Realisme vind ik persoonlijk wel wat gaver! ik heb dan zelf ook gran turismo 2 gespeeld op de ps1 en die was kwa realisme echt toppie! Ik vind het gewoon cool om veel meer rekening te moeten houden met de rempunten, enz.... Maar goed, smaken verschillen inderdaad
News: Famitsu scores The latest scores from Famitsu magazine. Gaming bible Famitsu has rated the latest next-gen titles to hit the Japanese market. - Sega GT 2002 (Xbox): 8 / 9 / 9 / 9 (35/40)
arcade racespellen zuigen. ok revolt is wel vet over een lan. Maar een game als Sega GT MOET (vind ik) realistisch zijn, anders is er gewoon geen ene FUCK aan.
Vinden jullie het scherm niet te vol met onzin??? Paar meters minder was een stuk beter geweest, hoop dat je ze kan weg hale
ik denk dat je het wel uit kan zetten het is best veel ja, maar ik denk niet dat het mij echt zal storen als ik aant racen ben.
Ik heb in een preview gelezen dat de handling erg simpel is, dat de graphics goed zijn maar niet zo goed als bijv RSC en dat er weinig banen zijn (zoals eerder gezegd) die bovendien niet erg interessant zijn om op te rijden. Maar dat was een beta versie.
Geloof vooral altijd wat ze schrijven over een game want dan is elk spel wat je koopt het beste en meest realistische spel met innovatieve vernieuwingen die je nog nooit ergens anders gezien hebt. Ja natuurlijk..... Wil je realisme stap dan in je auto of ga naar de cartbaan.
Juist, kom ni vaak een spel tegen dat mij afgeraden wordt door een (p)reviewer, hij vindt altijd wel iets wat leuk is en geeft dat de rede dat je hem moet hebbe, al is dat het ene poppetje dat zo mooi is gemaakt! En karten is egt vet
Ehm wat jij wil, maar ik heb toch wel vaak erg hard gereden en nog nooit dacht ik:"goh dit is net grand turismo zeg". Maar gewoon kopen en genieten toch....
Tip ga karten..gaat errug snel en is leuk. Als het misgaat lig je ook niet door de voorruit. (wat wel weer errug realistisch is natuurlijk)
ik heb in griekenland lekker gekart 10 euro voor 20 minuten. die prijs valt nog wel mee volgens mij. en het was lekker op een lange buitenbaan
Ik weet niet of het aan mij ligt maar ik vind de besturing van RSC echt onmogelijk af en toe hoor soms stuurt die TEscherp en soms kun je hem niet eens fatsoenlijk de bocht door krijgen. Als Sega GT2002 nou een beetje de handling van PGR kon krijgen maar minder power sliden enz waardoor het realitischer is dan zou het perfect zijn
Jo stoer! Tenminste een reden om naar Griekenland te gaan. Het nadeel is dat je daar niet mag gamen....