1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Blijft Fifa 2005 speelbaar zodra 2006 uit is??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Panzer, 25 okt 2004.

  1. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijft Fifa 2005 online speelbaar zodra 2006 uit is??

    Jaren geleden konden MS en EA geen overeenstemming bereiken over het spelen van EA spellen op Xbox-live, dit kwam toen voornamelijk [bij mijn weten] omdat EA als eis had gesteld dat zodra er een nieuwe versie van een spel uitkwam, de oudere niet meer online gespeeld kon worden.

    MS heeft toen gezegd: daar beginnen we niet aan [en helemaal terecht trouwens] dan maar geen EA-Live spellen.

    Ondertussen zijn we wat verder en nu ondersteunt EA wel Live, nou voel je hem al aankomen, wie heeft er water bij de wijn gedaan, met andere woorden kan je straks je oude versie nog wel online spelen??

    Iemand die het antwoord weet???
     
  2. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, mij lijkt dat EA zich heeft aangepast, omdat het voor EA toch geld is , en voor Microsoft niet, of minder.
     
  3. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaren geleden, goeie;).
     
  4. chaosphere

    chaosphere Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht altijd dat het ging dat EA een eigen "server" wilde, en niet de "server" van Live!
     
  5. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    dat dacht ik dus ook :l
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dan dacht ik dat ook O-)
    Even serieus: Zou het een erg domme zet vinden. Dit stimuleert nou om games van ea te kopen die gebruik maken van live, omdat je ze na een jaar gewoon niet meer kan spelen.
     
  7. Dan zou het erop moeten staan anders is het gewoon diefstal.
     
  8. Novo

    Novo Nozz

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij stond er in de voorwaarde die je moest accepteren voordat je op Live kon, dat EA zich het recht voorbehoud om na 3 maanden de servers voor de game te sluiten dus...
     
  9. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik quote vanuit het Fifa 2005 boekje:

    Een waarschuwing met alleen het eerste deel staat ook achterop het hoesje.

    Je kan er dus vanuit gaan dat ze deze regel gaan hanteren en MS kan daar m.i. weinig aan doen omdat het niet op hun server gebeurt.
     
  10. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Persoonlijk heb ik FIFA 2005 niet. Maar je kan er vergif op innemen dat de service stopt na een tijd. Ik denk niet na de release van 2006, ze gooien de game ook in de uitverkoop...

    Neem de moeite en lees de disclaimers bij games. Duurt 2 minuten. Die van EA krijg ik kippevel van :).
     
  11. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    shit, dat zou wel zonde zijn, maar wel begrijpelijk van EA....
    he, PGR 2 doet het strax toch wel als PGR 3 uit is???
    als die komt tenminste....
     
  12. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    of je daar van uit moet gaan weet ik niet. EA hegt veel belang aan haar sterke naam. Dit zou dat schaden (neem ik aan). Tuurlijk zouden ze dit doen als het teveel geld zou kosten of wanneer ze zig helemaal zouden verwijderen uit het xbox segment. Persoonlijk gok ik er op dat ze het gewoon langer laten doorlopen..
     
  13. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Opzich best dom, want hierdoor zullen misschien vele mensen over stappen naar PES4, aangezien FIFA2005 nou niet echt een grote topper is. Ze hebben de ondersteuning van BF1942 ook al laten vallen.
     
  14. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja Fifa 2005 wordt toch nog goed verkocht
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    wat een naaistreek
     
  16. Ea is en blijft een gluiperig bedrijf (maar wel slim)
     
  17. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh vertel hoezo begrijpelijk?

    Het zijn een stelletje honden en zo is het!!!

    Wat een flikkerstreek zeg, ik twijfelde om Fifa te halen maar het word gewoon PES4, en een boycot voor EA!!!
     
  18. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    JA! ik vind het ook echt niet kunnen! Het zou in ieder geval duidelijker aangegeven moeten zijn :mad: Ik weet zeker dat er onwijs veel mensen zijn die FIFA 2005 gekocht hebben zonder dat ze wisten dat de xboxlive het maar een jaar doet (of iig dat EA die mogelijkheid heeft)
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Op de pc doet EA dit al jaren lang bij de Fifa-serie volgens mij
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het antwoord is NEE. Fifa 2005 blijft namelijk volgende maand al niet meer speelbaar want dan komt PES4. Trotste PS2 bezitters schaffen al een XBox aan om PES online te kunnen spelen. Hopelijk was dit het laatste deel van Fifa...
     

Deel Deze Pagina