system link: counterstrike, mijn vriende bakken er niets van, maar op xbc lig ik altijd direct omver...
Ik vind me zelf redelijk goed in Rainbow Six. Maarja ik heb ook geen live ben benieuwd hoe het daar zal gaan.
PES3..... In dat spel heb ik van de 5000 wedstrijden ofzo er misschien 5 verloren van vrienden en anderen.
Daarvoor is Top Spin te klein, maar als ze nou ipv Project Gotham Racing 2 Top Spin op de world cyber games hadden gedaan, dan zou ik kans hebben gemaakt op 20,000 dollar. Misschien volgend jaar maar zal wel niet
Def Jam Fight For NY, ik beuk iedereen helenmaal lam heb me stats helenmaal opgekrikt tot het maximale en me Vechtstijlen zijn Streetfighting/Kickboxing/Martial Arts. Heb de game zelf al meerdere keren op Hard uitgespeeld. Rainbow Six 3 - RavenShield & Athena Sword, da's PC uiteraard.
Pokémon Red/Blue... mewtwo met special van 400 en Amnesia... nogal lame Wat serieuzer... in SSBM speel ik niet onverdienstelijk, al zeg ik het zelf, terwijl ik niet eens een NGC heb. Helaas is een vriend van mij praktisch onverslaanbaar als hij marth heeft . In UFC heb ik ook mijn gelijke nog niet gevonden, maar mijn tegenstanders waren gewoon erg slecht. Echt onverslaanbaar ben ik nergens in, gelukkig maar .
Deathrow...jammer dat ze geen internationale toernooien met dit spel houden of dat ze geen vervolg maken (...ja, ieder heeft zijn smaak en ik vond dit een erg vermakelijke game...)
ben onverslaanbaar op - Mario kart: Double dash - Halo - Warcraft I II III - fifa 2005 - NFL 2005 - MLB 2005 - NHL 2005
Beetje vreemd om nu al te zeggen dat je onverslaanbaar bent in de 2005 games... -__-' Oh ja, ook ben ik onverslaanbaar in Pokémon Stadium.
mijn game Ik owne mijn maate op het ultieme schiet gevecht bij starwars batlefront en met def jam fight for new york ben ik onverslaanbaar ik owne iedereen *) *) *) *)