[Fable] Demon doors

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shcaap, 9 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Oh oke het is gelukt nu thnx
    Ik denk dat ik daarnet te lang heb gewacht. Voordat ik met hem praate maar heb nu een vet trucje om hogere combat mulitplier te krijgen gewoon de stenen die de troll naar je toe slaat terug slaan voor de eerste steen die ie gooit krijg je er 5 en als je de 2de die ergelijk achter aan komt ook terug slaat krijg je er weer 3 bij en dan zo de heletijd doorgaan
     
  2. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij werkte het ook niet met een multiplier van 14. Toen ik de eeste keer tegen de deur praatte was de multiplier ongeveer 10, bij 14 ging die daarna niet open. Pas boven de 25 kon ik binnen.
    Ik denk dat het er mee te maken heeft hoe hoog je multiplier is op het moment dat je de eerste keer probeerde.

    *edit, ik moet er wel bijzeggen dat ik die multiplier niet gehaald heb bij die demon door.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2004
  3. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens ik heb een probleem... ik moet nou de naam van de demon door spellen, waarvoor ik eerst naar de archeoloog toemoet. Probleem is dat hij een rood glanzend cadeautje wil, wat ik niet heb. Kan ik deze gwoon kopen ofzo, of moet ik deze ergens vinden? Help me aub ff...
     
  4. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is een ruby als ik me niet vergis,die krijg je ook vaak als je van die rock throlls verslaat en ja, je kunt ze kopen
     
  5. davidrsca

    davidrsca Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    of ge begint tegen da ventjen te boksen. dan vertelt hij het direct ;)
     
  6. Itavhi^

    Itavhi^ Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    het is gewoon H.I.T.S :p
     
  7. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    ey mensen ik moet de keting van die prinses (of wie het dan ook is) terug vinden maar hoe doe ik dat. ik weet wel dat je dan allemaal mensen moet aanspreken en dan zeggen ze een of andere roddol maar daar heb ik niet zo veel aan.
     
  8. buffy-lover

    buffy-lover .::AVP::.

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    ga naar oakvale, naar het strand waar je ook die schat had opgeraven, en tussen die 2 kapotte bootjes op het strand daar graven.
     
  9. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    buffy lover er staat niks op die spoiler
     
  10. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee dat is zonde van je spoiler _0/

    /Zou hem selecteren
     
  11. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    @xjoz

    ik kan het gewoon lezen hoor, maar ik zal het een keer proberen voor je

    tussen de 2 kopotte bootjes op het strand graven

    wat heeft dit eigenlijk met demon doors te maken of hangt er aan de ketting van lady grey een demon door :+
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2004
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    misschien dat jij de oplossing weet.....ik was deze deur vergeten!! Alleen nu ben ik al ver gevorderd en krijg dus niet een 14 hits gebeuren. Nu ben ik al in de cave geweest om daar lekker hoog te scoren en dan ddor te gaan op die trol. Alleen dat werkt ook niet want je verliest te veel punten als je door de opening gaat!!!

    Damn, ......ben bang dat het deurtje dicht blijft.
     
  13. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand miss waar je "bright plate armour" kan krijge???
     
  14. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg ik die verdomde multiplier Demon Door open? 7 stappen plan:

    1. Zorg ervoor dat je die grote trol verslaat die verschijnt bij de Demon Door zonder geraakt te worden.
    2. Ren naar de Hob Cave.
    3. Schiet alles en iedereen kapot met je boog (evt met magie). Wanneer je op een hob schiet, lok ze dan langzaam naar de uitgang (terug naar de ruimte met de Demon Door).
    4. Wanneer je multiplier op 18 of hoger staat ren je weer terug naar de ruimte met de Demon Door.
    5. Versla de grote trol nogmaals, zonder geraakt te worden.
    6. Ga dan zo snel mogelijk naar de Demon Door. Bij mij stond de multiplier toen op 15.
    7. Succes. ;)

    Op deze manier heb ik de Demon Door geopend.

    /edit:
    @ .N1c3sh1t..#: In de arena (voordat je gaat vechten).
     
  15. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat probleem heb ik ook, maar bij mij heb je geen Hobbes meer in die Cave, omdat ik die guest nooit gedaan heb (dat jongetje ging steeds dood).
    Heb ik ergens anders een mooie multiplier van 32 ga ik naar die Demon Door staat ie gvd op 10.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2004
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    yep, kun je kopen in de Arena. Mocht je daar niet meer kunnen komen, dan is het verspreid onde traders. Ligt dan iig in een paar shops en geloof één ding bij een trader. Ik was al in de Arena geweest en had daar alles behalve dat gekocht, dus baalde ik......voor niks blijkt achteraf. Hetzelfde geldt voor de pop die je daar kunt kopen (in de arena dus).
     
  17. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    kut, dat heb ik al gedaan dus dat krijg ik dus nooit meer :'-(
     
  18. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Toevallig ben ik een keer in Greatwood een handelaar tegen het lijf gelopen die onderdelen van de Bright Plate Mail verkocht. Ofwel, loop door de gebieden waar regelmatig handelaren voorbij lopen en wie weet tref je er één aan. Zorg wel dat je voldoende geld op zak hebt. ;)
     
  19. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of er ook een plate helmet is>????
     
  20. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Is er helaas niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina