1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FABLE] Mysteries

Discussie in 'Algemeen' gestart door studio_125, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Valt niet te redden hè? |:-

    Jij dus.
     
  3. tribalme

    tribalme driver

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    i know... maare ik neem ff alles serieus want ik ben die hard dragon cliff zoeker 8)
     
  4. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    je weet toch wel dat dragon cliff niet toegankelijk is?? op geen enkele manier... dit is bevestigd door Sam van BBB
     
  5. Itavhi^

    Itavhi^ Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    sure if you say so
     
  6. tribalme

    tribalme driver

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    je zou ook niet zonder gemodde xbox op de filler stukken kunnen komen...
    nou ik wel
    laat mij maar gewoon aanpongelen want als ik erachter kom dat er daadwerkelijk een torch en sandgoose is dan wil ik wel eigenlijk de eerste zijn die dat ontdekt O-)
     
  7. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben ook maar eens met de graaf truc kbezig gegaan en ik ben mezelf naar beneden aan het werken bij de lookout point, beneden de rivier af, niet dat het veel zin heeft denk ik( omdat de dig trick een "fout" is in het spel) ben ik gewoon benieuwd of er nog iets is.( ben nog we lff bezig)

    edit: ok nog even iets iets wat mij opval nu ik beneden aan de rivier sta is dat je gewoon kan vissen en ook gewoon wat kan vangen, deze stukken behoren dus ook tot de levels...

    ....iets anders wat me te binnen schiet, iemand die het even wilt proberen( ik ben nu ff bezig:cool:). het gedeelte waar je samen met whisper in de training lvl va ndie insecten moet killen, daar word je dan opeens door bandits aan gevalen... iemand daar al naar de overkant geweest?
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2004
  8. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    haha okay dan, respect... daar heb ik geen trek in... kben op zoek naar andere dingen...
     
  9. Itavhi^

    Itavhi^ Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan egt niet op dragoncliff komen die filler stuken van dragon cliff zijn gewoon die stukken die zijn overgeblefen ze hadden niet genoeg tijd om alles af te maken
     
  10. p8er

    p8er Full Time Gamer

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik deeeeenk dat ik iets te lang niet op dit forum ben geweest... torch?? SANDGOOSE??????? iemand??
     
  11. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Gebruik de zoekfunctie eens, dan weet je binnen een mum van tijd wat meer hierover
     
  12. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    uhu, mee eens. Btw heeft iemand al geprobeert om in beserk mode met een fire augmentation wapen de lighthouse te lighten? want als je in beserk bent en je slaat, dan laat je ook vuur achter en shit. K kan zelf geen fire augmentation vinden dus k dacht k vraag t hier ff.
     
  13. VinZ

    VinZ Guest

    Nou ik heb er zo onderhand goed de schijt van. Ik loop maar wat rond te dolen en niks te doen. Al m'n stats zijn gemaxed (btw, de exp. points blijven haken op 999.999, maar m'n will exp. points zijn al over de 1.200.000 heen :confused:) en ik heb alle items zo ongeveer. Ik weet echt niet meer wat ik nog moet doen. Ik heb zo het idee dat die secrets echt een fabeltje zijn. Er zijn zoveel onlogische dingen in het spel die nergens toe leiden... Op ieder forum wordt alleen maar een beetje gespeculeerd, maar het meeste is gewoon onzin en herhalingen van oude dingen. Verder is het hele spel al tig keer ontleed door hackers e.d. en werd er ook niks gevonden.
    M.a.w. ik kap ermee. Succes nog. Wellicht dat er nog iets gevonden wordt, maar dan koop ik em wel weer eens als ie classic wordt (of als 1.5 uitkomt en het is de moeite ;))
     
  14. Itavhi^

    Itavhi^ Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het dernet al gerpobeert van alles maar lukt niet damzz ach jah dan maar een andere manier vinden;)
     
  15. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    mee eens ik denk dat ik er ook maar mee kap het heeft gewoon geen zin... Ik zal hier nog wel gewoon blijven lezen voor het geval er ooit nog iets wordt gevonden maar kga niet meer op zoek...

    het beste ermee
     
  16. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    K denk dat je misschien een ultiem character moet maken, die alles in de game ownt en alles stats heeft gemaxed. K denk ook dat de vuurtoren ontsteken niet bij de vuurtoren zelf kan maar dat je dat ergens anders moet doen, want iedereen heeft zowat alles geprobeert daaro. Heeft iemand verder nog info over the singing sword?

    Btw: k vind wel dat mensen hier snel opgeven, er was ooit een secret zwaard in morrowind genaamd eltonbrand, DAT was pas ZWAAR moeilijk om te krijgen. Naja t was gewoon onmogelijk. Dus mensen blijf zoeken :D
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2004
  17. Freakezoid

    Freakezoid Aarghhh

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    De singing sword bestaat niet. Een paar mensen hebben in de files gekeken. Ze hebben wel een map gevonden met de singing sword data erin, maar er miste belangrijke dingen. Hij is er dus uitgehaald... Maar misschien komt hij dan nog in Fable 1.5 ( als dat ook geen gelul is )
     
  18. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    na 1 keer uitspelen heb ik het wel weer gehad hoor, ik snap niet waarom jullie alles zo ver willen uitspelen, zoals die mysteries die volgens mij niet eens bestaan
     
  19. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    K heb juist geleze dat the singing sword undetectable is als je het spel hacked.

    En als ik iets koop wil k alles gezien hebben en het is natuurlijk gewoon leuk om secrets te vinden enz.
     
  20. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    @de bengel, de een houd op na de main quests, anderen willen de 100% voor hun geld
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina