Ik heb er ook een vraag over Ben er net mee bezig en moet in de ambassade infiltreren Moet nu de trap naar beneden en daar kom ik 3 bewakers tegen, moet ik die dood maken en zoja hoe? Mag namelijk geen pistool gebruiken en zodra ik er 1 kapot maak, maakt de rest mij gelijk af Please help, ik wordt er gestoord van
Hi Guy's and Girls Ik d8 laat ik weer eens SP PT tevoorschijn halen tijdens deze dagen nu ze toch al weer vroeg donker beginnen te worden.. En ben begonnen in het level waar ik al een tijd vast zat, iedere keer weer geprobeerd maar het lukt toch niet: Ik zit in Usa Los angeles en moet het volgende doen: Identify and kill all of soth's terrorists.. Ben al via de lift omhoog geklommen en heb een sticky camera en extra ammo. Maar aangezien je maar een bep. tijd krijgt.. Ben ik vrij snel naar de filestijnen.. Who help's me out here.. Iemand met een goede strategie?? Alvast bedankt Tjeetje
Bovenstaande heb ik inmiddels gedaan en dat was ook over het algemeen niet het probleem. Het is de bep. tijd waar ik mee zit, en omdat ik over het algemeen een hoop lampen kapot heb geschoten, zodat ik hun wel kan zien maar zij mij niet. Zie ik dus iets minder en heb dus geen flauw idee, waar dat ND133 dingen zit wat ik moet recoveren.. Who helps me out. Groeten tjeetje
In dat laatste level moet je rekening houden met de mannetjes die je neerhaald. Als je je heatvision zie je dat er mannetjes zijn met normale lichaams temp. en er zijn mannetjes die vrijwel helemaal oranje zijn. Dat komt door dat virus. Dat zijn die mannetjes die je moet pakken.