Heeft iemand al dingen gekocht in de Fifa 2005 Store (begin-menu-options-Fifa 2005 Store). Ik heb daar effe gekeken, ik zag nieuwe shirt's, nieuwe ballen, Colina als scheids, nieuwe trainingsvelden, nieuwe muziek en nieuwe stadion's! edit: Hoe unlock je trouwens Acclomphiments? Waar alle extra shirt's enzo zijn, hoe unlock je die?
Ik heb nu een super vet team in mijn career maar als ik naar play now ga of naar my fifa of online ga heb ik dat team niet meer en zitten de spelers weer gewoon iiin hun eigen team, weet iemand hoe ik dit kan oplossen want zoals ik het nu zie kan je dus aleen online met de standaard teams en dat stinkt een beetje heel erg
Dat heb ik idd ook, erg balen, want mijn ADO is veel beter dan de standaard ADO en die hebben ook een hele rare opstelling. BTW, Bodegraven, woon ik nog in de buurt ook
vet voeg mij maar toe dan kunnen we een keer tegen elkaar fifa doen Maar is er egt helemaal niemand die weet hoe je team kan aanpassen zodat je met dat team online kan in plaats van met de standaard teams????
Zal ff friends request sturen straks, en wat betreft je vraag, was pas met iemand uit me friends list aan het spelen en die wist het dacht ik, ben het alleen vergeten, zal het wel ff vragen als ik hem zie. Wat ik ook gemerkt hebt is dat je managers niet één heel level omhoog moeten om beter te worden, op de helft worden die blokjes lichter en gaat het ineens een stuk beter. Ik merkte het vooral met mijn fitness coach. Toen die op de helft van het eerste level zat waren mijn verdedigers na een wedstrijd op ong 60% en voor de volgende wedstrijd op 80% fitness, i.p.v. 40% en 50%, ben dus ff goed aan het investeren geslagen in me fitness coach
als je snel dingen uit die Store wilt unlocken moet je bij speltype toernooien gaan spelen. Kan je ook met clubs die niet in dat toernooi zitten meedoen.
Kan iemand wat dingen opnoemen waarmee je snel punten verdient (zoals een hattrick maken) ? En dan nog een vraagje. Ik zit nu aan het einde van mn 2e seizoen (nog 5 wedstrijden ofzo), maar ik ben pas 1,5 sterrencoach. Opzich geen probleem, maar vorig seizoen was ik ook al 1,5 sterrencoach, het lijkt dus helemaal niet te verbeteren.. Gaat dat zo langzaam of presteer ik gewoon niet goed genoeg ?
Je moet gewoon de champions league winnen net zoals ik krijg je meteen 10000 punten. EN als je een 5 sterren team verslaat krijg je ok punten zover ik weet
@ Scott Penalty serie winnen, Wedstrijd zonder tegendoelpunten(in carriere), speler creëren, alle speltypes uitproberen, 5 opeenvolgende wedstrijden zonder tegendoelpunten(in carriere) Bij mijn Fifa 2005 kan je allles uitproberen zoals tactiek en dode spelsituaties dan krijg je ook punten als je het voor het eerst doet.
ja, als een speler eerst 4 sterren heeft, en je doet net als ik deed, 6 sterren bij aanval, dan wordt die speler 4.5 sterren, ik ben overgens wel al in het 4e seizoen, en die store punten die krijg je bijv als je een ligue wint of toernooi speelt, maar ook als je gasjes maakt of bijv set pieces gebruikt voor je corners, later
OK, bedankt voor je hulp Kan het kloppen dat ik al een seizoen lang 1,5 sterrencoach ben ? En ik ben nu alle coaches enzo tegelijk omhoog krikken (zitten nu allemaal op 95, zonder sterren ), of kan ik beter eerst iets heel erg omhoog gooien en de rest pas later doen ?
Dat kan je per seizoen anders doen, als je een nieuw seizoen begint, kan je alle punten weer opnieuw verdelen want iedereen begint weer op 0. Ik had bijvoorbeeld 1757 punten ofzo te verdelen. En dat van 1.5 sterrencoach, ik weet niet hoeveel seizoenen je al gespeelt heb, ik ben nu in mijn 4e seizoen bezig, en ben ook pas 2 sterrencoach, alleen wel van Inter Milan.
Ooh, k, ik zat nu aan t einde van mn 2e seizoen, dus dat zit wel ok. Maar is het aan te raden 1 ding heel veel te doen, bijv. aanvallerscoach, zodat je meer scorend vermogen hebt, of gewoon alles bij elkar houden ?
Soms he als je in carriere na 1 of 2 seizoenen dan zijn sommige spelers er niet meer zoals zidane en bergkamp en maldini enzo maar het zijn altijd die wat oudere spelers die verdwijnen dus misschien heeft dat te maken met dat ze te oud worden en dat ze bijvoorbeeld als ze 36 worden ofzo eruit worden gehaald.
Je krijgt dan ook bij Mail, wat je ook krijgt als je bijv. een gebleseerde speler hebt, een mailtje dat die speler stopt met voetballen. Toldo, zit bijv. ook niet meer in Inter Milan.
Dan moet je in de competitie eindigen op een plaats die recht geeft op UEFA-cup voetbal. Dus in Nederland bijvoorbeeld de 4e plaats. (of de beker winnen natuurlijk) Ik zit nu in mijn 4e seizoen en ben begonnen bij Internazionale, maar klopt het dat Davids gestopt is ofzo?
heb je nederlands commentator? ik heb fifa 2005 AL 3 DAGEN MAAR IK WIL DE COMMENTATOR VERANDEREN EN NOG EEN VRAAG HOE VOORKOM JE DAT SPELERS SNEL GEBLESEERD WORDEN WANT BIJ MIJ PER WEDSTRIJD GAAN ER SOMS 9 SPELERS BLESEREN DUS WIE KAN ME HELPEN
Commentaar kan je van taal veranderen als je aan het begin van het spel een andere taal kiest, Engels is Engels commentaar en Nederlands is Nederlands commentaar. Die blessures vind ik sowieso vreemd, want bij mij is er pas 1 keer 1 geblesseerd geweest, maar je medische staf trainen zou wel moeten helpen, dan zijn ze in ieder geval sneller heel. BTW, CAPSLOCK aan laten staan? @dwaalgast, kan kloppen, sommige (oudere) spelers stoppen in je carriere inderdaad na een aantal jaar, alleen vreemd dat er dan niet echt nieuw talent voor terugkomt