Elder Scrolls IV: Oblivion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 22 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus christus dat pak van die ridder... w0000t!
     
  2. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je daar gelijk in hebt, ik verwacht op de xbox 2 vooral meer mogelijkheden in de gameplay. Zoals X-Cube zegt. Misschien worden de beloofde features van Fable nog een keer werkelijkheid zodat we eindelijk Fable krijgen zoals het bedoeld was.
    De graphics zijn nog lang niet 100% realistisch, dus altijd plaats voor verbeteringen. Wist jij 5 jaar geleden hoe de spellen er nu uitzien? Toen vond iedereen de huidige graphics al erg goed. Kijk eens goed naar dat armor, dat ziet er zeker beter uit dan wat ik tot nu toe gezien heb op de xbox
     
  3. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik kijk naar alleen gfx zijn er gewoon een aantal dingen die al zo mooi zijn die je wel wat mooier kan maken maar niet heel veel mooier.
    Bijv water, in de meeste games ziet dat er gewoon schitterend uit.
    Verder zou de xbox2 veel meer geheuge hebben en word het daardoor ook wat mooier, maar ze moeten wat nieuws verzinnen, want er komt een tijd aan dat er gewoon bijna niks valt te verbeteren op grafich vlak.
    Ik denk zelf dat dat na de xbox2 gebeurt, de xbox 3 komt dan nog wel maar er zou nooit meer zo` n revolutie in de gfx komen als een paar jaar geleden, met bijv de overstap van de n64 naar de gamecube.
     
  4. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou vroeger bij starfox dacht ook iedereen dat het niet mooier kon... ik bedoel das toch echt wel het geval.
     
  5. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn inderdaad al behoorlijk ver met realisme, maar er kunnen altijd nieuwe technieken ontstaan waardoor de kwaliteit flink omhoog gaat. Maar we zeggen gewoon hetzelfde hoor, graphics worden mooier. Maar het verschil is nooit zo groot als het geweest is en de verbeteringen moeten vooral in de gameplay zitten.
     
  6. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wou dat ze hun bek hielden over onwijs kicke games die pas over 2 jaar komen....nu begint er weer een hype...ik bedoel na die screens gezien te hebben kijk ik halsreikend uit naar deze game. Maar ben echt bang fable taferelen mee te maken..."een game die op zich heel goed is, maar nog niet de helft van de hype waarmaakt"
    Er moet een nieuwe wet komen in de gameswereld: de game moet na de eerste aankondiging binnen een jaar uitkomen. Alle beloftes die worden gemaakt worden nagekomen. Anders moet het spel verboden worden uit te komen. Dit is niet om coole games te verbieden maar om developers wat proffesioneler en voorzichtiger dwingen te zijn.
     
  7. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Er zijn gewoon wat screens uitgekomen, en als ze niet dingen gaan roepen die uiteindelijk niet kunnen, dan komt het allemaal wel goed :)
     
  8. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, ja maar de game kan nog altijd gecancelled worden. Net zoals mischien met BC gebeurd...prachtige screens
     
  9. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    BC is toch 'On Hold', maar Oblivion is niet van Lionhead dus het zal allemaal wel goed komen :)
     
  10. X-cube

    X-cube 1 X to Rule Them All

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet bijna zeker dat er wel nog eens zo'n revollutie komt, het is gewoon een kwestie van tijd, over 15 jaar is het misschien wel mogelijk om een 'bol' van papierdun tv scherm om je heen te hebben waar je in kan gamen, waardoor het lijkt alsof je midden in het spel staat.(om maar iets te noemen) Technologie zal nog wel een tijdje doorgaan. Het hoeft niet altijd "cd's/dvd's in een doosje pluggen en voor een scherm gaan zitten", te zijn. Ik heb zelf al wel iedeën over wat een soort next-gen manier van gamen wordt, maar er is nog geen(/nog niet overal verkrijgbare) technologie voor. Maar dat betekent zeker niet dat er geen revolutie op media en game gebied komt. Als je het zo bekijkt dan is 2d -> 3d zelfs een kleine stap, het is nog steeds op een beeldscherm en nog steeds met een controller in je hand. :D
     
  11. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt er in ieder geval van uit gaan dat het nog een hele tijd gaat duren voordat dit spel uit gaat komen, als ze alles erin moeten stoppen zoals in Morrowind moeten ze nog heel veel verhalen en gebieden verzinnen. Wat jaren gaat duren.
    @ Kaneda, het is niet meer dan normaal dat developers info naar buiten brengen. Zo zien ze of er genoeg animo is voor hun spel. Ze krijgen feed back van hun fans over dingen die ze anders aan moeten pakken. En ze winnen zo mensen voor zich die het spel zullen kopen.
    Waarom begin je nu al over een hype? Er zijn net 4 screens uitgekomen die er mooi uitzien. Wie maakt dan de hype? De developer die de screens laat zien, of alle gamers die meteen helemaal opgewonde raken door een paar mooie plaatjes? Ik zal deze game zeker halen, ik heb Morrowind 100en uren gespeeld en heb vertrouwen in Bethesda weer een goed spel af gaat leveren. Ik verwacht niet dat het perfect is, dat was morrowind ook niet en toch heb ik dat meer gespeeld dan 'de' spellen op de xbox. Kijk maar eens naar alle mensen die morrowind helemaal de grond in boren omdat de laadtijden zo lang zijn, de grahpics niet super en de combat system niet goed genoeg... De hype is datgene wat de gamers er van maken. Verwachten wij een topper die helemaal is wat wij hopen/verwachten, dan kun je ervan uitgaan dat het een tegenvaller wordt. Wat dus bij Fable gebeurde, maar verwacht je een goed spel waar je uren mee zoet bent en neem je de foutjes voor lief. Dan kan het bijna niet tegenvallen.
     
  12. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben echt onder de indruk van de screens van Oblivion. Morrowind vond ik al een van de beste RPG's ooit (ik heb Morrowind GotY Edition over laten komen uit Amerika) en deze lijkt er nog eens een schep bovenop te doen. Hiervoor wil ik wel een XBOX2 aanschaffen.
     
  13. djno

    djno Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    fable eat your heart out
     
  14. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan te bedenken dat deze Morrowind 1 van de lelijkste spellen van de Xbox 2 gaat worden op grafisch gebied.
     
  15. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Zegt wie? Morrowind was inderdaad grafisch niet zo geweldig. Maar ik geloof niet dat Oblivion ten opzichte van de andere spellen hetzelfde zal zijn als Morrowind tegenover de huidige spellen. Ik denk dat deze, zeker in het begin, erg goed mee zal kunnen.
     
  16. ThaLikz

    ThaLikz -

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    0
  17. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Ik heb een natte droom gekregen van deze game...
     
  18. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    In het interview hebben ze het over 3 tot 4 jaar om zo'n spel te ontwikkelen. Dat valt dan eigenlijk nog best mee als je ziet hoelang de meeste spellen ontwikkelt worden of niet? Zeker als je de speelduur vergelijkt.

    Xbw kondigde het al aan, maar de developer geeft het nog niet officieel toe? :confused:
    Maar uit het antwoord kun je wel halen dat het gaat gebeuren.

    Een stukje naar boven zeggen ze dat het 3 tot 4 jaar duurt om een spel te ontwikkelen. Dat betekent dat Oblivion al aardig op aan het schieten is.
    Wanneer komt de opvolger van de xbox ook alweer uit? Ik krijg er steeds meer zin in 8)
     
  19. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Wooooow..:D..Die screenshots zijn te gek man..:D..Standaard Xbox 2 halen wanneer die uitkomt..*Likt ze lippen*

    [Edit]: Is er trouwens al meer bekend over Xbox 2
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2004
  20. studio_125

    studio_125 Guest

    OMGWTF!!!! zijn wel mooie screens 8) jezus moet ik alweer een xbox 2 gaan kopen :cool: nu ben ik wel verplicht 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina