1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable] Beginners hulp

Discussie in 'Algemeen' gestart door iRoy, 8 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    sterk wapen kopen
     
  2. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het niet moeilijk... Eerlijk gezegd vond ik het erg simpel, en ook een van de leukere quests die ik tot nu toe heb gespeeld.

    Oh ja, voor de mensen die vast zitten bij de Bandit Camp Quest: Slacht de drie bewakers, loop door naar het einde van het pad. Nu zit je tussen twee rotsen in. Nu wacht je tot de bewakers voorbij gelopen zijn, en dan ren jij naar de poort.

    Voor de Knothole Glade/White Balverine Quest, moet je Silver Augmentation equippen. Deze krijg je van de Chief van Knothole Glade. Hiermee zou het niet zo'n probleem moeten zijn...
     
  3. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag heb ik ongeveer 100 stukken Red Meat zitten eten, en mijn character ging van Slim naar Obese. Ik vond dit er lelijk uitzien, want zijn armen en benen bleven normaal, maar zijn buik werd dik. Maar een paar minuten later was ik ook alweer Average.

    En waar zit die Demon Door waar je Obese voor moet zijn ?
     
  4. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Barrow Fields
     
  5. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja, nu herinner ik me weer waar die zit. Bedankt.
     
  6. p8er

    p8er Full Time Gamer

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    het is wel mogelijk om dik te blijven (of je dat wilt is dan weer een vraag) maar je moet bijv niet rennen (val je van af) en als je dan lichte wapens gebruikt word je niet gespierder... en natuurlijk veel blijven eten _0/ ik heb idd een bierbuik, 1 vrouw in BSs en daar blijf ik de hele tijd rondlopen als brave burger, kom bijna nooit buiten de stad, en word elke avond dronken... heb het spel uitgespeeld en ja ik heb er lol in! 8)
     
  7. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk best logisch |:- Veel bewegen is afvallen. Ik ren dus de hele tijd rond met een zware bijl.
    Lol, hoelang blijft het leuk om als burger rond te wandelen in BSs? Na een paar avonden doorzakken had ik het alweer gezien :p
     
  8. Master Chieff

    Master Chieff Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    SLAYEn

    Ik heb uhm gister gekocht :'-( ik had uhm de 8e al willen hebben maar ik had wat geld problemen.

    En ik had een vraagje.
    Als je een huis overvalt en je kilt die luitjes in het huis O-) , Dan kun je dat huis kopen. maar komen er dan weer nieuwe mensen naar een tijdje in. want anders als je het hele dorp killt dan is er ook niet veel meer aan.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2004
  9. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey, als je ze afmaakt, en je koopt het huis.....dán komen ze niet terug. Als je ze afmaakt en je koopt het huis niet, dan komen ze na een tijdje (gelukkig) weer terug
     
  10. Master Chieff

    Master Chieff Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx

    En is het trouwens ook mogenlijk om wat aan die littekens te doen. Ik heb gehoord dat je die zou kunnen behandelen. Of is dat maar een FABLEtje :p
     
  11. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is zover ik weet een fabeltje, en ik weet best veel van fable :)
     
  12. lrem

    lrem Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je die treasure cleus lezen die je soms krijgt?
     
  13. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Back > Equipment > Items > Other > en dan ergens onderaan :)
     
  14. lrem

    lrem Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kom je eigelijk aan gekleurde tatoos? kan je dan ook van die fel witte late plaatsen zoals de hero die u gered heeft van de bandits?
     
  15. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee, en elke tattoe heeft zijn eigen kleur. Meeste zijn zwart, maar de kleur kun je zien op het voorbeeldplaatje
     
  16. Noppie81

    Noppie81 Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Training

    Ik las op sommige forums dat het mogelijk was om je Hero te trainen ik vraag me af waar en hoe je dit doet. Word hierdoor je Hero ook sterker?
    Want soms word ik wel eens aangevallen door 20 van die gekke kereltjes en gaat mijn health level wel heel snel leeg! :'-(
     
  17. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Trainen? Gewoon naar gebieden gaan waar monsters zijn, verslaan, en punten gebruiken in Heroes Guild..
     
  18. Itavhi^

    Itavhi^ Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm je krijgt exp points door mensen te doden of vijanden dan moet je terug naar de quild dan stap je in dat groene lichtje dan kan je ze gebruiken zo train je je hero
     
  19. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja kan in de heroesguild je skills verbeteren door in de groene cirkel te gaan staan..
    of gewoon bv. in greatwood gewoon bandieten uitmoorden en met die experience je skills in de groene cirkel verbeteren.
    Trainen op bv. die dummies kan volgens mij niet.. jah je kan wel slaan maar het levert niks op... :{
     
  20. snowy

    snowy SNoWJuNK

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ff de vraag wat ik met die maffe burgermeester moet doen van bowerstone... dat mens wil een cadeautje.. maar is niet snel tevreden ...

    en dan daarna.. wat is de trick om jack of blades af te maken op het moment dat ie de guild in de fik heeft gezet enz... want op het moment dattie loskomt van de aarde wordt het heel lastig..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina