Start geen spellen meer op

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scweek, 22 okt 2004.

1. scweek

scweek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toestraks wilde ik weer verder gaan met Fable maar de xbox start het spel niet op. Ook bij andere spellen die ik probeerde deed hij niks. Ik heb de xboxservice gebeld en die zeiden dat het waarschijnlijk iets met de dvd-drive is of iets met het moederbord. Maar aangezien ik em heb vanaf de release heb ik geen garantie meer. En de reparatie kost 111 euro!
    Wat zou ik nou doen, em openmaken en door de lokale hardware bedrijf laten maken of een nieuwe komen voor 39 euro extra?
    Dus niet modden voor de duidelijkheid

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Zou hem even openmaken, en even kijken of dvd drive nog wel allemaal goed zijn aangesloten. Als je toch geen garantie meer hebt, zou ik zelf eerst zelf even kijken.

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik zou hem niet zelf openmaken. Tenzij je een beetje weet wat je doet. Heb je geen idee, kun je hem het beste maar niet openmaken voordat je nog meer verkloot...

4. jurjen1

jurjen1 Exit Light

Leuk Bevonden:
    2
    ja idd kijk er eerst zelf gewoon ff naar of alles nog snor zit.. anders zou ik een nieuwe kopen..

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Eerst zelf ff kijke als je weet wat je doet. (toch geen garantie)
    Of koop gewoon een nieuwe.

6. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    da moooi kut voor je... balen....

ik zou wat goedkopers zoeken voor reparatie als dat moet...
    111 is uitbuiterij....

7. Kappy

Kappy koekenbakker

Leuk Bevonden:
    0
    in ieder geval niet zelf kijken want dan maak je hem misschien helemaal kapot ;)
    En ik zou hem laten maken vanwege savegames maar die keuze is aan jou.

8. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou persoonlijk een nieuwe kopen... Maar het enigste nadeel is dat je dan je savegames kwijt bent. De keuze is aan jou en daar kan ik je helaas niet bij helpen.

9. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hem gewoon openmaken, wat maakt het uit of je hem "nog meer" stuk maakt, je kán er namelijk niks meer mee. En vervolgens een nieuwe kopen (behalve als je hem kunt reparen)

10. sonnyke87

sonnyke87 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een nieuwe kope, het is nu toch maar 39euro meer, en heb je terug garantie :) en een extra controler ( en als je een pack koopt, een extra game)
    btw als uw xbox nog kunt starten zonder game in, kan je dan niet gwn uw save games op een geheugen kaart zetten, of is dit niet mogeiljk?

_O_ ms xbox _O_

11. Makstar

Makstar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol das mooi kut

ik zou een nieuwe kopen om latere gebreken te voorkomen. T heb namelijk niet veel nut om m te laten repareren en een tijd later istie weer verneukt. Kan je beter maar t zekere voor t onzekere nemen.Qua prijs maakt t nix uit. Je bent zwelfs goedkoper uit als je een pack koopt, tenzij je geen spellen + controller erbij wil.

12. jurjen1

jurjen1 Exit Light

Leuk Bevonden:
    2
    dude, wat is dat voorn kut reactie.... reageer dan gewoon niet ofzo...

13. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Opzich is 111 euro nog niet zo veel als je het vergelijkt met andere hardware reparaties. Maar ik zou hem idd zelf openmaken. Beetje doormeten met een multimeter ofzo, op internet zijn wel tutorials te vinden. Misschien dat het alleen de HD of de dvd is. En dan kun je nog zien wat je doet.

14. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou m eerst openmaken, kijken of je iets ziet waardoor hij het niet meer doet en alles schoonmaken. Als hij het dan nog steeds niet doet zou ik een nieuwe kopen.

15. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Zie deze post niet als off-topic shit en ik wil ook echt niet lollig zijn, maar zou ik misschien die xbox kunnen kopen van je? Dan kan jij een nieuwe kopen.

16. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil hem ook wel van je kopen, zolang er stroom doorheen loopt en hij reageert op de aanknop *)

17. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    xbox

phoenix nl het hoeft niet perse dat je save games kwijt bent. er zijn nu memorie stiks voor de xbox. waar mee je save games kunt over zeten naar pc. www.bol.com verkoopt die voor 24.95 16MB groot

Deel Deze Pagina