Burnout3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Schefi, 20 okt 2004.

1. Schefi

Schefi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen met Burnout3.
    Ik ben bezig in de Wereldtournee en dan het Crash gedeelte.
    Nu zit ik bij Air Rage die ik echt niet gehaald krijg.
    Weet iemand hoe ik die moet halen

2. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    2 Topics?

3. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
  4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Officiƫle Waarschuwing voor jou! er wordt hier niet gescholden, deze jongen is net nieuw dus toon een beetje respect.

5. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Welke werelddeel en welk circuit is het, er zijn er 100 dus zo uit mijn hoofd weet ik het ook niet, als je wat preciezer kunt zijn, dus bijv USA, Downtown, kan ik het ook wat makkelijker vinden en ff kijken voor je :)

6. Schefi

Schefi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja uiteraard.
    Heb ff gekeken. Het is inderdaad in werelddeel USA.
    Dan onderdeel Downtown. Dus het laatste crashonderdeel van de USA.
    En dan crash yard Air Rage.
    Deze begint aan de linkerkant van de weg. Heb je meteen een zilvere bonus voor je. Rechts van je heb je de boost en de bronze bonus. Rechts vlieg je over de schans en in de lucht heb je de hartenbreker en de ver4voudiger. Kruisend een berg autobussen.
    Links van de baan de verdubbelaar. En dan aan het einde en berg kruisend verkeer

7. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Zal straks is ff kijken en dan edit ik mijn post wel ff als ik een strategie voor je heb :p

8. Ruud

Ruud Guest

Ik zal zo ook eens kijken, ik heb die al gehaald als het goed is, maar meestal helpt het bij dat soort dingen om de boost niet te pakken, en als het daarna nog niet lukt oook de schans niet pakken.

9. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Heb even gekeken en het is niet zo heel moeilijk, je moet het alleen wel allemaal precies goed doen.

Je moet na de start direct rechtsaf door de bronzen cash pick-up en dan door het instant boost symbool, race over de schans, pak de gouden cash pick-up en zeil rechts om de heartbreaker heen, als je nu zorgt dat je auto zich voor de 4X multiplier met de linkervoorkant eerst in de grond boort, zal je omhoog stuiteren door de multiplier en kan je doorglijden naar de truck op het kruispunt. Met een beetje mazzel pak je ook de instant crash breaker, oftewel dat explosief. Je zou zo een score van rond de $700.000 moeten kunnen halen en je hebt $500.000 nodig voor goud.

Die bussen aan het begin moet je gewoon links laten liggen, die brengen te weinig op en je hebt ook geen kans op een multiplier.

10. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    precies... die multiplier moet je zowiezo pakken, anders haal je 't hele spel niet. Als 't kan de x4, zoniet, ga dan voor de x2.

11. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon ALTIJD de x4 pakken en je crashbreker goed gebruiken en dan heb je meestal al genoeg.

12. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.177
    jah,,, als je de x4 pakt door je crashbreaker goed te gebruiken,, heb je meestal al gnoeg schade gmaakt..

Ik vond het (crash level) : je begon op een viaduct en moet dan op de weg er onder vliegen,, eg "piep"... :eek: ...
    Maar heb hem net uitgespeeld... :D...

Deel Deze Pagina