[Fable] Onroerend goed FAQ

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shcaap, 9 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. studio_125

    studio_125 Guest

    Kan je lady grey vermoorden en dan haar huis kopen? :9 (nu ik heel oakvale, konthole en hook coast heb, wil ik bouwerstone (heb alleen de sjops nog nie, alleen de inn in oakvale))
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 okt 2004
  2. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij er voor zorgt dat een huisbezitter 'per ongeluk' een ongeluk krijgt, krijg je dan dark side points ?

    Ik heb nu bijvoorbeeld het huis in Oakvale, de drie decoratie levels, en twee trophies hangen. Hoeveel levert dat op ? Anders schop ik m'n vrouw er uit. >=]
     
  3. studio_125

    studio_125 Guest

    ja dan word je evil (je vermoord toch gewoon onschuldige mensen)
     
  4. Archon

    Archon Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoef niet persee evil points te ontvangen. Leid ze naar vijandelijk gebieden, dat ze door een weerwolf worden verschuurd is niet jouw schuld }:]
     
  5. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    als je een winkel hebt, kan je dan ook dingen verkopen??
     
  6. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    ik probeer de tavern in bowerstone (south) te kopen, maar ik kan die barman, de vrouw die daar werkt en die "blade" die je kan huren wel de stad uit lokken en dan laten "verdwijnen" maar die man waar je het gokspel kan spelen krijg ik niet de stad uit gelokt is dat iemand anders wel gelukt? Nog tips hoe ik dat kan doen misschien?
     
  7. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    moet je die ook killen dan? verder dan de barman en serveersters hoefde dacht ik neit
     
  8. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, raar want hij gaat niet te koop bij mij, heb rond het hele gebouw gelopen maar nergens een bordje gezien waar het te koop stond :mad:...
     
  9. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    staat meestal naast de deur.
    Maar goed, doe een een world save, sla die gast zn hoofd er af, en ie of je de melding krijgt.

    dan weer de save laden en je hebt je antwoord. (meld het hierook even zodat ik mn eerste post kan aanpassen)
     
  10. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    helaas gaat dat niet want ik kan mijn wapen niet trekken daar en ik kan hem dus ook niet dood slaan... Ik moet hem wel de stad uit lokken maar helaas lukt dat dus niet. Heb jij de bowerstone tavern al? Met andere steden was het zo gepiept.... Bowerstone dus helaas niet :mad:
     
  11. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    ho had niet gelezen dat het bowerstone was |:-
     
  12. Archon

    Archon Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand anders heeft er een manier voor gepost hier. Maar je kunt dus die mercenary huren, in tegenstelling tot jouw mag hij wel met wapens rondlopen. Sla je slachteroffer totdat zij een rood gloed hebben, daarna hoef je alleen maar toe te zien hoe zij afgeslacht worden door je mercernary. Wel oppassen dat die mercernary te vroeg doodgaat door de guards. Ik het het net uit getest en truuk werkt gewoon.
     
  13. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ danku ga het meteen uitproberen!
     
  14. Duyster be

    Duyster be Xbx Duyster

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geprobeerd de barman van Oak Vale dronken te voeren maar als ik de 'Follow' Expresion gebruik reageerd hij niet maar ik heb hem wel 50 biertjes geschonken }:] Daarna heb ik de wapenhandelaar van Bowerstone dronken gevoerd met 10 biertjes en hij reageerde ook niet...Kan iemand me helpen?
     
  15. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ze dronken zijn doen ze geloovik nix meer.. :p
     
  16. Testoronius

    Testoronius De 1e aanmaak Hero

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    verspild bier

    Logischj. As ik dronken ben, volg ik ook nix meer.
     
  17. Testoronius

    Testoronius De 1e aanmaak Hero

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Verspild bier

    Bier helpt dus niet. Het is mij gelukt ook zonder kadootjes. Zelfs figuren die in eerste instantie nooit met me mee wilden (jeugdtrauma joh), stonden een tijdje later in het spel te popelelen om met mij het donker bos in te trekken. Kwestie van flinke portie renown en sowieso 100% niet eng zeg maar. Kijk, as ze dan 'zomaar' van de weg af raken en door de wolf worden opgegeten, daar kan ik ook niks aan doen natuurlijk O-) .
    Iets lastiger zijn die k*^kinderen, die willen wel, maar mogen niet. Je krijgt ze no way ooit buiten de poort van de stad, al sla je ze met een stok naar buiten. Maar gelukkig is een kind geen bezwaar om te trouwen of het huis van de vermoorde... eh, verongelukte ouders op te kopen.
    Bij andere lastige mensen met een eigen mening (:{ oei, dit gaat bijna de verkeerde kant op) zoals Lay Grey en de vechtersbazen, zijn de mogelijkheden beperkt, maar je moet gewoon blijven uitproberen. Zie ook andere posts.
    Elke keer als ik gefrustreerd raak (en geloof me, dat gebeurt me heel snel), laat ik een vrolijke bende bandieten op het dorp los. Dat helpt elke keer 8)
     
  18. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe kun je er een bende bandieten op loslaten dan ? lijkt me wel een effectieve manier om zonder vuile handen te krijgen mijn imperium uit te breiden (maffiaboss ;))
     
  19. Testoronius

    Testoronius De 1e aanmaak Hero

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Italian job

    U slaat twee spijkers in één klap :) . De bandieten haal je uit Twinblades Bandit Camp (als die quest tenminste al hebt afgerond). Neem een mooi bijbels aantal (12 bijvoorbeeld) en roep uw vengeance uit over het heidense Oakvale. Trek een bandit pakje aan en marcheer met uw leger via Greatwood en Darkwood helemaal door naar Bowerstone. Als je onderweg wordt aangevallen is het handig om je Health spell paraat te hebben, want die gozers wachten niet met aanvallen, gaan helemaal crazy joh. En helaas is dat niet altijd goed voor hun gezondheid. Als je na de slachting op Bowerstone South en North nog fut over hebt zou je kunnen proberen naar Knothole Glade en Hook Coast te gaan, maar dat heb ik zelf nog niet uitgeprobeerd. Test 't uit zou ik zeggen. Enne .. Tony. Do me some favour. Buy all those f$%%ing houses. :cool:
     
  20. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Nog niet geprobeerd maar die bandieten volgen je dus? best wel strak, overal waar ik kom heb ik bewaking :p By the way Vito, thanx for your help
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina