Hey, Ik heb 800 MB cd's maar de Pc/Brander herkent ze als 700 MB cd's? Het Cd merk is Emtec, Nero herkent ze ook als 700 MB cd's. Weet iemand hier een oplossing voor? Of ben ik gewoon genaait en zijn het 700 MB cd's met een 800 MB verpakking/labeling. Gr Dirk,
Je moet even overburning aanzetten. Dit staat bij Nero onder preferences -> Expert features: Als je overburning op 90 minuten zet kun je 800 mb cd-rs branden zonder dat de brander ze herkent als zodanig. Dat is kennelijk normaal.
Je hebt zelfs als cd's die met overburn zo rond de GB branden. Ik raad dit af want het is erg link voor de brander. En je kan gewoon beter alles op HD laten staan of op dvd en dan het liefst op de prijzige dual layers
Mmm vaag Ik kan nergens "Prefrenses" of iets wat er in het Nederlands op lijkt vinden, ik heb de nieuwste Nero met dat Start Smart scherm enzo.
Smart Start zuigt echt apenballen Gebruik ik echt noooit. Je moet gewoon de normale Nero zonder die irritante wizard hebben, dus gewoon Nero Burning Rom openen in plaats van de smart start. Preferences (of voorkeuren ofzo) vind je in het menu File (of bestand).