[Fable] Welke bugs ben jij tegen gekomen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Paceydre, 10 okt 2004.

  1. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is niet een bug van het spel. De dvd-drive van je Xbox had gewoon even een klein probleempje.
     
  2. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik had een duffe bug ik had net die ene guest gedaan waarbij die dief gevangen zit in Knothole town en je moet die gaste buiten de stad neer meppen toen ik die gedaan had, kon mijn ventje nie meer lopen alleen nog maar rond zweven. :D
    Hebben sommige die ook wel eens gehad??
     
  3. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je bij de Heroes Guild naar de plek gaat waar je kan boogschieten, moet je een stukkie naar links lopen. Daar staat als het goed is zo'n guard bij een muurtje. Door die muur kun je gewoon heenlopen. 8)
     
  4. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    whaha, ik heb het ook gezien nu, echt een bug. :9
     
  5. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    als je in een klein huis een sterke force push gebruikt, 1 keer bleef er iemand voor de helft door het plafond zitten en een keer eentje die in het gat van het raam stond (ruit was inmiddels weg ;)), dus ook alleen de benen.
    en in oakvale een keer was het gras gewoon een glad groen vlak waar je met je voeten doorheen zaktte...
     
  6. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    had al in andere topic gepost, maar als je met een man naar bed gaat O-) , dan staat er toch, Do you want to go to bed with your wife of iets dergelijks....

    Verder ook veel de graphix-bugs gehad, dat je alleen nog maar platte vlakken ziet, ipv de grapsprieten ofzo...

    In de missie: Breaking the Seige, ging ik de bandits tegen houden, zonder hulp van Guards(boast)....toen tijdens het vechten, toch een pijl van me multi-arrow in een bast kwam van zon guard, begon hij me te slaan. Nadat ik alle bandits had gekilld, en het filmpje al was geweest, werd die guard toch erg irri, ik wou m wel killen, maar hij ging maar niet dood. Ik probeerde alles...maar hij blijf mij maar slaan, maar ik kon nix terug doen.
    Net zoiets dus als de Fist-Fighting man en die prutser bij de haven van Bowerstone, die je er belachelijk uit laat zien, alleen deze sloeg dus terug.

    Verder nog wat last gehad van de camera in de de ArenA, bij die trollen, stond ik achter ze, sloegen ze op de grond, rolde ik weg, kwam ik half in de hekken terecht en het beeld deed helemaal gek :D

    Maja lijkt veel, maar tis zon Briljant spel, dat ik het helemaal niet erg vind 8) 8)
     
  7. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Uhm ik heb een boog waar Flaming Augmentation opzit
    Dus ik was wat aan het dollen en op vanalles te schieten schiet ik ineens op de grond en de pijl blijft in de grond steken en de bleef in de hens staan zag er best maf uit
    ik dus een beetje rond lopen zit die pijl daar nog in de grond in de hens en het regende
     
  8. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een aantal bugs gehad:

    Ontbrekende graphics: Het gras werd gewoon helemaal plat, en het werd gewoon één saaie groene kleur. Dit was in de Guild als je over een van de bruggen heen loopt.

    Als je vanaf de winkeltje in Oakvale naar boven toeloopt, op de berg waar je huis staat, komt er een soort één saaie groene berg tevoorschijn waar je door heen loopt.

    Ik was een beetje aan het klooien met de equipment van mijn character, en ineens verdwijnt de torso van mijn character in het equipment scherm. Een paar seconden later was het weer terug.

    Andere bugs: In de missie dat je de traders door Darkwood moet begeleiden, liep ik een heuvel op, bij een kist. Een van de traders zat toen vast achter de kist. Dit was erg irritant.

    En dan heb ik er vandaag nog eentje beleefd. Het was met de vierde Fist Fighters Gang in Knothole Glade. Ik verloor de vijfde ronde van het toernooi, en iedereen liep weg, behalve het personage waar ik tegen vocht. Hij bleef me maar slaan, en ik kon hem maar niet dood krijgen. Toen pakte ik mijn zwaard en sloeg ik hem dood, 5 dark side points erbij... Daarna kwam de Chief ineens weer teruglopen, en ik sprak hem aan. Ik zei dat ik weer wou vechten, en daar stond ik: Aleen in de cirkel, een energiebalkje van mijn tegenstander werd aangegeven, maar de tegenstander zelf was nergens te bekennen. Ik liep uit de ring, en de timer begon te lopen: Ik moest terug de ring in. Ik liep weg van de ring. Ik was al mijn wapens kwijt + de equipment die ik droeg. Ik liep even het gebied uit, dus ik liep de Demon Door iets buiten Knothole Glade binnen. Toen ik daar was, had ik alles weer terug. Dit was nogal vreemd... =S
     
  9. Hansie

    Hansie Kanonnenvoer

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    3 keer een vastloper bij balverine quest |:-

    Daarna maar geprobeerd om de vijand wat weg te lokken en summon pas later gedaan en toen ging het wel goed :)
     
  10. Archon

    Archon Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit al ergens anders gepost, maarja op deze foto staat een tweeling naast me |:-
    [​IMG]
     
  11. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat had ik ook... De Chief bij de Fist Fighters Gang in Knothole Glade...
     
  12. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben de ontbrekende graphics vaak tegengekomen. toen ik het spel net een uur aan het spelen was in het begin, was ik in de guild of heroes aan het trainen. op het paadje (over het water) naar de demon door, zat ik vast aan de rand van het water, had een kwartier geprobeerd om los te komen maar nee hoor....had niet opgeslagen, dus ik had in het begin van het spel al foute indrukken over Fable!
     
  13. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je bijna heel Oakvale uitmoordt en even later vermoord je ook een guard waardoor die andere guards je proberen te pakken (als je niks betaald). Dus dan ren je een beetje weg naar zon teleportatieding zag ik allemaal gastjes uit de grond respawnen terwijl heel Oakvale uitgemoord...zeer gek.

    Die ontbrekende graphics heb ik soms ook. Dan loop je die brug op naar Bowerstone South en zie voor die poort een geel groen platte streep, als je er doorheen loopt gaat het weg. Verder zijn er nog een paar.

    Maar boeiend...geweldig spel :D
     
  14. Fury

    Fury Borg-Drone

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Whehehe... vandaag een leuke :)

    Ik was wat aan het ronddolen uit verveling en was dus wat bandietjes aan het hakken op dat stuk met dat eilandje in het midden met die grote trol en zilveren kistje. (Kan even niet opzoeken) ... en een stuk verder krijg je dan vaak OF bandits OF wespen en soms een combi van beiden. Nou liep ik dus een stukje te ver tijdens een gevecht... kwam in een nieuw gebied (niet orchard farm, maar die ene rechtdoor) en toen ik terugkwam had ik dus een tegenstander met een bandietenlijfje en een wespenkop :D Dat was melig...
     
  15. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, ik geloof er níks van..

    Ja, bij mij laadt Hook coast soms niet helemaal, waardoor er grijze platte stukken in het scherm verschijnen. Erg raar
     
  16. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof er ook niks van... En je had het over Greatwood Lake...
     
  17. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was overnieuw begonnne en toen kwam ik van great wood lake op die weg die bezet is door bandieten..
    Mep ik die gast dood die zegt dat ik moet betalen..rennen alle anderen bandieten in 1 keer het level uit :)
     
  18. Fury

    Fury Borg-Drone

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag jij me vertellen waarom je d'r niks van gelooft. Als je een scene overgang hebt en een model van de ene blijft hangen en er wordt een andere gedeeltelijk overheen geladen, kan dat best. Het ventje bleef gewoon een bandit hoor... eentje die er twisted uitzag, maar de manier van aanvallen was hetzelfde. Nou niet gaan vertellen dat het niet kan, ik heb al eens eerder aan alfa/beta testen meegedaan (vriend is games programmeur) en daar heb ik het al eerder voorbij zien komen...
     
  19. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    of bewijs het gewoon met ene foto want ik geloof er ook niks van tenzij ik bewijs zie
     
  20. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    heel toevallig is de wesp dan ook op hoofdhoogte en op dezelfde plek als debandiet..
    Zoals, DBZFan al zei ''kom maar met een foto''
    Niet puur omdat ik je niet geloof (wat ik ook niet doe, daar niet van), maar ook omdat ik graag wil zien hoe dat eruit ziet.
     

Deel Deze Pagina