[Fable] Vraagje over de verhaallijn...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Joepie NL, 25 okt 2004.

1. Joepie NL

Joepie NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    eey..

Ik ben sinds kort ook helemaal in de ban van Fable, echt geweldig spel, ben naar eigen zeggen ook al behoorlijk in het spel gevorderd, ben n brede gast, met wit haar, en een zooi dope tattoos... maar goed, dat boeit natuurlijk niet zo..

Nou is het zo, ik was lekker aan het spelen, had net de arena uitgespeeld.. toen ging ineens de telefoon... dus die neem ik op, zie ik dat er net zo'n hele cutscene komt met van die schilder achtige plaatjes, iets over zn moeder kon ik nog net opvangen.. kan iemand mij in details uitleggen wat hier gezegd werd ? en wat Jack of blades verteld aan het einde van die cutscene? Ik ben nu namelijk een beetje het spoor bijster wat betreft het verhaal...

en nog een vraag, hoe lees ik de boeken en de brief van die zus van de hero ?

bedankt!

zet het antwoord maar in een spoiler ofzo...

2. GiovanniG

GiovanniG F*ck da Wannabe-MODS

Leuk Bevonden:
    0
    Ging over dat z'n moeder, scarlet robe, ook een arena heldin was vroeger...

Die boeken kan je gewoon lezen in je inventory.

3. Svensson

Svensson De Prijsvragenkoning

Leuk Bevonden:
    0
    de boeken staan bij "logbook"

4. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0

ow handig ik heb het spel al 3 keer uitgespeelt maar nog nix gelezen... nieuwe doelstelling dus.

5. Joepie NL

Joepie NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    okeej! bedankt allemaal, idd ook wel handig van dat lezen, nooit geweten..

6. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    Maar kan je die boeken ook echt helemaal lezen? Of alleen dat stukje dat onderin staat als je het boek selecteert. Want er staat daar niet bepaald veel...

7. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Enkel een samenvatting van boeken.
    En ik heb al twee van die treasure clues ofzo, maar waar kan ik die lezen?

8. Noppie81

Noppie81 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net bezig met Fable maar ik lees op een paar forums dat er ook de mogelijkheid bestaat om je Hero te trainen. Waar moet dit gebeuren? En word je hierdoor ook sterker? Soms moet ik namelijk wel eens 20 kereltjes vermoorden en mijn health balkje gaat dan ook snel leeg.

9. Xilvero

Xilvero Flaming Ninja

Leuk Bevonden:
    0
    Ook daar. (waar je boeken kunt lezen dus.)

10. Sora

Sora Spicy

Leuk Bevonden:
    2
    Ehm nee sorry, treasure clue's kun je lezen bij Equipment > Items > Other > onderaan..
    En boeken kun je lezen bij Logbook > Books

11. Xilvero

Xilvero Flaming Ninja

Leuk Bevonden:
    0
    Stom, ik zat te kijken bij items ingame, en dan gaat het niet. |:- (alweer)

12. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    door met je mannetje tegen andere mannetjes te vechten krijg je experience points, je krijgt standaart die groene experience en afhankelijk van hoe je vecht krijg je ook nog strengt experience, will experience of skill experience. Dit vechten kan je trainen noemen als je dat wilt maar k noem het gewoon vechten :p. Die experienc edie je krijgt kan je omruilen om sterker of beter te worden op een bepaald gebied en dat kan je doen in the heroes guild in dat groene teleport achtige ding.

13. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    maar dat was niet zijn vraag...

Wat hij bedoelt is of je sterker kan worden door tegen een strooien pop aan te rammen. Ik heb wel eens gehoord dat je daar sterker van wordt maar ik weet het niet zeker. Misschien wordt je er alleen gespierder van. Probeer 't uit zou ik zeggen.

Deel Deze Pagina