1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FABLE] Mysteries

Discussie in 'Algemeen' gestart door studio_125, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    idd... daarom heb ik er ook nog geen augmentations aanvast gekoppeld... straks blijkt dat je 4 fire augmentations er aan moet koppelen en daarmee de vuurtoren moet verlichten... :p
     
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Is natuurlijk wel te proberen!!! Gewoon ff saven voordat je het probeert. Alleen heb ik niet 4 van die augmentations......vraag me af of je er 4 kunt krijgen....maar als jij nou even ;) dan weten we het! :)
     
  3. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Augmentations kan je gewoon kopen en verkopen, Het staat bij Items en dan others. Het kan alleen bij winkeltjes waar je wapens kunt kopen.
    Ik heb mn Mana Augmentation verkocht (doe er toch niks mee). Levert wel aardig wat op.
     
  4. Itavhi^

    Itavhi^ Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk op het message bord van gamefaqs.com ik zal ff zoeken:)
     
  5. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    dan zal het wel wederom een hoax zijn
    Ik begin steeds meer te denken dat er gewoon geen secrets zijn....
     
  6. Itavhi^

    Itavhi^ Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe:p de beter bard is wel een hoax btw stond op gamefaqs was een lame gast die alemaal dingen zat te lullen
     
  7. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    maar waar zit nu die ene andere sundial? Er stond een foto 2 of 3 pagina's terug.
    Nog reacties om mn post daar (591 d8 ik)
     
  8. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    die sundial zit niet (meer) in fable, is gewoon een oude screenshot (toen fable trouwens nog betere graphics had :D)

    de enige sundial is voor zover ik weet die in picnic area.
     
  9. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    okeej thnx, idd zijn de graphics veel mooier op die screen
     
  10. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    die better bard op de forums wel idd, maar in het spel zit er misschien wel 1 in... al mijn bards hebben het er over...
     
  11. Itavhi^

    Itavhi^ Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Peter Molyneux: It would be a shame to reveal all of them, nut two of the secrets in the game are the Sandgoose and frying pan that doubles as a weapon.

    Dat komt uit een interview met PM uit Ign dus de sandgoose zit er wel in shcaap:p
     
  12. tribalme

    tribalme driver

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    shit ik speel net het spel opnieuw...
    ontdek ik weer iets
    weet niet of ik hier iets nieuws vertel want ga ik niet pagina 15 t/m 35 lezen maar als je nog klein bent en je hebt die kleine missies om goeie dingen te doen hoor je in de missie waarbij de man vreemd gaat dat er gezegd word..
    my little sandgoose
    wtf heeft dit te betekenen???
    weet iemand hier al meer over?
     
  13. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    doe mij ff de link...
     
  14. tribalme

    tribalme driver

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ben toch maar weer met mijn huidige spel verder gegaan... en ik vond dat de light house in hook coast het enige huis daar is waar de open haard niet brand... mischien is die ook op een of andere manier aan te krijgen...
    vraagh me zoiezo af of je de vuurtoren niet op een bepaalde manier kunt kopen ofzo
    en dan nog iets
    keek zojuist het voorstukje van fable... als je het spel opstart en daarin zie ik de held die in de kamer waar die schilderijen hangen op het middenpunt staat en er schijnt gewoon licht op hem... mischien moet je daarheen als het standbeeld op lookout point daarheen gericht staat... het is maar een gedachtte maar zeker het proberen waard...
     
  15. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    viel mij ook al op idd... op de 1e etage van de vuurtoren is wel een schoorsteen...
     
  16. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat filmpje van die gast bevat echt iets heel stoms. Je ziet dat hij Full Plate aanheeft, en tóch dat kapje voor z'n mond heeft die je alleen maar hebt met een upper assassin suit :{
    Echt jammer hoor, ziet er namelijk zeer strak uit
     
  17. lrem

    lrem Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    jah dat ziet er wel vet uit, jammer van de weinige mogelijkheden van kleding
     
  18. tribalme

    tribalme driver

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    ow cmon
    geen shit over "jammer van de weinige mogelijkheden van kleding"

    dit is het mystery topic niet het jammer dat topic
    post hier alles over dingen die je ziet en niet weet waar het naartoe kan leiden
    bijv als je naar greatwood gaat en dan dat eerste kleine weggetje links dan zie je 2 standbeelden met daartussen een klein vierkant stukje zand en als je recht vooruit kijkt zie je dat vage ronde ding.......

    wat is dit...
    en trouwens weet ik nog steeds niet wat ik in greatwood moet doen als het standbeeld daar naar wijst :eek: heeft dit iets met elkaar te maken
     
  19. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je via lookout point naar greatwood gaat als het standbeeld daarheen wijst, dan moet je de eerste afslag links gaan, en dan staat er een kist tussen 2 beelden. kun je haast níet missen
     
  20. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoelaat wijst ie daarnaartoe?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina