Xbox teleurstellend????

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Janosje, 24 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Kom op paper mario is echt geen topper en viewtiful joe 2 ook niet.

    Dat zijn games die wat goede punten hebben gekregen maar die wel een heel erg specifieke doelgroep hebben. Een topgame heeft ook met de verkopen te maken.

    Ik vind de xbox goed en dat alleen al door halo ik heb dit spel zoooo vaak gespeeld en het blijft nog steeds vet. Kan geen genoeg krijgen van bg ctf.
     
  2. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Een topgame is gewoon een spel dat erg goed is. Met jou redenering is ICO geen topspel omdat het nauwelijks verkocht, en Need for speed: underground wel, omdat het een brede doelgroep aansprak.
     
  3. RogierB

    RogierB Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ben ik niet met je eens. Spellen als Viewtiful Joe spreekt de casual gamer niet aan dus kopen ze het niet. En er zijn meer casual gamers dan gamers die er verstand van hebben. Fifa enz zouden dan wel heel erg goeie spellen zijn als je naar de verkoopcijfers zou kijken. Het heeft allemaal met gameplay te maken, de verkopen doen er totaal niet toe
     
  4. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    waarom zou je willen dat er aan halo 2 een eind komt?en heb je het al online gespeeld?en wat dacht je van kotor,ninja gaiden?
     
  5. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    PES 4 komt eraan :D. En ik vind het alleen maar cool dat halo2 grote levels heeft; hoe groter de uitdaging.
     
  6. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    F*ck op met je illegale games.

    Laat ons straks als Halo 2 wel uit is er lekker van genieten.
     
  7. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
     
  8. Deathrow JJ

    Deathrow JJ ¤ the X dominates ¤

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Janosje

    Als de Xbox je niet boeit, dan koop je toch lekker een console die je wel boeit???Zo moeilijk hoeft dat niet te zijn. En betreft de beste Xbox games: ik weet niet wat jij voor smaak hebt qua games, maar als echte goede spellen je niet "boeien", welke verwachtingen heb je dan van een spel? Dat ze speciaal op jouw verzoek een spel maken die jouw wel "boeit"?? |:-
     
  9. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie lange lvls ook als pluspunt :D, lkkr net als vroeger 12 uur achter elkaar coop doen :)
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2004
  10. Murdock

    Murdock Metal Up Your Ass!!!

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    De Xboxworld review: Halo 2 is een geweldig spel met veel uitdaging, schitterende graphics, top kwaliteit geluid en veel vernieuwingen die het spel alleen maar ten goede komen. Maar aangezien de levels te groot zijn krijgt Halo 2 een 5 8)

    Ik vindt een beetje onzin over dat er te weinig toppers zijn, een spel wat geen topper is kan toch ook erg leuk zijn. Daar hoeft het toch geen topper voor te wezen? Thuis speel ik heel vaak Star Wars: Battlefront en ik vindt het harstikke leuk, en is dat nou de "topgame" van de Xbox? nee toch. maar is het leuk? Ja. Nou daar gaat het toch om.

    En het is trouwens wat jezelf als topgame ziet, ik kan PGR2 een bagger spel vinden en Shellshock het beste wat er is. Hat is maar wat je er zelf van vindt. En zelf vindt ik dat er genoeg toppers zijn, om eerlijk te zijn teveel want ik kan ze echt niet allemaal kopen :'-( Maar tot nu toe ben ik erg tevreden over de games op de Xbox.
     
  11. Lamborghini

    Lamborghini Guest

    @ threadstarter: Tja, da's jou mening ;)
     
  12. Kevin15

    Kevin15 Xbox lover!!!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    B.C staat even in de koelkast maar is nog niet gecanceled
     
  13. super_elite

    super_elite Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind juist dat er genoeg goede titels zijn voor de xbox. Ik ben semi teleurgesteld in de Gamecube omdat er daar amper nog goede games voor uitkomen. Bijvoorbeeld Tales of Symphonia die komt dus alleen uit in Frankrijk :mad: Dan moet ik dat spel weer bestellen met een freeloader en import USA.
     
  14. CHAOZ LORD

    CHAOZ LORD Xlife

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    He Young Link... De tread starter is iemand van Gameqube.nl. een fanboy. Leuk trouwens dat je mijn forum naam gebruikt young link.

    Niw jou mening slaat nergens op je hebt al een mening over een sopel dat je niet eens goed gespeeld hebt. je hebt de online optie niet gedaan, je kent het hele verhaal niet.
    Btw je hebt niet eens een xbox, dus ik vind het wel geinig wat je allemaal al weet zonder een xbox te hebben.

    Btw niemand hier geeft iets om jou fanboy mening, dus stfu terug naar je eigen retard forum...
     
  15. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij vind de topicstarter ook de GC sucken, dus is het niet gewoon zo dat hij nergens plezier aan kan beleven??? Verder zouden degene die de Xbox zo slecht vinden eens XBox Live moeten proberen, degene die de Xbox zo slecht vinden (dat zijn er 3 in dit topic) hebben alle 3 geen Xbox Live (er staat in elk geval geen gamertag).
    Verder vind ik dat er meer dan genoeg goede titels uit zijn gekomen, denk niet alleen aan de titels van Microsoft. Zo hebben we Kotor, DTM2, Splinter cell 2 gehad. Ook krijgen we binnenkort PES 4 en Halo 2. Bovendien krijgen we ook volgend jaar nog een stortvloed aan goede titels (Forza, Conker, Mechassault 2, Kotor 2, Jade Empire, Kameo).
    Het is onzin dat PGR2 niet geworden is wat er van verwacht werd, kreeg overal zeer hoge cijfers. En ik vind het 1 van de beste games op de Xbox (zeker beter dan de launchgames!)
    Eerlijk gezegd zou ik een PS2 alleen kopen voor 3 games: GTA San Andreas, GT4 en de Final Fantasy serie. Maar de Xbox heeft véél meer top games, en als grootste pluspunt: Xbox Live
     
  16. Afroman

    Afroman Becaus i got high

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp niet wat jij hebt maar dat licht vast aan je zlef je moet die nieuwe spellen spelen dan kan je wel mee verder
     
  17. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind overigens wel dat men af en toe (veel) te veel op Live 'steund', en dat terwijl de overgrote meerderheid geeneens Live heeft :confused:. Heel leuk hoor als Live erbij zit, maar men moet zich imo beter concentreren op de singleplayer en op de eventuele coöperative en/of splitscreen.
     
  18. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow dit is echt een nuttige discussie jesus alles gestart door een gast die halo 2 al heeft gespeeld, ze zouden deze thread gewoon moeten sluiten.
     
  19. Käysor

    Käysor Behind blue eyes

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eerst es ff verder dan je neus lang is...
    En nee die games die jij opnoemt dat waren inderdaad toppers die de wereld deden opkijken.......... _0/
     
  20. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Hij zal zo wel gesloten worden, heb [2K] gewaarschuwd...

    /edit, die gast heeft al een ban gehad, keek weer eens niet verder dan me neus lang is :+
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina