Hoi, kan het kloppen dat xbox-live er op dit moment uit ligt? ik kan namelijk geen verbinding meer maken met Live. alvast bedankt groetjes
das mooi balen dan ik wou net effe lekker burnout 3 spelen kan ik geen verbinding maken. hopen dat ie het zo weer doet
ik dacht eerst dat het aan de xbox ofzo lag. maar gelukkig niet. nu maar wachten. ik ga wel effe single player doen.
mensen met Xbox live er zijn een paar werkzaamheden bezig met xbox live ze zijn hem sneller better en meer verbindingen aan het maken in het land want nog niet overal en met iedere provider is Xbox live bekend dus zo doende ligt Xbox live er voor een onbepalde tijd uit heb ik gelezen op een andere site maar die ben ik vergeten anders had ik hem nu wel verteld. Ik was namelijk ook bezig met R6 en was net goed op weg todat mijn Live weg viel dacht eerst dat het aan mijn Xbox lag maar toen ik aan de computer ging belde een Vriend van me op om te zeggen dat hij ook geen Live meer had maar dat ik naar de site moest gaan daar hed hij het ook gevonden dat er werkzaamheden bezig zijn .Ik hoop wel dat het opgelost is als HALO 2 er is
Dat soort dingen worden normaliter altijd aangekondigd en zijn over het algemeen op wat meer schappelijke tijden beter schieten ze op