1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Alles over Magie

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 7 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    is summon good of evil?
    laat maar, ik weet het al... :D
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2004
  2. lrem

    lrem Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had een spell die zo een insect kon late vechte voor mij. Toen die insect zo een kleine schorpioen had gedood kon ik een schorpioen late vechte voor mij. Kan ik telkens betere beeste/mense laten vechten voor mij?
     
  3. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Het laatste wezen wat door jouw summon gedood is zal tevoorschijn komen als je de spell weer opnieuw cast. Ik weet niet zeker of je zo ook weer slechtere wezens kunt krijgen, toen ik een balvarine had is deze ook gebleven totdat ik het uitgespeeld had. Misschien heeft die geen wezens meer kunnen doden...
     
  4. lrem

    lrem Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    k ga er voor zorge dat ik een rock golem voor mij kan late vechte :)
     
  5. Archon

    Archon Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag over die summon spel. Ik heb die spel tot level 3 nog niet level 4 omdat mijn evil side het niet toe laat. Maar de vraag zijn;
    Zijn er bepaalde volgorde in het verkrijgen van een summon, had dus in begin een wesp toen een bandit wou ik eigenlijk die leider bandit, dus heb ik die ff gemept totdat mijn summon hem kan doden, dus de laatste klap deelt mijn summon uit maar geen effect. Later in het spel liet ik die summon een assasin neermaaien en toen sprong die gelijk van bandit naar assasin en toen weer die assasin die bandit leider laten neermaaien toen sprong die gelijk over naar die bandit leider.
    Heeft het aantal damage iets te maken met de summon, de ene keer met mijn assistent veranderd wel en andere keer weer niet. Want hij wil niet in een balvarine veranderen, in zijn eentje kan die bandit leider die balverine niet aan. Hij heeft wel een aantal keren die balvarine afgemaakt met mijn hulp, je kunt dat ook zien omdat er dan geen groen experience bolletje verschijnt als je summon een creature doodt.
     
  6. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik dacht dat een minion het hoogste was
     
  7. Archon

    Archon Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik kwam dus niet voorbij die bandit leader, dus vraag ik me af waar dat vanaf hangt.
     
  8. fritzflip

    fritzflip Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan beserk, hp drain en turncout niet volkrijgen en ik heb een experience balk helemaal vol (kan niet meer bij) maar hij blijft niet te halen of moet ik daar evil voor zijn?
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2004
  9. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je moet er idd Evil voor zijn.
     
  10. fritzflip

    fritzflip Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt nu heb ik alle stats vol
     
  11. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    de enflame is toch wel het sterkst en doet ook nog eens alleen de rooie mannekes om je heen schade, iets wat de force push niet doet
     
  12. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ook is vet krijg je vet lichte ogen en al je bloed aders worden opeens blauw opgelicht als je goed oplet, maar ik wil dat mijn tattoos net als die van maze gaan oplichten
     
  13. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan je sommige magic (bijv. Berserk) niet masteren als je 100 % good bent?
     
  14. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
  15. xbox-daan

    xbox-daan fcdh

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik ben 100 procent goed en ik kan Berserk niet masteren, alleen tot level 3.
     
  16. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook trolls als summon creatures krijgen, want mij lukt het niet. (Ik heb nu zon beest van jack of blades met double blade).

    K ben bezig met alle magie te masteren. In t begin gebruikte ik vrijwel alleen lightning en fireball, maar de rest van de spreuken vind ik ook echt vet.

    BTW met mn eerste character (deze dus) ben k puur mage. Mn stokje is alleen als k geen will potions meer heb een hulp om te ontsnappen.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2004
  17. evilavatar

    evilavatar Smurf

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij geen trollen, ze kunnen dan ook niet lopen

    Darkwing, hou kom jij aan dat halo2 plaatje? zijn er nog meer mogelijkheden?
    kan je een sitenaam geven
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2004
  18. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje:

    ik heb dus als summon een hobbe, alleen hij kilde een earth troll alleen heb dan nog steeds een hobbe. :confused:

    en ik wist nie eens dat berserk enzo evil waren, nu kan ik hem nie meer masteren.:mad:
     
  19. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn spreuk is ghost sword. Er handig als je even met rust gelaten wilt worden of trollen
    wilt afslachten.In combinatie met boogschieten kan je makkelijk grote bosslevels halen.

    Grote zwarte lelijkerds die stenen gooien.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2004
  20. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    hm.... Ik ben eerst maar voor de krachtpatser gegaan, met gedeeltelijk magie. Tis namelijk handig als je sterk bent én magie bezit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina