Eeyz Ik ben hard op zoek naar de groene versie van de xbox..Is deze nog ergens in Nederland te verkrijgen, of evt. een goedkope case hiervan? Bvd!
Nope, Dit was een limeted Edition die een tijd terug te koop. Meschien ken je hem 2e hands krijgen. Maar ik denk het niet het was een collectors edition "Limeted"
je kunt straks alleen de crystal weer krijgen bij halo 2. ik denk trouwens dat je wel ergens een groene case op de kop kan tikken, maar groene xboxen zijn volgens mij zeldzaam.
zoals vele hier al zeggen is hij 'limited' je zou kunnen proberen of je het op sites als marktplaats en/of e-bay kunt vinden... als je veel moeite doet kun je zo ongetwijfeld vinden!
Zoekt en gij zult vinden . Waarom wil je perse een groene?? Je kan een standaard xbox verbouwen tot wat je maar wilt. Kijk maar rond op dit forum. Staan heel wat mooitjes tussen
Je kan hem ook gewoon over spuiten hoor kijk maar op https://shop-system-mods.com ga hier naar toe en je ziet dat je hem kan overspuiten
In de Amerika was er laast een rest partij te koop van Limited groen 'HALO' Case's. Die nooit door Microsoft (rulez) was uitgebracht ofzoiets. http://secure.llamma.com/catalog/product_info.php?cPath=50&products_id=135 hier zie je er een. Maar je moet hem wel uit de usa bestellen.
Mijn tip: Koop een transparante xbox case (ook wel 'clear case'). Spuit de binnekant met groene lak en je hebt een groene, transparante, kontschoppende xbox.
Ik sluit me hier volledig bij aan, zelf maak je nog de mooiste shit, uniek en persoonlijk. Da's naar mijn mening altijd beter dan iets wat iedereen gewoon kan kopen...
juist! En die jewel kan je zelf ook zwart spuiten, als je dus een replica wilt maken van de halo xbox, dan kan je dat makkelijk doen. Wil je wel een groene, maar ook groen verlichte xbox, dat kan je NOG makkelijker doen . Ik loop een beetje op de zaken vooruit, nietwaar?
Check deze quote maar eens, dit is echt reetschoppend als je ut mij vraagt, zo gaat de mijne ook worde, die SouthFlag XBOX is gewoon geweldig
ik wist niet eens dat ze bestonden, is ook best overbodig, als je nou een gameboy hebt kan ik het wel begrijpen maar een xbox loop je toch niet de hele dag mee onder je arm (hoop ik voor je)
Eh bij jouw thuis meschien maar normaal zijn ze toch heel erg zwart en is het XBOX logo groen. Hij bedoeld de LI xbox groendoorzichtig zeg maar..
Thnx 4 alle info, maar ik ga um morgen overspuiten ( hij word blauw wit, met Halo Jewel)...Als hij af is, laat ik hem wel ff in de case mod topic zien Deze kan dicht!