Vietcong Purple Haze

Discussie in 'Algemeen' gestart door DA_richard_-, 29 jun 2004.

1. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind vietcong op de PC toch wel een erg leuk spel, heerlijk realistisch! En een interessante multiplayer, dit is een van de weinige spellen waar het een échte jungle is en helemaal vol met struikjes/bomen en weetikveel wat, echt heel veel sfeer. Graphics zijn niet van de hoogste plank maar dat zit (bij mij althans) de gameplay niet in de weg. Ik speel de multiplayer altijd zonder HUD, geeft wat meer Realisme/Sfeer vindik

Ook goeie geluidseffecten

2. KaleDop

KaleDop eW

Leuk Bevonden:
    0
    haha ik eb een clan met vietcong en dat spel owned best wel. Vette shoot out op een top van een berg.Lkkr sneaken als splinter cel om die vietnammertjes ff lkkr te grazen te nemen.Als je nog niet bent over tuigt zie deze link ff! http://www.freewebs.com/robovc/ greetz #DARK# Robo

3. Gameholic

Gameholic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft er dit spel nou allemaal op de Xbox? Ik heb het spel toch maar aangeschaft nadat ik het gehuurd had en ik moet zeggen dat het ondanks de wat slechtere AI van zowel je teamleden als de vijand het spel nog behoorlijk te pruimen is. Het wapenassortiment is goed, het is realistisch, je kan napalm coordineren enz enz. Ik heb nu de singleplayer campaign bijna afgerond en die is ook best leuk. Maar de meeste fun heb ik nog op Live gehad; coop en atg zijn de beste spelmodi!!!!

Dus als er hier nog meer mensen (zullen er niet veel zijn) die Purple Haze hebben, speak up en we zien elkaar op Live. :D

Dark Robo; ik neem aan dat jij in een pc clan zit?

Deel Deze Pagina