vraag me niet waarom, maar kan iemand me doorverwijzen naar een site met wat filmpjes van MARVEL VS. CAPCOM 2 ? Kan iemand me uit ervaring (vanuit een gamers perspectief) vertellen wat ie er van vindt?
tik gewoon ff marvel vs capcom 2 in op google je vind zat http://www.gamespot.com/ps2/action/marvelvscapcom2/
Ik heb em op de ps2, niet op de xbox... Maar het is een goede 2-d beat em up, lekker snelle actie en je kan 3 vs 3 tag team battle doen. Hoewel dit zeker voor veel plezier kan zorgen, vond ik dat er weinig te behalen valt in de 1 player mode. Met vrienden tegen elkaar is het zeker leuk om te spelen. De marvel en street fighter personages lenen zich goed uit voor een vechtspel. Een minpuntje is het feit dat bijna alle personages krachtige 'projectiel' aanvallen hebben...zo kan je bijv. de eindbaas (en andere computer tegenstanders) verslaan door alleen maar te 'schieten'. Uiteindelijk een redelijk goede arcade game. Met 56 personages zul je zeker even zoet zijn. Mijn voorkeur ligt nog bij de 3-d vechtspelen, behalve MK 2 dan.