Creative inspire P580 (5.1)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door jurjen1, 25 okt 2004.

1. jurjen1

jurjen1 Exit Light

Leuk Bevonden:
    2
    hallo,
    ik heb sins vandaag een Creative inspire P580 (5.1) maar nu doen alleen de front speakers het.. de center en de rear niet... ik denk niet dat het aan de boxen ligt maar omdat ik iets verkeerd doe... dus zou iemand mij ff kunnen helpen?

alvast bedankt

2. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Heb je een geluidskaart geinstalleerd?

3. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op mijn computer kan ik het in het configuratiescherm instellen of ie 2.0,2.1,5.1 etc. afspeelt. als ik dus 2.0 kies doen een aantal boxen bij mij het niet. Als ik 5.1 kies wel.

dan moet je gewoon hier heen gaan: Spraak, geluid en geluidsapparaten in het configuratie scherm-->instellingen van de luidsprekers wijzigen--.geavanceerd en in dat scherm kan je 5.1 instellen :)

4. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    Je moet de digitale uitgang aanzetten waarschijnlijk, deed ik ook fout voor de eerste keer

5. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    Front speakers doen het bij mij nooit (behalve bij sommige spellen die 5.1 ondersteunen). Zet in je instellingen je rear speakers op Clone (dat moest ik doen) en stel natuurlijk in dat je 5.1 speakers hebt. En trouwens, test niet met winamp, dat idiote programma ondersteunt geen surround geluid...

6. jurjen1

jurjen1 Exit Light

Leuk Bevonden:
    2
    @ Ak-47(P): ja
    @ limpbixkit: daar staat hij al op.. maar heb nog steeds geen seround sound
    @ ITNL3: waar kan dat?
    @ huub himself: ik heb het met winamp en windows media player getest.. bijde geen 5.1

7. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    even een aanvulling op jurjen:

Hij heeft een geluidskaart (geen 5.1 kaart)....

maar dat zou geen probleem moeten zijn, ik heb zelf ook geen 5.1 kaart, maar wel surround sound, ik weet het zelf ook niet hoe het verder moet

8. jurjen1

jurjen1 Exit Light

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb zelf een VIA AC'97 Enhanced Audio Controller PCI kaart... weet niet of iemand dat wat zegt.. kan proberen ff wat drivers er voor te downloaden

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Kan ook liggen aan het feit dat datgene wat je afspeeld stereo is. Ik heb een externe 5.1 set (waar ook mjin Xbox op staat). Als ik met de pc iets afspeel krijg ik alleen de frontspeakers, pas wanneer echt 5.1 afgespeeld wordt, schakelt het systeem over naar 5.1. Dit is het geval bij DVD's.

10. jurjen1

jurjen1 Exit Light

Leuk Bevonden:
    2
    het probleem is verholpen ^^
    hier mag een slotje op

Deel Deze Pagina