Er stond een advertentie van Freedom Fighters in de Intertoysgids: 10 euro. ik blij naar de winkel, reken het af en neem het mee naar huis. Ik haal het uit het cellofaan, ik ga spelen; is het een FRANSE versie. Ik heb een brief verstuurd, maar nog niets van gehoord. Zijn er meer mensen met dit probleem? en hebben jullie als nog de goede versie gehad?
gewoon terug gaan en ruilen! Je zegt gewoon dat je geen Frans begrijpt en dat je er toch echt van uit ging dat het om de Gewone Engelse versie zoals altijd ging... Maar staat het ook op de doos btw dat het een Franse versie is? maar brief sturen is niet zo slim.... duurt allemaal veels te lang...
Van dit probleem heb ik vaker gehoord.Er zijn sommige Intertoys die naast de Engelse ook de franse,spaanse en italiaanse versie hebben. Je moet goed achter op de verpakking kijken om te zien welke versie je hebt
Kheb hem ook van intertoys Ik dach "Cool 9,99 die doe ik" en ik pak een doosje... Allen in het frans...SHIT ik loop naar de kazza en vraag of er een nl is ...Nee, wel een spaanse en die andere... vraag ikof er ook ENG is... Ja, Gekocht _0/ . Gewoon ruilen, Probeer een andere Intertoys en mischien daar. Dit hielp 5 andere vrienden vn me ook al met SSX3 in Duitsland (Nu hebben ze NL versie voor 9,99 !!! (Zonder cover en hoesie...Legaal, Import ENG )) Halo 2