[FABLE] Mysteries

Discussie in 'Algemeen' gestart door studio_125, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Erik_

    Erik_ Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Erik Aka. Sherlock Holmes :D

    Ik heb Fable al uitgespeeld :+

    Alleen dat zwaard heb ik er nog uit.. hmm.
    Dat meisje heb ik trouwens ook nog nooit ontmoet, 7 keer getourwd vind ik zelf wel genoeg :D
     
  2. Demersion

    Demersion Chicken Chaser

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Even terug over die lijnen van hook coast en dat diagram wat shcaap liet zien.

    Kweet niet of er een verband tussen zit, de graden verschillen enorm. Ook lijken die lijnen niet te kruisen... ze komen allemaal langs hook coast, maar er is geen echt duidelijk kruispunt. Ze lijken er btw net iets te zuiden ervan te gaan.
     
  3. Chemer_128

    Chemer_128 Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand nog iets over de 'sandbox' op ign word die ook vaak genoemd. Dat schijnt 1 van de geheimen te zijn waar je volgens Peter Molyneux kan komen
     
  4. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoel je uit de context trekken, er staat namelijk:

    Wat meer kan er nog gezegd worden over deze vurige beesten welke meester zijn van de bergen? Een uitstervend ras, werden zij eens gerespecteerd, maar nu zijn ze enkel een oeroude, desondanks een krachtig en gevaarlijk overblijfsel van "The Old Kingdom"

    en dat geeft wel weer een wat ander beeld maar goed ik moet nog even verder lezen...
     
  5. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik las net iets over het weg gelaten dragon's clif"f
    van dat als de Dragon Statue op Look Out Point naar Bowerstone wijst (dan dus ook de Tavern Callar open is) en dat de Demon Door die naar northern wastes gaat open is???
    Omdat ze dat vergeten eruit te halen voordat voordat het spel klaar was.

    Is dat echt zo???

    Edit er is niks te doen ofzow zeggen ze omdat alle dingen die daar te zouden zijn weg gelaten is maar toch...
    En voor jullie zeggen hier is al een discusie over geweest jah ik weet het maar het kan toch dat ze dat vergeten weg te laten
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2004
  6. Cadillac

    Cadillac Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het boek The Trigamist leest, dan staat er iets over de Castrating Mountain Monkey (het verhaal gaat over iemand die met 3 vrouwen is getrouwd en dat die er dan achter komen en dan komt die Monkey dus in 't verhaal). Mijn vraag is: Kan je die zelf ook tegenkomen als je met meerdere vrouwen trouwt en ze erachter komen?
     
  7. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0

    goed ik heb die sundial dus uitgeprint en uitgeknipt (ja ik hou van knippen en plakken |:- ) maar ik kan nu nog even geen verband leggen tussen die sundial en de map...
     
  8. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    over welke demon door gaat dit dan? die op lookout point bij het boast platform? lijkt me dat er dan al iemand achter gekomen zou zijn...
     
  9. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook niet hetzelfde, de Sundial heeft 10 lijnen vanaf de helft, de Map heeft er 7. :confused:

    /Edit: deze heeft er wel 10..

    [​IMG]

    Maarja, waar heben we t nu over..
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2004
  10. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    nix dus....

    ahwell
     
  11. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    sorry jongens, maar waar is die sundial op die pic hierboven?
    Dat verhaal van Shcaap over al die lijnen enzo, daar zit wel wat in, ik bedoel; het zou iets kunnen betekenen. Ik ga meteen even wat uitproberen op mn xdoos.
    Wijzen er eigenlijk ook nog lijnen naar
    de "magische stenen" die Jack of Blades aan het einde gebruikt om al die portals te openen?? Misschien zouden we dit in verband kunnen brengen met de sundials. Als dit iets zou betekenen, dan kan je misschien verder gaan met de bedoelingen die JoB met het zwaard had. (alleen als jet het zwaard gekozen hebt. Of misschien kom je wel in die "zanderige gehieme wereld" waar iemand anders het net over had (naam kwijt van die persoon en wereld ;)).
    Jah heel leuk maar het blijft pure speculatie. Ik ga het even uitproberen.
     
  12. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk nu op deze 2 (al wat oudere) threads:

    http://allboards.lionhead.com/showthread.php?t=83035&page=1&pp=10

    http://boards.bigbluebox.com/showthread.php?t=82905

    er staan veel dingen die we al weten en ontkracht zijn, maar ook wat dingen die wel eens inhoud zouden kunnen hebben...

    zoals het getal 6 = Hex (hexagon key)
    het boek "the story of 'x' " waarbij x enkelle-aanhalingstekens heeft. Er zijn boeken zonder aanhalingstekens, boeken met dubbele-aanhalingstekens en 6 speciale boeken (3 gaan over good de andere 3 over evil) met enkelle-aanhalingstekens....


    Okay, ik heb nu dus alle bekende boeken, maar ik weet zeker dat er nog onbekende boeken zijn. Daar zoek ik dus naar...

    "The story of 'X' " is naar mijn mening niet "The book of encoding":

    While looking for the "Book of Decoding" make sure to "look under the sea" and maybe this will help, 5489.

    look under the sea:
    - in een kelder
    - onder een aquarium
    - onder een schilderij van de zee
    - onder het woord "sea"
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2004
  13. Demersion

    Demersion Chicken Chaser

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    While looking for the "Book of Decoding" make sure to "look under the sea" and maybe this will help, 5489.

    Dat is denk ik onzin.

    Maar the story of X wordt ook gevonden in een kelder. Maar ik denk niet dat er een book of decoding is. Onzin.

    WEL kan er iets zijn met al die boeken, dat zou wel heel goed kunnen.
     
  14. Dark Vision

    Dark Vision Xbox 360 L!VE

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg ik het zwaard bij de temple of Avo uit die steen, hoeveel physique points heb ik dan nodig?
     
  15. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of dit al is gepost (ben lui),maar als je bij de eerste 3 sub quest (waar staat je renown is niet hoog genoeg) zorgt dat je genoeg renown hebt (recognised), verdwijnen ze zomaar (ze bestaan dus gewoon niet!!!)
     
  16. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    lees eerst de eerdere posts! een paar pagina's geleden werd het ook al vaak gevraagd. Nog reacties of iedeën op mijn post ) post nr 591
    misschien iemand die dit eerder geprobeerd heeft?
     
  17. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet ook wel dat het eerder is gevraagd, maar ik heb nog niemand gezien die het uitgeprobeerd heeft en hier zijn ervaring gepost heeft...
     
  18. Loki

    Loki I like cookies

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm is iemand het opgevallen dat alsje die nymph laat leven er een ton komt en op de focus steen het nummer 63 ? leeftijd ofzo?

    en die eerste quests kanje niet doen ik ben legandary voor eerste quest en die quests verdwijnen (gewoon 35 x trouwen = 35000 renown = legandary :))
     
  19. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    goh dat heb ik nou 3 posts boven je ook al gepost
     
  20. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    whahaha, ga jij deze thread maar is doorlezen, daar kom je dit al zo'n 6/7 keer tegen... ga dit aub in een andere thread vragen want dat zwaard in die steen is geen mysterie... _0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina