Halo 2: Geruchten en feiten deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 14 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    Geen flauw idee hoe dat level heet maar was duidelijk Halo2 (zag ik aan het logo tijdens het laden, aan de kast waar duidelijk de release datum van 11 november op stond + het dvd hoesje van halo2) in van die arcade kasten. Volgens mij zag ik even snel dat level waar je aan het begin veel over zag aan het strand enzo maar de film begon en mijn vrouwtje was aan het wachten dus sjah....prioriteiten he ;)
    The Matrix: Welke reden heb jij nu weer om hier aan te twijfelen. Ik loop toch niet zomaar onzin te verkopen hierzo?
     
  2. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Securer, dat is onmogelijk.

    Mijn gok is dat het (in het beste geval) Halo was als warm makertje bedoelt voor Halo 2. Er zijn genoeg redenen te verzinnen waarom het niet Halo 2 kan geweest zijn.
     
  3. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    what the hell?

    ik woon in maastricht dus ik ga dat toch effe checke.
     
  4. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0

    Mischien dat je wilt opvallen...
     
  5. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien was het gewoon het standaard Demo Level van Halo waar je op het strand begint. En stond het doosje er gewoon voor de sier bij ;)

    Maar misschien is het ook wel waar.

    xD
     
  6. (EXG)XenoN

    (EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    4
    In Sittard staat ook een xbox kan je The Silent Cartographer spelen (daar heb je ook meteen je strand;))
     
  7. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    graag want ik begin enigszins te twijfelen door jullie reacties

    Dan raad ik je aan in het vervolg eerst even een search op de posts van iemand te doen zodat je beeldvorming wat meer realistisch is. Ja ik kan me vergissen zoals ieder mens maar tot nu toe ben ik er nog steeds van overtuigd dat ik het goed gezien heb. Ik wacht echter op uitsluitsel van Nilamo of een andere habitant van de maaststad voordat ik mijn hand ervoor in het vuur steek.
     
  8. EL RIFLE

    EL RIFLE paf!

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze inwoner van Mosa Trajectum ;) weet hier niets van af,dus lijkt mij zeer onwaarschijnlijk,anders had ik al lang een bioscoop-abbonnement gehad en niet voor al die gare films ;)

    @ nilamo check die zeik even! dank u....
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2004
  9. XForce1

    XForce1 Guest

    Vraagje, aan het einde van de week krijg ik als het goed is een legale versie van Halo2
    Het gaat hier om gewoon een volle versie die net gedrukt is.
    Mag ik mijn bevindingen van het spel hier dan plaatsen.

    zou eventueel wel een foto willen maken mocht dat nodig zijn
     
  10. (EXG)XenoN

    (EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja mag je8)
     
  11. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zou het niet doen, dan krijg je weer dat gezeik wat je ook had toen je Ninja Gaiden eerder had. 8)
     
  12. XForce1

    XForce1 Guest

    daarom bied ik ook aan om pic te plaatsen
     
  13. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee, er word niks over HALO2 gepost voor de officiele release data!
     
  14. XForce1

    XForce1 Guest

    jammer dat mods zo streng zijn
    wat ik al zei, gaat hier gewoon om een legale versie, ben zelfs bereid foto te plaatsen
    maar goed, blijkbaar vinden mods het niet belangrijk

    Voor de mensen die met vragen zitten, pm me maar, kan ik via die weg antwoord geven op vragen
     
  15. Ruben

    Ruben GreenLizzard NL

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ziet de xbw crew eigenlijk als release datum 9, 10 of 11 nov. ? Straks hebben mensen hem op 9 nov. binnen. Denken ze erover te mogen praten binnen dit forum, wordt half xbw massaal gebanned. |:-
     
  16. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Zit die quad er nou nog in of niet? Leek me 1 van de koolste voertuigen maar je ziet er helemaal nooit meer wat van :mad:
     
  17. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    ATV zit er niet meer in, want het was een "poor mans Warthog". Waardeloos dus.
     
  18. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk niet, lijkt me logisch dat als half XBW erover praat dat ze dan niet meer gaan bannen hè... :)

    Ik verwacht wel dat het op 9 November al toegestaan is... maar dat de meesten em pas op de 11e binnenkrijgen.
     
  19. nnex

    nnex just NNEXíng it,baby

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn posts zijn weer eens verwijderd...lang leve het beleid :mad:
    vreemd dat als je het woord beta/preview versie ook maar noemt of alleen zegt dat je hem even gespeeld hebt(NIET DE ILLEGALE VERSIE MAAR EEN BETA/PREVIEW!!) dat je dan gelijk een ban van 48 uur aan je broek hebt hangen..niet dat dat enige invloed heeft, maarja..misschien was de betreffende mod nog in depri steming na verlies op de wcg:))

    maarja...zal niet meer over de beta praten...zal het nooooit meer doen 8)
     
  20. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens OXM zitten er maar 11 multiplayer maps in Halo 2. Voor Halo 1 hadden ze maar een jaar gewerkt aan de multiplayer maps en daar zaten er al 13 in. Voor de Halo 2 multiplayer maps is er 2,5 jaar aangewerkt en zijn er maar 11 multiplayer maps?? Beetje weinig of komen er meer beschikbaar via download content?

    (vraag is vast al wel eens gesteld maar kon het niet vinden)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina