1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Beginners hulp

Discussie in 'Algemeen' gestart door iRoy, 8 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik ga het straks nog een keer proberen. Wat ik ook gek vind: Ik net 324 stukken vlees gegeten en wordt er niks dikker van.

    Terwijl de Demon deur gewoon open ging.

    Ik eet elke dag min. 80 vlees, maar noppes nada, uiterraard heb ik een zwaar wapen, die ik veel gebruik. Hmmmm,....ik wil groot en sterk zijn.

    Laatste vraag, ik kwam ergens een steen tegen en die lichte rose op!! Als ik op A drukte kreeg je de tekst dat er iets vast zat op de top!! Ik heb al van alles geprobeerd om het naar beneden te krijgen. Ik ben toen maar doorgelopen......ik weet alleen niet meer waar het was!!! |:- Het was aan de zijkant van een map en niet het zwaard bij de temple. Soort van bosrijke omgeving....hmmmm
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2004
  2. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is het verschil als je een quest begint en boast doet of niet?
     
  3. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is het verschil als je een quest begint en boast doet of niet?
     
  4. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is het verschil als je een quest begint en boast doet of niet?
     
  5. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    ten eerste snap ik niet wat je bedoeld

    ten tweede post je 2 keer teveel
     
  6. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je er bij boast (opscheppen)
    bv. dat je iedereen vermoord die je tegenkomt.
    dan krijg je als je je daaraan houdt meer geld en renown :)
     
  7. Archon

    Archon Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je op de back button druk, statistic, personality druk krijg je bij weight te zien hoe zwaar je bent. Bij die demon door moet je Obese hebben.
    Hoe groot je bent hangt meer van je fysieke attributes dan wat je eet.

    Die steen die je zoekt is waarschijnlijk die ene in Darkwood lake, soort moeras gebied. Je moet dan in het gaatje schieten om een silver key eruit te krijgen.
    [​IMG]
     
  8. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    van vlees eten word ik dik maar niet gespierd?
     
  9. Archon

    Archon Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat alleen in de stats, je ziet het niet onscreen. Bij mij staat het nu slim terwijl mijn poppetje zwaar gespierd is. Van wapens zwaaien word je ook niet breed van, heb bijna van begin tot einde die Murren greathammer gebruikt en hij is niet breder dan mijn vorige poppetje, die een lichte Harbinger swaait.
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2004
  10. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar een kapper zit ergens in een stadje tot en met oakvale??

    dus nog neit verder in het spel
     
  11. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    In Bowerstone South zit een kapsalon. Verder kom je onderweg kappers tegen (Greatwood Lake geloof ik).
     
  12. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    ik moest voor zo'n speciale deur heel dik worden.
    niet zo moeilijk, gewoon veel eten.
    had ik gedaan & bij personality stond er obese, maar je ventje ziet er allesbehalve obese uit!
    enkel z'n buik is beetje dikker geworden, maar omdat nu obese te noemen...
    Ook heb ik al vier strenght updates genomen & lijken mijn armen toch niet zo gespierd hoor...
    normaal?
     
  13. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij viel de groei in strenght in het begin ook helemaal niet op, het is dus normaal. Uiteindelijk krijg je een grote sterke held, dus maak je maar geen zorgen.
    Is er iemand die zijn held echt dik heeft gekregen? Ik was dus ook obese, maar binnen een paar uur was ik alweer flink afgevallen. Volgens mij is het bijna onmogelijk om een beetje dik te blijven. En het verschil is ook niet zo groot, ik had verwacht dat mijn held dan met een bierbuikje rond zou wandelen. Maar dat heb ik nog niet gezien.
     
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Wat versta jij onder het begin? Ik ben namlijk nu 45 jaar oud.....of is dit idd nog het begin!???
     
  15. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde dit begin als, begin van de strenght groei. Tot zo'n 3 of 4 levels vond ik mijn breedte ook best meevallen.
    De leeftijd zegt niet zoveel bij zo'n spellen, dit kan flink verschillen door de dingen die je doet...
     
  16. Jorisc

    Jorisc Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast;
    Ik moet nu die archeoloog zien te vinden. Maar bij die demon deur waar ik doorheen moet zegt ie dat ik zijn naam moet zien vinden. Dit heb ik gedaan door zo'n gastje een ruby te geven. Hij heet dus Hits. Dit spel ik dan met de stenen maar er gebeurt dan niets. Als ik dan terug ga naar die demon deur zegt hij nog steeds zijn verhaal.
     
  17. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet tegen de stenen aan slaan. De letter wordt vervolgens opgenoemd en de steen begint te gloeien. Nadat je tegen alle 4 de stenen hebt geslagen, gaat de demon door open.
     
  18. lrem

    lrem Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al veel boeken gevonden, maar ik kan er geen enkele lezen, hoe lees ik die eigenlijk? of gaat dat niet?
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2004
  19. Jorisc

    Jorisc Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij logbook staan samenvattingen over de boeken die je hebt gevonden.
     
  20. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,
    Ik ben nu bij een quest die mij egt niet lukt.
    Ik moest een dorpje beschermen van een wolf, die wolf was oot de beste jager daar maar is ooit gebeten en nu is ie er zelf 1.
    Maar wat ik ook doe ik krijg hem maar niet er gaat weinig leven bij hem af.
    Heeft iemand tips of iemand die mischien weer waar k veel sterken kan worden.
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina