Iemand z'n hele case al gemod?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TangLeFuzZ, 5 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    dat plaatje dat ie paar pagina's trug had gepost. geen idee hoe dat kreg heet.

ja fardo...nog steeds van plan>?

2. Pim

Leuk Bevonden:
    76

ahaaaa....

timbruls,
    weet niet of jij die nog kent stealthviper, maar dat gastje wam alleen amar patsen met zun xboxen, en ruig doen met zun site. nadat hij ene keer flink op zun vingers was getikt, heeft ie zich hier neit meer laten zien. weet dus ooke cht niet of het nog geld. mail hem maar. toch blijven we erbij dat zelf modden mooier en leuker is.

3. zilverbox1974

zilverbox1974 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij zijn deze gasten van deze aardbodem verdwenen......
    ze reageren niet op n mailtje niks
    best wel zielig

4. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Toch maar beter dat er mensen zijn die wel reageren op mailtjes van klanten, he ;) ? De dvd window is erin gezaagd, het is nu nog een kwestie van schuren en dan vanmiddag in de grondverf zetten. Bij de rest van de xbox loop ik ook mooi op schema, dus je kunt vrijdag een mooie xbox op komen halen *) .
    Ik ben van plan om voor de vakanties ook zoiets op te starten, het bevalt me in ieder geval heel erg goed. Eens kijken of ik een mooie site in elkaar kan zetten (nee, het gaat niet zo lang duren als de site van de FAQ ;) ).

@!sic!: jah, dat is de Millenium Falcon, je zou echt eens wat meer Star Wars moeten kijken. Han Solo zal diep telleurgesteld zijn :cool: .

5. xbox_casemod

xbox_casemod mn naam is gideon

Leuk Bevonden:
    0
    niemand reageerde dus k denk ik vraag het nog eens
    [/B]weet iemand een goeie tut over hoe je een usb moet in bouwe (door middel van zeg maar aftappen van de draadjes van de 4e controler

6. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    ga je klanten jatten stealth?;), je moet nu niet zo gaan patsen als timbruls en zorgen dat mensen het niet meer zelf doen, dat zou ronduit zonde zijn.

wie is Han Solo?;):+

7. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Die man is toevallig zelf naar mij toegekomen, omdat timbruls er een zooitje van heeft gemaakt. Dus ik jat geen klanten, klanten komen gewoon naar mij toe. Met wat loop ik dan te patsen :confused: ? Ik geef zilverxbox alleen een statusrapport. En fuck jou, ik wil lekker modden maar ga niet mijn xbox 15 keer over spuiten. Op deze manier maak ik dus mijzelf + andere mensen blij. Je moet wel onthouden dat er mensen zijn die niet zo graag modden als jou en mij maar wel een leuke, persoonlijke xbox willen hebben. De mensen die het zelf willen proberen laten het echt niet doen en de mensen die het willen laten doen die gaan het echt niet zelf proberen.

Er staat me trouwens nog iets bij dat je je gespoten controller aan iemand hebt weggedaan... Laat 'm volgende keer zelf die controller spuiten, want dit is ronduit zonde ;) :+

enne...
    Harrison Ford zal niet blij met je zijn ;)

Laatst bewerkt: 25 okt 2004
  8. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    modden moet je zellu dooooeeeeehooooeeeen! anders is het niet laaahaaaauuuuuuw! :p
    we waren allemaal n00bs in xbox modden toen we begonnen, dus iedereen kan het, begrepen?!? 8)
    of had ik dat al een keer gezegd? :D

9. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    hehe was dat een hint, dat hoort een verkoper toch te doen :)
    Is jou prijs ook 60 voor wat ik had geplaatst:p
    Alleen jij woont beetje ver weg :'-(

10. xbox_casemod

xbox_casemod mn naam is gideon

Leuk Bevonden:
    0
    HALLO

weet iemand een goeie tut voor een usb in te bouwen
    ik heb toestrax een USB extension kabel en een usb memory stick ehaalt en wil hem als memory card gebruiken maar weet iemand een goeie tut

11. a-dix-ion

a-dix-ion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nav eerdere posts naar shop, www.powerline.nl
    www.aci-computers.nl
    maar mn vraag is, zijn er nog van die crystal boxes te koop, of is dat een gelimiteerde uitgaven, want met die mod die ik van plan ben te maken, is zon crystal zwaar groot punt?

12. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    die komen wer weer in een halo 2 pack >stond ook op de mainpage

13. a-dix-ion

a-dix-ion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maardan heb ik ook meteen halo :'-( heb liever andert spel

14. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    hooowhooow, lees t nog een keer, maar dan anders dan je hem nu hebt gelezen. ik zeg dat je niet moet gaan patsen als timbruls (dus dat je het in de TOEKOMST niet moet doen...ik zeg niet dat je het nu al doet.

ennuh...heb ik je nu dan eindelijk een kee rop de kast gejaagd?

@ xbox_casemod: wat was je vraag ook alweer? kheb um nog niet voorbij zien komen, zag alleen HALLO! :9

15. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Lees hierboven wat we al een keer in onze 'mini-discussie' hebben besproken :+

enne...
    Je hebt er hooguit voor gezorgd dat ik je vrijdagavond niet keihard van de baan af-race *)

16. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraaggie, ik wil mijn 2 controllers (1 groene en 1 zwarte) veranderen, dat ze allebei voor de helft groen en zwart zijn, kan iemand me ff helpem hoe dat moet, ik heb hem nog niet open geschroeft, ben bang dat drek die hele controller kapot is

(en het spijt me als het er al ergens in staat, maar als ik die 188 paginas moet lezen met meer dan 2800 verschillende teksten ben ik voor 11 nov nog niet klaar)

17. a-dix-ion

a-dix-ion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je hem netje openschroef dan moet ie gewoon heel blijven,
    om te verven moet ej controller uit elkaar halen, de helft afplakken, en dan in LAAGJES spuiten, per steeds een heel klein laagje erbij, tussen elk laagje moet je half uurtje wachten, of tot de verf nog niet helemaal compleet droog is,
    oja en ruim ervanaf spuiten :) min 25 cm
    zoiets?

18. NLJohnny Cage

NLJohnny Cage Drunkn Munky

Leuk Bevonden:
    0
    erg bedankt, ik hoefde hem alleen maar open te schroeven, niet te verven, maar dat zouw ik wel in mijn achterhoofd houden als ik hem wel een keer wil verven, zeer bedankt

19. a-dix-ion

a-dix-ion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oh je wou de helft van je ene naar de andere zetten?

20. StealthViper

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je dan van plan om de controllers doormidden te zagen en dan aan elkaar te plakken :confused: ? Wat bedoel je met dat 'half groen, half zwart'?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina