GameRelease Begint Weer!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dDirk, 22 okt 2004.

1. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15

Hey,
    Ik keek laatst weer es op de site van GameRelease en kreeg dit ervoor:

Na veel geouwehoer met GameCom en GCshop met bedrijgingen en weet ik niet wat voor shit allemaal zijn die lui van toen dus opgerot en een nieuwe eigenaar :)
    Het zal moeilijk zijn voor hun denk ik om klanten te krijgen aagezien het verleden dus vermoed ik dat er aardig wat lage prijzen komen :cool:

Wel mooi dat ze toch proberen door te gaan, krijgt GcShop weer serieus concurent erbij.

Wat vinden julie hiervan? En belangrijker denk ik, gaan jullie er ook weer kopen als ze weer open zijn?

Grts Dirk _0/

2. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    zal idd behoorlijk lastig worden. En gcshop maalt niks om concurrentie denk ik, ze doen het niet voor de winst.

3. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    naja, ik denk dat ze er perongeluk zelf ook wat aan overhouden hoor :)

4. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik wel zeker. Nieuwe game's zijn goedkoper, maar de wat oudere game's zijn over het algemeen duurder dan in de winkel.

5. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Ze mogen wel opschieten, want de best verkopende maanden (November-December) staan voor de deur, ik heb de meeste games al gepreorderd, dus ik denk dat ze een beetje laat zijn

6. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    ze zijn niet laat hoor, dat is hun geheime 'tactiek' ;)

7. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Welke tactiek dan? Ik zie er nou niet echt een tactiek in om alles 'wegtegeven' aan je concurrent.

8. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Dit lijkt me een marketing truuk...
    Wie gaat er nou een bedrijf herstarten met zo'n bezoedelde naam?

9. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    waarom is gamerelease eerst eigenlijk weggegaan? Heb daar nooit echt de reden van meegekregen.

10. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie jullie spreken over bedoezelde naam en bedreigingen.

wat is er dan toendertijd gebeurt met deze winkel? heb er nooit iets over gehoord.

11. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Eén van de eigenaren vond het nodig om de eigenaren van een concurerende shop te bedreigen... Dus vandaar dat ze niet zo'n goede naam hebben.

12. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mwa dan ben je idd niet goed bezig als je je concurrenten gaat bedreigen.

13. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Het begon dacht ik allemaal toen GameRelease een Advertentie op XboxArena wou plaatsen. Dat wou GameCom niet, GameCom is in het bezit van de servers waar XboxArena op draaid.
    Dat vonden de heren van GameRelease natuurlijk niet echt fijn en gingen ze mailen. Zo ging het volgends mij heen en weer van GC naar GR en het werd steeds erger en agresiever, ik heb zelfs een telefoon gesprek gehoort dat de eigenaar van GameRelease die lui van GameCom bedreigden.
    Maja en toen bracht GameCom dat naar buiten en werd het al helemaal erg met vele bedreigingen enzo.
    Niemand kocht of wou niet meer bij GameRelease kopen volgens mij en ik denk dat het zaakje daarom niet meer echt goed liep neem ik aan.
    Zo ging het volgens mij ongeveer. :)

14. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ik vond ook al dat ik daar raar werd behandeld, heb daar 1x iets gekocht en toen nooit meer na allemaal gedoe.

15. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    De zaken liepen er daarna ook niet fijn meer, vriend van me kreeg veel te laat met een kapotte hoes Mario Kart binnen. Je hoorde ook van meerdere mensen dat ze alles te laat kregen enzo.

16. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, of erger.... helemaal niet.

17. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou de site is nu online. De prijzen zijn veel te hoog en op de introductie pagina staan al de nodige spelfouten en van een goede zinsopbouw hebben ze ook nog niet gehoord. Dat is natuurlijk niet het belangrijkste....maar als ze met veel prijzen zelfs nog boven de normale winkelprijs zitten, heb ik zoiets van ga alsjeblieft iets anders doen.

18. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    €250 voor een Pre-Order van de Nintendo DS! :eek: :{ Verder zie ik overal normale winkel prijzen dus denk niet dat ze echt klanten bij Gcshop weg gaan lokken ofzo..

19. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we nou niet gaan doen alsof alleen Gamerelease fout geweest is, want GCshop zal ook wel niet helemaal schuldvrij zijn.....

20. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat gamerelease het echt van de budget spellen moet hebben hoor, de spellen die ze onder de 20 euro aanbieden.. die heeft GCshop namelijk (bijna) niet. De nieuwere spellen zijn óveral goedkoper! :eek:

Deel Deze Pagina