[FABLE] Mysteries

Discussie in 'Algemeen' gestart door studio_125, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    [FABLE] Wapen Topic
    Post #191

    /Edit: Chips

    @ DBZFan: Je kunt ze niet doen.. nooit.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2004
  2. Crooze

    Crooze Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze quests verwijnen gewoon. Eén van de makers heeft als antwoord gegeven dat deze quests in het begin van de game door andere hero's uit de guild gedaan worden.
     
  3. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    maar als je nou als n00b poppetje de hele tijd bandits killed, en zo genoeg rekknown krijggt om ze tog te doen?
     
  4. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zijn ze niet meer te doen.
    Ik zei toch: ze zijn nooit te doen. :D
     
  5. p8er

    p8er Full Time Gamer

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb tegen die vent verteld dak nix zou zeggen (kreeg 1 goudstuk) en daarna tegen die vrouw verteld dat ie achter dat huis stond te uhm..(kreeg nog 1 goudstuk) }:]

    klopt het nou dat er elke keer dat het standbeeld ergens naartoe wijst dat er dan een geheim iets is in dat stukje?? heb in bowerstone south al gevonden enzo maar is er bijv ook nog wat bij de heroes guild, picknick area en dat bos (weet nie meer welke) ??? :confused: :confused:
     
  6. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe,ik ook, kon die arme vrouw toch moeilijk voor gaan liegen O-)
     
  7. VinZ

    VinZ Guest

    Ik kan me niet herinneren dat dit eerder genoemd is, maarheeft iemand al ens die vuurvliegjes gezien bij Hook Coast? Ik heb net voor de 2e keer het spel uitgespeeld, en ben wat aan het ronddolen, en bij de pier op Hook Coast, waar die vis ophangt, daar vliegen allemaal vuurvliegjes laag boven de grond. Heel vreemd. Zover ik weet zijn zo'n dingen altijd aanwijzingen in RPG's. Diggen haalt in ieder geval niks uit...
     
  8. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Op een pier? Al gevist? Magic gebruikt? Proberen te slaan? Pijl en Boog?
     
  9. VinZ

    VinZ Guest

    Mja het is voor de pier en heb al vanalles geprobeerd. Ik denk eerder dat er wellicht een schatkist komt te staan op een bepaald uur ofzo... Tenminste, zo vind ik het uitzien...

    -edit- aan de andere kant, er zijn zoveel dingen die iets lijken te zijn, maar volgens mij helemaal niks voorstellen, dat het net zo goed niks kan zijn... Ik weet ook niet of ik het ergens anders heb gezien. Het lijkt een beetje op die rare paddestoelen die ontploffen in de darkwood marshes ofzoiets. Die "vuurvliegjes" die dan overblijven.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 okt 2004
  10. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Die Quest's die je bij het begin krijgt Snow Troll Attack enz die kan je Nooit doen maar Nooit bestaat niet dus=)
    Maar ik heb de Wasp Queen nog niet verslagen en ik heb de Renown Al op Maxed en ik ben bezig met alles op Maxed te halen

    En weet je wat ik gezien heb? bij het begin van het spel voor de Guild zie je een Demon Door zonder gezicht en weet je wat daar hoort een Gezicht met de Ingang van Van Dragon Cliff maar als je die ingang wilt openen(je kan hem nog niet openen of het zal je nooit kunnen) maar je moet dus Populair worden en het spel hebben uitgespeeld een REDEN om Action Replay te kopen of je Xbox Modden Maar Via Action Replay krijg je Save Data's dingen die verwijderd zijn in de game en zijn terug gezet.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2004
  11. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Jup, we zijn al achter de dingen die we niet kunnen, we willen graag dingen die we wel kunnen...
     
  12. Itavhi^

    Itavhi^ Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    idd heb de vuurvliegjes ook al gezien en ik hoorde nog vreemde geluiden alsof iemand een hoorn blies of zo:confused: en zag nog die schepen met die rode zeilen met een soort draken kop
     
  13. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    hou is op met die flauwe spoilers... dit is een thread voor mensen die het spel al hebben uitgespeeld en dus op zoek zijn naar secrets...
     
  14. Freakezoid

    Freakezoid Aarghhh

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    @ OniLink

    die quests zijn dummiquest. Die staan er dus voor de sier en verdwijnen nadat je een bepaald level van renown hebt.
     
  15. Itavhi^

    Itavhi^ Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    idd de makers zeiden dat je die quest niet kan spelen het word al gedaan door andere quild hero´s
     
  16. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ok misschien is dit iets, ik heb net HEEEL dit topic door gelezen, maar in het boekje wat je bij fable krijgt staat ook dat er verschillende boekstukken missen uit de bibliotheek en als je ze vind dat je ze dan terug moet brengen, alleen is mijn vraag weet ook iemand of dat echt zo is ok niet?(blz14) onder het kopje library.
     
  17. tribalme

    tribalme driver

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    indd ik lees het net ook, ik weet ook verder niet wat dit betekent want mijn bibliotheek is gewoon gesloopt nadat ik j o b heb verslagen
     
  18. Demersion

    Demersion Chicken Chaser

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Holy motherfuck, dingen worden hier vaak herhaald :D

    Enige nieuwe wat ik in de laatste 20 pagina's heb gelezen is dat die cheating husband zijn vrouw 'sandgoose' noemt (of omgekeerd). Heb het nog niet zelf gezien though. Ben razend benieuwd naar wat het nou eigenlijk is. Op BBB forums staan allerlei vreemde Ideeen. Bah, zo moeilijk. Maar er MOET iets met Hookcoast zijn... Dat stadje is zoooo underused, en je komt er pas tegen het einde. En zoals Shcaap al zei; al die lijnen kruisen daar ergens...

    Hmm hmm
     
  19. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb ook al 2savegames met Good/Evil Voor dat ik JoB heb verslagen en ook nog 2Good/Evil na dat ik job heb verslagen dus als er nog bepaalde dingen uitgeprobeert moeten worden zou ik dat wel willen doen.
     
  20. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Frying Pan Augmenten met 4 flames?
    Dan wat dingen proberen in Lighthouse.. :confused:

    Ik heb hem ook uitgespeeld, maar ik heb de pan opgegraven voor ik alle clues had.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina