3.50
     
  10. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    wel jammer dat alles in engels is
    Zijn jullie met een nederlandse site bezig?
     
  11. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Come on.. dat is is juist de thrill van het modden...de kans dat het fout kan gaan. Toen ik begon met modden zat ik ook te shaken. Nu nog steeds trouwens als ik aan een belangrijk onderdeel zit te sleutelen, laatst nog toen ik met de Vlekkentovenaar mijn CPU zat te schrobben ;) hè stealth :9
    Maarja je moet het wel heel erg ver#%^*ken als je je xbox wilt mollen met een mod. Je moet ook niet meteen met radicale dingen beginnen. Als je nog nooit iets heb afgeplakt en gespoten. Pak dan een oude emmer, plak je naam af en spuiten die hap :) je vind vanzelf uit hoe je het beste resulaat krijgt.
    Ik heb dat met solderen, ik heb het nou al 100x gedaan, maar ik maak er nog steeds een rotzooi van, het werkt uiteindelijk wel maar netjes is het niet, maarja, ik blijf gewoon oefenen tot ik de soldeer-master ben -donder donder-}:] ...ahum O-)

    over die blauwe ledjes: die zijn overal zo duur geloof ik, het zijn de rode die altijd zo goedkoop zijn helaas. Ik kocht laatst ook 3 blauwe 3mm ledjes gewoon in een winkel -katsjing- 10 euro!! ik dacht echt wtf...
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2004
  12. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf begonnen met spuiten op m'n xbox als eerste keer. Gewoon 3 verschillende tutorials over hetzelfde lezen en vooral lezen wat je niet moet doen wil dan erg helpen. Op het forum van www.xbox-scene.com (en nu ook op xboxworld) kom je veel mensen tegen waarbij de eerste keer is fout gegaan. Hiervan kan je leren en zo er zelf voor zorgen dat het jou niet overkomt. Dus doe veel research voordat je aan een mod begint, dan kan het eigenlijk niet fout gaan. En onthou, we zijn hier allemaal als een n00b begonnen.
     
  13. xbox_casemod

    xbox_casemod mn naam is gideon

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    dan doe ik wel rood kent iemand een goeie site?
     
  14. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Een tip met rode verlichting op je xbox, don't overdo it! Als je ook maar iets teveel rode lampjes in je xbox zet krijg je echt zo'n hoerenbox, of dat moet je bedoeling zijn ;)
     
  15. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    hihihi, das bij mij al een beetje zo :D (en zo overdreven veel zit er bij mij ook niet op qua licht). Ik moest vorige week mijn fiets binnen zetten toen ik net mijn xbox aangezet had (tv nog niet dus het enige licht op mijn kamer was mijn xbox). Zag er best lachen uit vanaf buiten :p
     
  16. p0mP

    p0mP 100% Puur Sap

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je in nederland nog een groene xbox kopen? die limited halo edition dus...??

    alvast bedankt!
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    Hmmm ik heb misschien nog een oplossing ;) ... een vliegende Millenium Falcon maken ... Ik zit er echt over te peinzen hoe ik dit ga doen ... Ik heb namelijk meer verstand van software dan van hard ware ... maar aan de andere kant lijkt me dit plan ook weer niet onmogelijk ... Ik moet alleen bij mijn ouders nog mijn Millenium Falcon van zolder halen hehehehe


    Anders koop ik wel de nieuwe PS2 ... die moet makkelijk kunnen passen ... aan de andere kant ... ik ben geen ps2 fan
     
  18. xbox_casemod

    xbox_casemod mn naam is gideon

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0


    ja ik wil wel blauw ofzo maar dat is zo duur :'-(
    maar rood is wel handig want dan kan ik da powerledje makkelijk verandere
    toestrax zag ik nog een rood ledje (in zo'n reclame lampje van een bedrijf dan moet je drukken op da ding en gaat hij branden) en hij was best fel dus ik dacht ik zet hem in mn controller da heb ik gedaan onder dat jeweltje en hij heeft best een mooie gloed

    en nee ik wil geen hoerenbox :9


    weet iemand nog een andere goedkope kleur
     
  19. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij het modden kun je beter iets meer geld uitgeven, dan minder geld uitgeven en er dan later spijt van hebben dat je er niet een 10tje meer aan hebt besteed. Dat geld voor led'jes, maar ook bv. met spuitbussen. Ik heb zelf liever een duurder merk spuitbus, dan dat ik straks met afbladderende verf zit. "Het geeft net toch wat meer zekerheid"(<--lijkt net een goedkope maandverband slogan :+ ).

    Hoe wil je dat dan voor elkaar krijgen? :confused:
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2004
  20. xbox_casemod

    xbox_casemod mn naam is gideon

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina