[FABLE] Mysteries

Discussie in 'Algemeen' gestart door studio_125, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar kijk er zijn nu zoveel mensen naar opzoek als het in het spel zou zitten en als je er op een normale manier kan komen zou iemand dat toch wel ontdekt hebben?

    Anders zou het een secret zijn die gewoon te moeilijk is om te ontdekken lijkt mij.
    Persoonlijk denk ik dat er een fable 1.5 komt ( jaja wouden de meeste niet meer horen in deze topic ^_^)

    Maar ik blijf het volgen mischien zit het er wel in en wordt het toch nog ontdekt ..
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2004
  2. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij lopen alle bards ook over een better bard te zingen hoor! "you'll need to find yourself a better bard" of zo iets... heb er zelfs een screenshot van gemaakt dus als u mij niet geloof ;)

    ff over die begraafplaats in oakvale... die grote tombe met die deuren, ik heb mezelf er ff doorheen gegraven en er was niks te zien...
     
  3. greenbean

    greenbean Pow! ur dead!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb even een vraagje. wanneer je het spel begint en je moet de quest van die bij aannemen staan er nog twee quests bij. deze kun jue alleen niet doen omdat je niet genoeg renown hebt. deze quests heb ik nooit meer terug gezien :confused: het gaat om een snow troll verslaan in hook coast en nog een andere quest. weet iemand hier meer over?

    edit/ ok thx
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2004
  4. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, die kan je gewoon niet doen. de rede is dat andere heroes die quests hebben genomen (aldus 1 van de makers)
     
  5. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    wel een goedkope oplossing dit zeg ;) er wordt in het verhaal helemaal niks over gezegd verder... :confused:
     
  6. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    K weet niet of iemand dit is opgevallen maar bij die ene begraafplaats waar je voor "een missie" (wil niet spoilen) ook langs moet, daar zie je zeg maar achter 2 stenen een soort van deur met zon griffion (of zoiets, een groot beest in ieder geval dat kan vliegen) erop.
    En k had dacht k ook al ergens anders in fable een standbeeld van zon beest gezien.

    edit: je hebt dan nog niet genoeg reknown en als je dat wel hebt door verder met de missies te gaan zijn de quests weg, dus k denk dat je gewoon helemaal geen missies moet doen en alleen maar mannetjes moet ownen en dat als je dan genoeg reknown hebt dat ze dan wel kan doen.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2004
  7. Demersion

    Demersion Chicken Chaser

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, ik was er een dagje niet en meteen loop ik 6 pagina's achter. Niet dat ik iets heb gemist behalve die post van shcaap over een deur die wel te selecteren is maar niet mee te interacten.

    Ik kwam iets het zelfde als dit tegen bij Lychfield graveyard, die gozer aan wie je het schild moet geven enzo. Zijn graf licht ook op, klik, zijn graf opent en zijn lichaam geeft blauw licht alsof je het kan selecteren. Maar er gebeurd niks.

    -edit: precies waar elendil nu beschrijft. Dat graf

    En dat griffioenen teken kom je heel vaak tegen. Resten uit the old kingdom.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2004
  8. greenbean

    greenbean Pow! ur dead!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    1
    dat zou nog wel is kunnen, iemand zin om het te proberen? :cool:
     
  9. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    stik ook maar, kijk maar eens hier naar [plaatje]http://www-istp.gsfc.nasa.gov/stargaze/Sfigs/Sdial3.gif[/plaatje]

    en dan wat je op valt op deze map:
    [plaatje]http://www.msxbox-world.com/forums/uploads/fable-map.jpg[/plaatje]
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2004
  10. Demersion

    Demersion Chicken Chaser

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is al geprobeert, ze verdwijnen gewoon.

    edit: is it just me, of is Shcaap de enige die weet waar hij het over heet en het over wil hebben... Want ik lees sommige posts, vragen en andere echt 20x in 7 pagina's...

    edit edit:

    shcaap, dode link
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2004
  11. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    had ergens gelezen dat ook al was je renown op zn hoogst (100% ->legendary) dat je die missies dan nog niet kon doen...
     
  12. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou helder licht dan kopieer je de link even in je adres balk

    ik vind dat mensen die bereid zijn puzzels op te lossen ook wel even zon probleempje kunne op lossen...
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2004
  13. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Die missies kan je niet doen.. :mad:
     
  14. Demersion

    Demersion Chicken Chaser

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    heh, nee link deed het niet omdat je de _ had gereplaced met ... ofzo

    iig, got it working :)

    edit: that's odd.
    Hookcoast is centerpunt van dat zonneding. Maar picnick area ligt niet op een direct verband daarmee. Hmm hmm, ff doordenken.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2004
  15. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    anders proberen we ff samen wat op te lossen en begin je niet te zeiken tegen iemand die zegt dat een link niet werkt... (je had t niet tegen mij maar toch O-) )

    maar om ff op je vraag terug te komen... op de kaart van albion staan ook van die lijntjes... probeer je ons dat te vertellen of heb je het over de sundial of wat?...
     
  16. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk gewoon dat hook coast toch iets met tijd heeft te maken, omdat er net zulke lijnen rond staan als in de sundial in picnic area. Misschien word er op een bapaalde tijd naar een bepaalde plek gewezen
    want bijna elke van de lijnen gaat door een plek heen behalve hook coast
    Misschien een spook, mar ik vind het verdacht dat hook coast het middenpunt is van al die lijnen...
     
  17. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    er wijst ook een lijn naar de circle of the dead :D

    alweer een spook waarschijnlijk ;)
     
  18. Erik_

    Erik_ Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net alle reacties globaal overgelezen eenn..

    Misschien heeft het zwaard dat in de steen, bij Temple of Ov (zoiets), er iets mee te maken?

    Of de man bij Bowerstone Quay..
     
  19. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    whahaha, ouwe speurneus :+
    ga fable eerst uitspelen man _0/

    dat zwaard is gewoon een special weapon, kan je krijgen als je al je strength op max hebt en die man in BQ is een quest waarbij je zijn zeer aantrekkelijke dochter kunt ontmoeten ( ;) )

    laten we het weer over echte mysteries hebben...
     
  20. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Zwaard in d steen heeft iedereen er al uit, en de gast bij bowerstone met zn dochter is een zwaar lekker ding, gewoon wat odrachten en er komt een mooi meisje in het spel, ( ben ik meer getrouwd)

    en een andere man bij Quay, das waar schijnlijk fight club
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina