Help xbox start pas na heel veel keren op!!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nanne.tolsma, 27 sep 2004.

  1. Binh

    Binh asiannerd

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    Playstation 2 service heb ik nooit problemen gehad 2x is mijn p2 kapot gegaan (eigen schuld) en ze hebben gewoon opgehaald en nieuwe gegeven geen probleem en dat in n paar dagen. Iemand die zegt dat ps2 service slecht is moet maar bewijzen komen, over fanboy gedrag gesproken. En tis helemaal niet dat JUIST playstatino 2 snel kapot gaat, ten 1e er zijn meer playstation 2 verkocht. En kom dan met bewijzen in plaats van fan boy gedrag naar mijn MENING levert sony vaak kwaliteit. Tov van de DRIVES van xbox die staan algemeen bekend dat ze vaak slecht presteren op lange termijn. Ik zeg niet dat xbox slechte hardware levert en sony goede maar je kan niet zomaar zeggen dat ps2 service zuigt en kapotte ps2's levert als je geen bewijzen/cijfers hebt!!!damn fanboy's :mad:
     
  2. nanne.tolsma

    nanne.tolsma Guest

    mijne is ook opgehaald!
     
  3. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox-service 4ever
     
  4. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox

    is die service van ms dan echt zoo goed.
     
  5. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox

    of de ps2 snel kapot gaat weet ik niet want ik heb er geen. maar iemand bij mij op het werk heeft er wel een. en die was daar niet zoo over te spreken.
    bij hem was de CD la er gewoon uit gevalen. en hij had de cd ook niet trueg gelegt in de la met het gevolg dat hij hem open heeft moeten maken om hem er uit krijgen. toen heeft hij maar een nieuwe ps2 gekocht
     
  6. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox

    en nog dit ik vind dat ale conole een beetje prulerig zijn. ken mensen die saga mega drive 16 BIT heben die het nog steets doet. het lijkt er op dat de harware van deze tijd minder lang mee gaat als die van vroeger.
     
  7. Xecuter3

    Xecuter3 méééh

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    nee, vroeger was het gewoon 1 printplaat die contact maakte met een andere printplaat, en daar z'n gegevens vanaf haalde. nu heb je te maken met motortjes, lenzen etc.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2004
  8. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Potter, gebruik de edit knop even als je wat aan je bericht wilt toevoegen ipv 3 posts achterelkaar maken.

    Idd Xecuter, er is tegenwoordig gewoon veel meer wat kapot kan gaan. Steeds meer onderdelen komt er in aparatuur en dat kan allemaal wel is kapot gaan en niet iedereen gaat er even voorzichtig mee om.
     
  9. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox

    dat klopt er zijn mensen die er niet zoo goed mee om gaan. ik heb iemand gekend die bij mij op school zat. die van zijn vader een nieuwe pc gekregen had. en hem vervolgens van woede kapot heeft gegooit om dat die niet deet wat hij wilde. die mensen zijn het niet waart dat ze ook maar iets cado krijgen. die zuow een stamp onder zijn reet moeten krijgen van zijn vader. en hem verstraf een nieuwe laten kopen van zijn iegen zak geld.
     
  10. kealf

    kealf Waiting for Briefing

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude zieke redenering
     
  11. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Mijn xbox is het ook langzaam aan het begeven, leest spellen ook zeer slecht. Heb hem alleen al langer dan 2 jaar. Hoor het wel van meer mensen, dat die na verloop van tijd kapot gaat. Heb alleen geen geld voor een nieuwe en zit nog met xboxlive. Matig dat ze geen fatsoenlijk apparaat kunnen maken :'-( .
     
  12. Binh

    Binh asiannerd

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoef alleen een nieuwe drive te kopen installeren is echt heeeeel simpel. Misschien moet we maar n grote inkoopactie doen voor losse xbox drives aangezien veel mensen dit probleem ondervinden of dat t nog moet komen.
     
  13. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    mijn xbox was ook dood gegaan buiten de garantie tijd....maar ik heb gewoon een nieuwe gekocht en voor de oude heb ik nog 80 euro gekregen op marktplaats(zonder dat ik er een spel bij deed)
     
  14. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja is inderdaad wel een goed idee, ben erg a-technisch maar met een beschrijving en een maat van me zou het wel lukken. Waar wil je die bestellen en wat kosten die?
     
  15. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    voodoo300 dus je hebt die kapote xbox op de marktplaats verkocht voor 80 euro. heb je er bij gezegt dat die kapot is want ik kan mij niet voorstelen
    dat iemand een kapote xbox koopt voor 80 euro. iemand die dat koopt is gek.
    ik zuow daar niet intrapen.
     
  16. xenon

    xenon Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hetzelfde probleem gehad
    bij mij was het de dvd speler zelf
    de lens was niet goed meer.
    ik heb mijn xbox toen open geschroeft (toch geen garantie meer)en een nieuwe lens er in gezet. nu doet hij het weer perfect.

    lens gekocht bij psxshop.nl

    mischien is het bij jou ook de lens

    groetjes xenon
     
  17. Binh

    Binh asiannerd

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    het is altijd de lens! tenzij je hem echt flink heb laten vallen of doorlaten branden maar bij normaal gebruik is altijd de lens van de xbox die heel snel versleten is. die dvd driven van xbox zijn gewoon cheapass b-driven om te zorgen dat ze zo slecht mogelijk dvd-kopietjes lezen.
     
  18. N13LS

    N13LS Niels Blok

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0


    ik heb maar 1 jaar garantie.... :mad:
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nope 2 jaar... gewoon de helpdesk bellen .. doen ze echt niet moeilijk over hoor
     
  20. Black Talon

    Black Talon tja............

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je enig idee waar deze te koop zijn? die van mij heeft is ook steeds vaker moeilijk aan het doen.

    grtz
    BT
     

Deel Deze Pagina