[FABLE] Mysteries

Discussie in 'Algemeen' gestart door studio_125, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    ja had ik hier al gezegd (alleen noemde ik het witchwood lake... foutje... ;) ) maar goed ik ben eergisteren gaan kijken wat er achter die steen zit...

    met de dig-bug (moet je boven op het pad gaan staan, omdat je alleen naar het zuiden kunt graven) maar achter die steen is er helemaal niets je kunt er ook niet lopen (alleen graven) dus daar is niets te doen...


    weer even over secrets, ik denk dat er wel veel secrets in zitten maar echt op een heel laag niveau (dat je ergens een geheime pop of boek kunt krijgen) ik ben bang dat er echt geen geheime questen meer in het spel zitten.... helaas

    maar ik ben nog steeds op zoek naar alle boeken, voor de rest heb ik bijna alle silver keys (behalve die van de guild daar ga ik me even naartoe graven want die moet ik natuurlijk wel krijgen. Het is eigenlijk belachelijk dat je er niet meer kunt komen als je het spel hebt uitgespeeld.), alle questen gedaan, alle demon doors geopend, ach je begrijpt het wel gewoon alles wat je kunt doen in het spel...
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2004
  2. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    De dig-bug... Hoe werkt dat ? Gewoon de hele tijd die kleine filmpjes bekijken dat je personage aan het graven is, en dat hij dan boos wordt ?

    En waar ligt de Silver Key in de Guild dan ? Want die moet ik even krijgen voordat ik het uitspeel... =D
     
  3. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    de dig-bug doe je door de hel tijd te graven zonder te bewegen dan kun je overal doorheen graven (door muren bergen enzo)

    die silver key moet je opvissen op dezelfde plek als waar je die bandieten hebt verslagen helemaal aan het begin van het spel...

    maar dit draadje is eigenlijk voor mensen die het spel al hebben uitgespeeld en nu op zoek zijn naar de geheimen van fable... dus je bent welkom alls je het spel (helemaal) hebt uitgespeelt... tot die tijd kun je al je vragen in de andere draadjes stellen...
     
  4. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Jongens, secrets in die topic.
    Niet paranoide gedoe en silver key vragen, daar zijn al topics over (ook door mij)
    en niet dingen cross posten aub. demon doors, trouwen beginners vragen, keys, huizen, quests. alles heeft een topic.
     
  5. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn jullie via die dig-trick al op dragon cliff geweest? ik heb gister uur lopen graven maar ik kwam alleen bergen met sneeuw tegen... kwam wel ok de map genaamd hookcoast_filler01 of zo iets...

    toen viel ik in water en dan kan je niet meer graven :mad:
     
  6. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    nee en je kan er ook niet komen met dig trick. en of je er ooit zal komen zonder gemodde xbox lijkt me ook zeer sterk.
     
  7. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, bedankt The Pulser.

    Ik zal Fable vandaag wel even uitspelen. Dan kan ik tenminste meepraten over alles... =D
     
  8. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me ook niet nee... dragon cliff is een eiland en je kan helaas niet op de zeebodem graven :mad: alleen vissen :cool:
     
  9. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz,
    Nog steeds opzoek ?
    Het meest logiche is dat er een fable 1.5 komt voor die brug die kapot is en draken eiland en mischien meer dingen dat het verhaal verder gaat ofzo..
    Of dat je die laaste paar extra quests moet downloaden ofzo.

    En hoezo is het raar dat die brug kapot is en dat ze hem eruit hadden moeten halen ?
    Het zou toch gewoon zo kunnen zijn dat "als" er een fable 1.5 zou komen dat je er door kan ofzo ( of downloaden wat dan ook )
     
  10. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof wel dat er nog verborden secrets zijn maar ik ga nu stoppen met zoeken, heb de wereld nou wel zo'n 3x doorlopen nadat ik m had uitgespeeld (ook voor de 2e keer, zit nu al zo'n 50 uur achter fable ;)) en niks gevonden waarmee je iets kan...

    ik geloof wel dat die JoB-doll, die brug en de sundial ergens voor zijn maar ik ben niet degene die het uit gaat vinden denk ik :mad:... ik wacht wel tot LH/BBB wat naar buiten brengt... kga alleen nog ff al mn exp.stats (moet alleen nog wat spells...) maximaliseren en dan gooi ik fable achter slot en grendel totdat er weer nieuwe aanwijzingen komen...
     
  11. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo speel hem gewoon nog een paar x uit als archer of mage of wat je nu ook mag wezen :p
     
  12. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    mag ik vragen over welke brug het hier steeds gaat?
     
  13. Demersion

    Demersion Chicken Chaser

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Er komen geen hints van de devs. Met heeeeeel veel geluk zegt Sam of er iemand op het goede spoor zit. Maar ze zullen die geheimen niet vrijgeven. Verder heb ik al bijna 50 uur op die freaking game en heb niet eens het gevoel dat ik iets heb gevonden. Damn :D But then again, Ik heb JoB doll nog niet. Spelletjes zijn best lastig, hehe.
     
  14. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm weet niet hoe dat gebied heet ergens int begin bij dat greatwoodlake ofzo denk ik ?

    In iedergeval een gebied met een brug stukje grond weer brug en dan helemaal links op de map heb je een stukje brug met een bordje bridge down ofzo
     
  15. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    De brug vlakbij de schatkist in Greatwood lake.

    Ik vind het spel overnieuw spelen nogal zinloos bij dit spel. waarom weet ik niet zozeer. wat ik wél weet is dat je gewoon evil kunt worden als je good bent geweest, en andersom. Dat je je character best ver kunt uitwerken en ontzettend veel speciale dingen te vinden zijn. In principe is het allemaal voor niets geweest als je tóch weer overnieuw begint. Maarja, dit is mijn mening en ik ben zo te lezen één van de weinige die er zo over denkt.

    Jammer van die Dragoncliff trouwens. Dat nu blijkt dat vrijwel alles voor niets geweest is.. Wat ik dan wel weer leuk vind is dat diegene die meegedaan hebben met het zoeken van secrets en oplossingen ervan, ook terecht 'fable masters' te noemen zijn :)

    Fable 1.5, ik weet niet precies wat ik mij daarbij moet voorstellen. Het is een add-on neem ik aan, maar ik lees enkele speculaties dat de geheimen waar we naar op zoek zijn geweest dus wél in Fable 1.5 zitten? Laten we hopen dat dit zo is, dan is al het zoeken naar informatie, niet persé voor niets geweest :)
     
  16. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie bedoelen dus de brug naar orchard farm. Die kun je wel degelijk over. Gewoon één keer van OF naar Greatwood via dat pad en dan kun je vervolgens gewoon van Greatwood naar OF reizen over de "kapotte brug".

    100e post, een heugelijk feit *)
     
  17. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm ik zal ff me xbox aanzetten jij bedoelt dus wat anders ... die brug die wij bedoelen is dus wel kapot -.-
     
  18. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Ehm nee, je begrijpt ons verkeerd. De brug is namelijk heuvelopwaards. Op de plek waar je een silver key kunt vinden.
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2004
  19. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    whaha, ga je schamen voor deze 100e post...

    we bedoelen die brug met het bordje erbij "bridge down"
     
  20. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké dan weet ik waar jullie het dus echt over hebben. Ik heb nou niet het idee dat daar echt een geheim achter zit. en tot nu toe heb ik geloof ik gelijk als ik dit topic een beetje goed heb gevolgd
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina