Forza Motosports

Discussie in 'Algemeen' gestart door letsbee, 11 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ie filmpjes ook gezien en vond het er helemaal niet realistisch uitzien. De auto's stuurden veel te direct en veel te stijf voor een normale auto. Dat ie gast ie reed er niks van bakte komt het beeld van het spel natuurlijk ook niet ten goede

2. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je nou op een filmpje zien hoe een spel speelt?

3. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan natuurlijk niet zien hoe het allemaal precies speelt nee, maar zeker wel in grote lijnen, zo zie je dat de auto's veel te veel grip hebben en sturen ze veel te scherp, lijkt me logisch

Laatst bewerkt: 22 okt 2004
  4. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zou dan maar een kijken op ign en dan de xbox devisie daar staan echt een reeks aan filmpjes waar jou ver haar tegen word gesproken. Kijk maar een hou men rijd met een mitsubisi en een porche. Echt ziet er erg goed uit. Hoe het verder reagerd weet ik niet maar wat jij zegt klopt voor geen meter.

http://media.xbox.ign.com/media/682/682857/vids_1.html
    http://www.gamezone.tv/videos/forrza.wmv file 45 mb

De laatste is er interesant word van alles verteld over tune mogelijkheden alle drive assists.

Kijk en huiver.

Laatst bewerkt: 22 okt 2004
  5. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik wil dit niet.. geen schade aan auto ben je gauw zat net als prg SORRY!

6. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het forza heeft volledig schademodel wat zit je te lullen man. Schade heeft ook invloed op de wegligging.

7. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik naar die filmpjes bij IGN kijk, zeg ik: het rijdt erg 'glijerig'. Dus de realistische kant en niet het directe sturen van PGR2

8. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ieder zijn eigen smaak niet? |:-

En na ik ie filmpjes heb gezien blijf ik mij mijn mening. Die nieuwe van ign zagen er ietsje beter uit kwa besturing maar toen ik dat grote filmpje zag met ie gt-auto vond ik het meteen weer een stuk minder. Hij had veel te veel grip. Maar ik baseer dit alleen op filmpjes, hoewel ik er nooit vaak naast zit. Als je dit realistich wil noemen is het wel in kleine mate, ik bedoel het is geen life for speed, gtr of gpx.

9. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe positief kan men zijn over een game waar men niks of nauwelijks vanaf weet. De meeste mensen zijn tegenwoordig gelijk blind al hebben ze de graphics gezien. Dan is het gelijk: Deze game wordt fantastisch. Jongens wees nu eens reeël!

PGR 2 had ook mooie graphics maar voor de rest vond ik de game tegenvallen. Ik miste het gevoel voor snelheid, het sturen voelde niet echt goed aan. Ik had meer het gevoel van: Ik moet de game uitspelen in plaats van dat ik de game graag wilde uitspelen. En nadat ik de game op goud had uitgespeeld heb ik de game nooit meer gespeeld.

Het enigste wat je weet van Forza is dat je kunt tunen en online racen. Die filmpjes zijn leuk en aardig maar ik heb nu wel gezien dat de game er goed uitziet. Maar op de lange duur is dat niet belangrijk. Daarom vindt ik het ook waanzin dat mensen nu al zeggen dat deze game fantastisch wordt en GT 4 gaat beaten. Ik denk namelijk dat Forza nooit in de buurt zal komen van de GT-serie. Deze serie heeft de lat namelijk zo hoog gelegd dat men er niet overheen kan.

Jij een diehard racer _0/ . Denk het niet, ik speel soms is een racegame maar toch versloeg ik je met gemak met MGP 2.

10. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je goed naar dat fgrote filmpje had gekeken had je gezien dat alle drive assist nog op true staan waar door het inderdaad makkelijk rijden is. bij ign staan deze uit maar ieder zijn smaak he.

11. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt ook je eigen coureurs opleiden

12. nickske

nickske Xbox racelover

Leuk Bevonden:
    0
  13. voetbalfan

voetbalfan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    deze game ownt egt !!!

ik ben benieuwt of deze game gran turismo 4 kan verslaan.

p.s. tot hoever kan je in deze game tunen ????

14. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je je kan je eigen coureurs opleiden? vertel daar eens wat meer over

15. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ie drive assist aan staan wil nog niet zeggen dat je meer grip hebt :{

16. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Gast als je ook maar een beetje verstand zou hebben, wist je dat zo'n GT auto één en al grip is. Die dingen zijn daar op gemaakt omdat ze zo ontiegelijk hard gaan. Zo'n achterlijk grote spoiler zit er in tegenstelling tot die pauper wannabee vette auto's niet voor de grap op. Zo'n ding zorgt voor downforce u know, en daarmee zorg je weer voor meer grip. En dat ding is ook niet voor niets zo laag en hij ziet er ook niet voor niets zo lelijk uit. Die vorm en de rijhoogte is allemaal om meer grip te creeëren, dus jou argument dat dat ding teveel grip heeft is echt te dom voor woorden.

Zo ik heb ff m'n hart gelucht

17. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    idd :mad:

Laatst bewerkt: 23 okt 2004
  18. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Forza evenaart meer het realisme dan PGR 2. Het heeft daarom ook een stroeve besturing, vergelijkbaar met GT 4. Ik heb het gespeeld op PUG, dus ik kan het weten. ;) =P

19. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0

OMG. |:- Vriend, jij kraamt nu echt onzin uit. Ten eerste hoef jij mij niks te vertellen over hoeveel grip zo'n auto heeft en ja ik heb er zeker verstand van. Ik hou mij al van mijn 10de ofzo bezig met de autosport en heb 4 laar lang gekart in een 2takt en heb ook wedstrijden gereden. En duh, tuurlijk weet ik dat ze veel grip hebben maar never zo veel grip. Ik snap ook niet waarom jij mij duidelijk wilt maken dat zo'n ding veel grip heeft, alsof je daarmee mijn standpunt onderuit haalt. Als in een spel een formule1 auto met 300km/u door de bocht gaat zeg je toch ook niet 'ja maar check ie grote achtervleugel eens en ze wegen maar 650 kg joh'. Dus nogmaals, in dat filmpje heeft die gt auto veel te veel grip. Als jij dat niet vindt, fijn voor je dan.

20. DJ Appelmoes

DJ Appelmoes 't Overkomt je

Leuk Bevonden:
    0
    Oeps, ik moet meteen naar het PES-topic om al mijn wijsheid aan anderen te ventileren. Ik heb namelijk jaren op voetbal gezeten en ook wedstrijden gespeeld!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina