Thief: Deadly Shadows

Discussie in 'Algemeen' gestart door The-Dentist, 12 okt 2004.

1. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niet de indruk dat veel mensen dit spel aan het spelen zijn, misschien omdat er geen topics van open zijn, maaaar.. ik zit vast in dit spel, en hoop dat iemand me kan helpen, want ik vind het een waanzinnig spel.

In ieder geval zit ik vast in het level "overlook proper" .
    Je moet dan naar een knop zoeken die in de studeerkamer. Deze zit naast de bibliotheek.
    Maar ik kan die knop dus niet vinden |:- :confused:
    Ik weet echt niet waar ik moet zoeken. Ik heb volgens mij overal al gekeken.
    Ik ben ontzettend blij als iemand me hiermee kan helpen.

Alvast bedankt! :)

2. Sevil

Sevil Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kijk eens in een walktrough op gamefaqs.com staat er vast wel in denk ik

3. Sevil

Sevil Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heb ik het gevonden zit ie niet onder een bureau ofzo ?? of zit er geen bureau in die kamer??

4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Te vette game gewoon. Ik denk inderdaad dat Sevil gelijk heeft en je die knop zoekt. Is tijdje terug dat gespeeld heb.

Iedereen kopen is meesterlijke game!

5. Sevil

Sevil Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien dat ik hem toch maar eens ga kopen

6. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Volgens mij heet 1 van die kamers de master bedroom. de voorkamer is een soort bibliotheek. Staat een tafeltje enzo. En dan verder naar achter staat een bed. De schakelaar is 1 van de kandelaars die aan de muur hangt. Dicht bij het bureautje dat bij het bed staat.

Of het is idd wat sevil zei. Een knopje onder het bureau dat in de studeerkamer staat. Vervolgens moet je goed op je kaartje kijken waar je heen moet want je moet zo snel mogelijk dan naar een geheime deur gaan voordat hij dicht gaat.

Laatst bewerkt: 13 okt 2004
  7. Clean Up

Clean Up Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben blij dat er weer een thief helpthread is want ik heb ook hulp nodig zit ook nog steeds vast.Ik heb de game al maanden niet gespeeld omdat ik steeds de ''Dark ages aanwijzingen'' niet kan vinden.Deze zit in een bibliotheek van de keepers met 3 verdiepingen het moet in een boek staan maar heb alle boeken al bekeken maar nog steeds niet gevonden.Wie kan me eindelijk helpen??

8. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Helemaal bovenin, in het kantoortje. Kan je niet missen.

9. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    Ben net begonnen in dit spel en vind het geweldig. Deze thread ff aan mijn abbonnementen toegevoegd want heb het idee dat het spel hier en daar best puzzelen is.

10. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen, bedankt voor alle reacties, maar ik heb het nog steeds niet gevonden :mad:
    Dus aub help!
    Kobold misschien weet jij het wel aangezien je dit spel gespeeld hebt??
    Ik kan dus nog steeds die knop in die studeerkamer niet vinden (in de overlook proper/overlook grounds).
    Ik zit me ook wel af te vragen of ik zelfs niet in een verkeerde kamer zit te zoeken ofzo..
    Die studeerkamer/bibliotheek zit toch helemaal beneden???
    Als die knop zich daadwerkelijk onder een bureau of tafel bevind zoals jullie zeggen, dat zou dan mooi zijn maar.... hij kan ik in godsnaam onder die tafel komen om daar te kijken???
    Ik kan het niet vinden en word er inmiddels moedeloos van... :mad:

11. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Niet onder de tafel. Ga naar het haardvuur, rechts is een ander bureau en daar, weer rechts, zit een schakelaar.

12. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Dankzij deze tip heb ik het gevonden, maar ik was vergeten om je te bedanken, dus alsnog bij deze :)

13. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    No thanks. Ik zit nu zelf vast. Een paar levels verderop. Nog wel ff andere koek dan Fable, dit spelletje ;).

14. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Oh man maak je borst maar nat want Thief 3 bevat in mijn ogen een van de meest freaky levels die ik ooit heb moeten doorlopen.

15. Spinner

Spinner So it begins....

Leuk Bevonden:
    0
    Ben inmiddels bij de graveyard aangekomen. En julie?

Deel Deze Pagina