[Internet Explorer] Sluit zichzelf af

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Matrix, 21 okt 2004.

1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Altijd als ik op hotmail kom, sluit internet zichzelf af. Soms met en soms zonder foutmelding. Hij zegt dat er een fout is opgetreden en dat ik het opnieuw moet proberen. Ik heb Ad-Aware, Ad-Aware SE, Spysweeper gebruikt en Internet Explorer opnieuw geïnstalleerd. Maar het helpt niet. Heeft iemand enig idee wat ik moet doen?

2. joche

joche XBW diehard

Leuk Bevonden:
    0
    lullig voor je, toch maar yahoo nemen...

3. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Misschien dat een systeemherstel helpt.

4. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    nee, zo'n loze reactie, dat helpt pas...

Wat houdt dat precies in? Gaat hij dan de pc leeggooien of alleen de systeembestanden repareren? ik heb het nog nooit gedaan. :eek:

5. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Kan alleen als je me of xp hebt. Je gaat dan naar bureau accesoires en dan systeemwerkset, daaronder moet ie staan.

Je harde schijf wordt niet gewist ofzo, maar je pc wordt teruggebacht in de staat van een eerdere datum. Dus je moet dan een datum kiezen van voordat je de problemen had. En je PC wordt teruggebracht in de staat van die dag. Let er wel op dat je je pc alleen kan terugbrengen naar een bepaalde datum, als er voor die datum een systeemherstelpunt is gemaakt. Dit doet windows op vaste momenten automatisch en wordt ook door sommige programma gedaan.

Ikzelf had van de week hetzelfde probleem. Spybot search & destroy had een aantal IE bestanden gewist die niet gewist mochten worden. Maar gelukkig maakt dit programma een systeemherstelpunt aan na iedere scan. Dus ik heb de computer toen gewoon teruggezet naar het tijdstip voor de laatste scan en alles werkte weer. Probeer het maar eens, het wijst zichzelf allemaal wel.

Edit, mocht nou blijken dat het niet werkt, dan kun je het systeemherstel altijd ongedaan maken.

Laatst bewerkt: 21 okt 2004
  6. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb hier met shriko weleens het een een ander over gehad, ik had dan wel een ander probleem maar goed.

pleur je firewall eraf, en installeer hem opnieuw.

7. Keukenhufter

Keukenhufter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had precies hetzelfde probleem als jouw.
    bij mijn kwam het nadat ik Service pack 2 heb geinstaleerd ik weet niet of jij dat ook hebt gedaan.
    ik had het verholpen door systeem herstel te doen
    hier staat wat systeem herstel is BTW [​IMG]

_0/

8. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb net systeemherstel bij 3 data's geprobeerd maar hij zegt steeds achteraf dat het niet kan.:confused:

@ QWX, voor zover ik weet heb ik niet eens een firewall.

edit:
    Ik krijg soms ook deze foutmelding:

9. Blokkie

Blokkie Marijuana

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ook al een virus scannertje gedraaid?

10. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Dat kan soms idd voorkomen, ik denk dat je dan steeds een controlepunt van systeem als herstelpunt hebt gekozen. Dat heb ik zelf ook gehad, dat ie zei van er is niks veranderd. Ik weet niet waarom dat is. Toen ik mijn problemen had met IE waren die ontstaan op 15-10, maar als ik als herselpunt 13-10 nam kreeg ik dezelfde melding als jij nu hebt. Doe ik hem echter op 15-10 (dag van de spybot scan), dan lukt het wel.

Maar heb je de laatste dagen geen andere software aanpassingen/verwijderingen gedaan en dat daarvan een systeemherstelpunt is gemaakt.

11. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb het systeemherstel net uitgevoer op de dag dat ik SmartFTP heb geïnstalleerd...maar helaas, weer niks.

12. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Mmm, dan zal systeemherstel je dus niet verder kunnen helpen.

Ik heb net even dat eerste nummer van die foutmelding in google ingevoerd, en kwam toen op dit forum uit: klik

Een lange thread waar onder andere jouw probleem (staat niet direct bovenaan) en twee mogelijke oplossingen in stonden: een iemand heeft het over het installeren van microsoft toolkit 2.0 en iemand anders heeft het over het verwijderen van Zone Lab security. Ik heb geen idee of je er wat mee kan, ik ken deze programma's voor de rest ook niet. Kijk maar of je er wat aan hebt, succes ermee.

13. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    dat microsoft toolkit werkt ook helaas niet.:mad:

14. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het mag misschien een nutteloze reply zijn, maar download Mozilla Firefox op www.getfirefox.com. IMO, is het een veel betere browser dan Internet Explorer; het houdt alle pop-ups tegen, tabbed browsing, etcetera...

15. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Heb je nog gekeken of het hieraan ligt. Windows XP heeft volgens mij standaard een firewall, dus ik denk dat je er ook wel een hebt.

Als je Service pack 2 hebt geinstallerd dan moet je naar beveiliging in het configuratiescherm. En anders moet je bij netwerkverbindingen op je internetverbinding klikken en dan rechtermuisknop onder het tabblad eigenschappen. Misschien helpt het als je de firewall uitschakeld. Het is in ieder geval het proberen waard. :)

16. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heeft Windows standaard geen Firewall. Alleen met Service Pack 2 krijg je er een. Even kijken wat op het hoesje van Service Pack 2 staat.

* Help u privacy te beschermen met Windows Firewall.

* Beperk de hoeveelheid ongewenste advertenties met een ingebouwde Pop-upblokkering.

* Houd uw beveiligingsstatus in de gaten met Windows Beveiligingscenter.

Dus het lijkt me dat in Service Pack 2 wel een Firewall zit...

17. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    ik heb alleen servicepack 1 en als ik bij mijn internetverbinding kijk, staat daar de beveiliging uitgeschakelt.

Deel Deze Pagina