[PS4] GTA San Andreas [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Rick NLD, 28 sep 2004.

  1. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    So what als er wat grafische bugs in zouden zitten. Die zaten er in GTA3 en GTA Vice City ook in en had je daar last van? Nee, want na een paar minuten spelen werd je helemaal in de game gezogen en let je er niet meer op. Laat maar komen die game :9
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2004
  2. maxieboy007

    maxieboy007 Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je zal altijd wel wat bugs tegenkomen, dat was zelfs nog met GTA DP op de xbox, maar het zal niet echt storend zijn denk ik...
     
  3. XeoN

    XeoN Guest

    Heb er alle vertrouwen in, ben benieuwd of Donald Love erin zit...:)
     
  4. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Gameplay gaat voorop in de GTA reeks :D
     
  5. maxieboy007

    maxieboy007 Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Absoluut 100 %

    Neem nou GTA 1: Spuuglelijk maar ik heb me toch gelachen! *)
     
  6. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Nou... die houterige animaties van VC storen me anders nog steeds :mad:
     
  7. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    GTA ook geleakt :) dat verzacht de pijn
     
  8. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    waar slaagt dat nou op? |:-

    en het is bevestid, samual L. jackson doet de stem van een corrupte flik!!! _O_
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Nog maar een aantal dagen wachten en elke PS2 bezitter van ons land kan zichzelf gaan verliezen in de enorme wereld van GTA: San Andreas. Eén van de vele dingen die je in het spel kunt doen, is het stunten met je motor, wat IGN demonstreert op een aantal nieuwe filmpjes die je hier kunt bekijken. Met name het eerste filmpje is interessant omdat het goed de enorme hoogtes en uitgestrektheid van de staat van San Andreas illustreert. Ook is in de filmpjes duidelijk te zien dat het spel er grafisch op vooruit gegaan is en zelfs de Xbox versies van GTA3 en GTA:VC overtreft. Grafisch zijn dit nog steeds de beste versies van die games.

    Een andere interessante onthulling voor veel mensen is voortgekomen uit een Q&A sessie die door Rockstar was georganiseerd en onder andere door fansite GTASanAn.com online gezet is. Hierin wordt onthuld dat de game geen dieren en kinderen zal bevatten. Rockstar blijkt principieel tegen het gebruik van jonge kinderen en kleine dieren in hun games te zijn, vanwege de geweldadige inhoud. Overigens bevat het interview nog meer interessante onthullingen. Zo zul je ook auto's in de game kunnen kopen, is het aantal voertuigen in het spel meer dan verdubbeld ten opzichte van Vice City (waardoor je op meer dan 200 uit zou komen), blijk je ook te kunnen poolen in het spel en bedraagt de totale speeltijd zo'n 150 uur wanneer je niet al te overhaast de 100% wilt behalen.

    www.gamer.nl

    Stond er gisteren al op, maar was het vergeten te posten.
     
  10. maxieboy007

    maxieboy007 Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG 150 uur! En dan rekenen ze het cruisen niet eens mee.... Wat ik zeker 50 % van de game doe, gewoon lekker cruisen en dingen ontdekken. Dus dan kom ik op minstens 300 uur/24= ongeveer 8 dagen nonstop :cool:8)
     
  11. Überlord

    Überlord RAMMSTEIN

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0

    Mag ik je er even opwijzen dat er toen nog geen fotorealistische grafics waren. GTA kreeg van de meeste bladen een 9 voor grafics, dat zegt wel genoeg. Bovendien was het superdroog, ook GTA 2.
     
  12. maxieboy007

    maxieboy007 Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja misschien lag het ook wel aan mn comp in die tijd... Pixels everywhere :) Maar er was toch wel verschil tussen GTA en bijvoorbeeld Duke Nuke'm
     
  13. Hi...

    Hi... Active Member

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    - Co-Op Mode - 2 player rampages: either in a car or on foot. The screen is not split. There are also many other two player features, presumably gambling games and the minigames basketball and pool.
    - Use your camera to take pictures of things and save them to your memory card
    - You must spray over a possible 100 other opposing gang tags around the cities with your own gang sign and a spraypaint can, for a part of the 100%
    - Oysters are the equivalent of the underwater hidden package, find them all for a reward
    - Horseshoes also need to be found, (speculation: maybe the new hidden package)?
    - Full radio listings, to be posted shortly
    - The addition of girlfriends in the game, who'll you'll have to please to get something in return
    - There is dancing in the game, DDR style, which is used to impress dates
    - You learn to parachute (either from a plane or base-jumping) from a flight school
    - There are hovercrafts, and even a forklift
    - Play poker, craps, blackjack, wheel of fortune, or slots

    Bron: http://gtadomain.gtagaming.com/
     
  14. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, hoewel er destijds wel spellen waren die er beter uitzagen. Het was echter nog niet mogelijk GTA in 3D te vertonen, omdat de systemen daar nog niet krachtig genoeg voor waren. Gezien de game uniek was, hoefde het niet de mooiste game van dat moment te zijn.

    Overigens vond ik GTA 1 beter dan GTA 2. Het nieuwe was er een beetje van af voor mij. GTA 3 vond ik daarentegen wel weer een stuk beter.
     
  15. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Het is nu officieel hoor :

    Jacht op Grand Thef Auto: San Andreas piraten geopend

    "Downloading, possession and distribution of Grand Theft Auto: San Andreas, including making the game available on the internet, is theft.

    "We take the theft of our intellectual property very seriously and we are and will continue to diligently and aggressively pursue this matter."


    Bron: Gamer.nl

    Misschien moet ik maar een paar members aangegeven, grapje ;)
     
  16. maxieboy007

    maxieboy007 Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Shoot the bastards in the knees...
     
  17. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou nou, jij hebt zeker ook geen enkel mp3tje op je pc staan.
     
  18. Überlord

    Überlord RAMMSTEIN

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    HOVERCRAFTS?????? YEAH
     
  19. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    ze hebben het bericht weer van de site gedelete ofzo 8)
     
  20. maxieboy007

    maxieboy007 Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, een paar honderd misschien O-) Valt best wel mee... En als ik een nummer of artiest echt goed vind koop ik de CD toch wel.
     

Deel Deze Pagina