Dit is wel balen. Vond f12002 grafisch een beetje tegenvallen en gp4 werdt een stuk beter. Bijna af en toch gecanceld
Neeeeeeeeeeeeeee he het is niet waar heb ik er zo naar uitgekeken om met Jos over het asfalt te knallen.
jij zit mis f1 2002 is seizoen 2002, en Jos doet in 2002 niet mee GP4 is seizoen 2001 en Jos deed in 2001 wel mee
en als ie echt realistisch is zou je maar n ronde of 20 met jos kunne rijde, tege dan zit ie in het echt wel ergens in de grindbak zandkasteeltjes te maken
jammer, keek hier namelijk wel naar uit, de demo van F1 2002 vond ik nl. wat te arcade achtig. Op www.tothegame.com staat ook cancelled. Ach zolang Colin McRae 3 maar niet ge-cancelled wordt.
Dit slaat ECHT nergens meer op!. Het zou GDVRDMME nog maar een week duren voor ie in de winkels zou liggen. Iemand nog een Xdoos KOPUH !!! (voor weinig!!!!!!!) :r :r :r :r :r Damm i'm pissed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja sorry hoor, maar ik snap de hype nog steeds niet rondom die GP games!! Er komen nog zat andere goeie games uit joh..
Dat is waar, ik zat zelf nou ook niet echt op dat spel te wachten, maar voor andere mensen wel naar! Ook een beetje gevaarlijk voor andere Xbox spellen, dadelijk gaan ze vanalles cancellen als dat zo makkelijk gaat! Dadelijk lezen we morgen dat Doom III is gecancelled oor Xbox!!!! Dat zal vast niet gebeuren , maar toch erg vreemd....:{
Wat is de bron van Gamers.nl ?? Want op mijn releaselijst (officiele) staat GP4 'on hold'. (en dat is al weeeken bekend)