Router / HUB

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ScoobyDoo, 25 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ScoobyDoo

ScoobyDoo FIFA 2005 en HALO 2

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Wat is nou een goede router of HUB voor een XboX mee aan te sluiten voor LIVE!? Hij moet ook functioneren zodat onze 2 computers erop aan gesloten kunnen worden.

Wie o wie helpt mij O-) ?

Scooby

2. Afroman

Afroman Becaus i got high

Leuk Bevonden:
    0
    Het maakt niet veel uit wat je pakt maar als ik jou was dan zou ik toch maar een router pakken dan hoef je de hoofd Computer niet aan te laten staan als je op live wil met een hub moet je je hoofd computer aan laten staan dat is het enige verschil

3. ScoobyDoo

Leuk Bevonden:
    0
    Router dus, maar welke raden jullie me aan? Wat is een goedkope maar toch goede router? :)

4. Afroman

Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je op www.dixons.nl kijken daar staan meestal we goodkope routers tussen wij hadden er een van €30,- en werkt perfect

5. Afroman

Leuk Bevonden:
    0
    er staan er al van af €39,95 dan heb je al een router en dan lopen ze op

6. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    ik heb deze: http://www.sweex.nl/product.asp?pid=302 en hij werkt perect...je moet wel eerst de software updaten van de router, maar dat moet je bij elke router doen. Voor de rest heb je binnen 10 minuten je netwerk draaiend...

7. ScoobyDoo

Leuk Bevonden:
    0
    @Nusti: Waar kun je die ergens kopen?

//Bij verkooppunten E'hove staan maar wazige zaakjes.. :confused:

Laatst bewerkt: 25 okt 2004
  8. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    neem een e-tech router voor 30,- of een sitecom. Bij paradigit.nl kun je die bestellen. Moeten onder de 30,- zijn. Ik geloof zelfs 25. Prima prijsje. Een duurdere heb je echt niet nodig. Allemaal gelul tenzij je er echt dingen mee wilt doen die een huis tuin en keukennetwerk niet aan kan.

Anyways, veel succes.

9. ScoobyDoo

Leuk Bevonden:
    0
  10. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    ik heb die sweex in Tilburg bij computaria gekocht en COM4 (uit het lijstje bij sweex.nl) is zeker geen wazig zaakje, maar een vrij grote keten die zelf computers bouwt en verkoopt, zit ook in Tilburg....heb ik mijn vorige computer gehaald.

11. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    die heb ik ook. Werkt perfect, echt waar. Je xbox pakt alles automatisch en je pc ook. Je kunt er 4 apparten op aansluiten. Top dus.

12. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Koop er gelijk een die compitabel is met wireless. Lynksis dingetjes zijn wel te diggen ;)

13. ScoobyDoo

Leuk Bevonden:
    0
    De Lynksis routers heb ik al gezien ja, maar die zijn weer 20 eurootjes duurder, ik denk dat ik toch maar voor die Sitecom ga! :)

14. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wel absoluut waar voor je geld...

15. Eagle4

Eagle4 trigger happy madman

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet waar je pa werkt maar de mijne heeft er 1 van zn werk meegenomen (inclusief 2 hubs kuch :p) dat mocht gewoon dus misschien kun je ff laten navragen en hebben ze nog een goeie die ze niet gebruiken.... het is het proberen waard en zo kun je misschien vna die 30 eu een xbox classic kopen :eek:

Eagle4

16. combat evolved

combat evolved Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zweex zou ik eerlijk gezegt niet zo snel kopen, ik vertrouw dat merk niet helemaal

17. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    als het werkt dan werkt het. Kun je niet een reden geven waarom je het niet vertrouwd???

18. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    als die sitecom het doet en hij hoeft niet wireless dan heeft hij met die sitecom nog meer waar voor zijn geld lijkt me :)

19. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    nou je gamertag klopt in ieder geval....ik heb er nog nooit problemen mee gehad en gebruik het ook regelmatig om een xbox netwerkje te maken (4 xboxen....rainbow6, DTM2 :)) dat is dus echt plug and play.....
    Maar die sitecom zal vast ook goed zijn....al die wireless shit: Als je het niet nodig hebt, moet je het niet doen. Kost een hoop extra geld voor hetzelfde...bij mij lopen de kabels achter de plinten en en door wat loze buizen.
    Wat trouwens ook in het voordeel van de sweex spreekt...het maakt niet uit welke kabel je gebruikt. Je kunt zowel crossed als straight gebruiken en voordat mensen gaan roepen dat kan niet...het bewijs ligt onder mijn vloer...

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zie de centrale router thread. Er is een speciaal forum voor dit soort vragen namelijk Live en Networking ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina