1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] HalfLife 2 + DoD?

Discussie in 'Games' gestart door SyKeS1, 21 okt 2004.

  1. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    hallo,

    Ik zag dat half life 2 nu te pre-orederen is. O.a. gebeurt dat bij gcshop.nl. Overal schijnen ze via de retailers 2 verschillende versies te verkopen. Nu is mijn vraag of je bij de goedkopere versie (HL2 +CS source) ook Day of Defeat straks kan downloaden of dat die alleen accesable is bij de collecters edition. Btw, ik wil die collectors editie niet omdat ik echt geen interesse heb in tshirts en al die troep. Vind het echt te sneu om in zo iets te lopen 8) .

    mvg.
     
  2. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    silver edition zit tie ook in...

    HALF LIFE 2 SILVER INCLUDES:

    - Half Life 2
    - Counterstrike Source
    - Half Life Source
    - Day of Defeat Source

    Price $59,95 +TAX
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bij de goedkopere versie (Brons) kan je alleen HL² en CS:confused:ource spelen. DoD en de andere mods die met de Source engine een remake krijgen niet. Met de Silver editie kan dat wel.
     
  4. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar hij wil volgens mij gewoon de normale dvd versie hebben en niet het spel via steam kopen.
     
  5. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    idd. Ik heb net de goedkopere dvd versie gekocht via gcshop. Ik hoop nu wel dat dod er ook bij zal komen gratis (dus van steam te downloaden later). Is dat wel zo? MvG
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De bronze en de zilvere winkel edities zijn naar mijn weten hetzelfde als de steam edities, alleen de gold edition kan je niet via de winkel krijgen.

    Ik denk dat je met de bronze editie geen toegang hebt voor de andere mods (tenzij je bij betaald).
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2004
  7. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1

    De winkel werkt niet met bronze zilver en gold versies. En naar verluid krijg je ook maar 1 versie in de winkel namelijk de dvd versie. En dan kun je nog de speciale dvd versie bestellen met wat extra shit erin. Dar bronze en zilver gedoe is iets van steam...staat los van de winkel.
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Hmmm, ik dacht toch dat er 2 winkelversies kwamen? Of was die goedkope winkelversie nu alleen single-player?

    Ik weet het niet meer, Valve/Vivende met al dat gekloot van die verschillende versies enzo :mad:.
     
  9. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze hadden het eerst over een cd versie en een dvd versie. De cd versie wordt alleen niet uitgebracht in Europa maar alleen in Amerika. En dan kun je kiezen tussen de gewone dvd versie en de special edition. Bij die special edition zit dan CS-source, halflife source en dod source bij in.
     
  10. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    mijn god wat een duidelijk product is het toch :p.... tis dat ze natuurlijk vrij weinig tijd hadden om dit te plannen....de lancering gaat al zo snel :p
     
  11. combat evolved

    combat evolved Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    voor zover ik weet zit er bij de goedkope winkel versie niks anders dan HL2 en cs: source en je kunt volgens mij dan ook geen DOD: SOURCE gratis downloaden, bij de duurdere winkel versie weet ik niet of er DOD: SOURCE bij zit, er staat dat er onderandere HL: SOURCE enzow bij zit
     
  12. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    hahaha, de duurdere winkels krijgen vast een duurdere versie? :D
    Nee man, Valve heeft het slim gespeeld, alleen als je via steam koopt krijg je DoD erbij.
     
  13. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Damn wat een gedoe met al die versie's, hoeveel zijn er nu wel niet? 3 ofzo? :eek:

    Straks naast Halo 2/Halo 2 SE ook nog Halo 2 in houten kistje samen met Halo 1. Of Halo 2 Incl. Mchief Sleutelhanger voor €80 :{

    Vind het maar sneu om €20 extra uit te geven voor een T-Shirt ofzo, net of je daarin over straat meer gaan lopen...
     
  14. Nomen

    Nomen Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmm... Iemand enig idee hoe DoD Source is, hetzelfde als eerst maar dan opgepoetst of totaal uitgebouwd?
     
  15. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me duidelijk he. Misschien een paar nieuwe maps. Verwacht alleen geen andere gameplay. Staat niet voor niks source achter. das gewoon hetzelfde spel op een andere engine. pas als je dod 2 krijgt en cs 2 krijg je allemaal veranderingen.
     
  16. Da Ni-LXL

    Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt halflife 2 nou uit en is het waar dat er een versie met alleen singleplayer is, heb geen Live:mad:
     
  17. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    waar heb je het over?
     
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Er is nog geen releasedate bekend voor de Xbox versie en er zullen zeker geen meedere versies uitkomen op de Xbox.

    Je zit btw in de verkeerde thread, je moet hier zijn als je over de Xbox versie wilt praten.
     

Deel Deze Pagina