[FABLE] Good and evil

Discussie in 'Algemeen' gestart door Diz4r, 8 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey Kelo, lang niet meer gezien :)

    Ehm, ik zou ook niet weten welk char je zou moeten maken. Bij Fable vind ik het totaal geen nut om verschillende chars te maken, aangezien je toch hetzelfde eruit gaat zien. Je kunt bv. niet kiezen uit een bepaald character, nee.. je begint altijd hetzelfde, met hetzelfde char en dezelfde skills. En ja, ik kan je aanraden om gewoon de game uit te spelen, vervolgens verder te spelen en alsnog alles maxen.
     
  2. Lt Sneaker

    Lt Sneaker Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is wel jammer dat je niet bevoorbeeld een mager word of een cold-blooded assasin nee je bent gewoon alles en dat is jmmr
     
  3. Lt Sneaker

    Lt Sneaker Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    ps ik bedoelde Magier
     
  4. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit had je bij je vorige bericht kunnen editten hé?

    Het is aan de andere kant ook logisch dat je geen andere chars hebt. Het is gewoon bedoelt om het spel te spelen met die char, en dan te zien hoe hij uiteindelijk zou worden. Het is trouwens wel duf dat hij helemaal niet praat, ik had graag de stem willen horen als je 100% evil zou zijn.
     
  5. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.320
    Tofu of Chickens eten helpt ook wel. Zo'n bandit vermoorden of een dorpeling vermoorden staat gelijk aan een paar van die dingen eten. Tofu voor the good guys en chicken voor the bad guys. Is per ding +5.
     
  6. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik inderdaad zo relaxed he! Laatst vrat ik me helemaal vol met tofu en ik kreeg alsmaar Good-punten. O-)

    Ik denk dat ik weer overnieuw ga beginnen met een magier want die spreuken zijn echt vet. Ik ben gewoon zo'n freak dat ik me kan irriteren aan één stat-punt die verkeerd staat en dat is nu net het geval bij alle karakters aangezien je altijd die bliksemschichtspreuk kunt gebruiken.
     
  7. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    ik heb doodleuk all mn stats op max
    dus ik ben nu een full mage archer warrior thief trader :D
    met een liev aureooltje boven mn kale kop :p
     
  8. Xilvero

    Xilvero Flaming Ninja

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze net 2 minuten geleden ook allemaal gemaxt 8)
    Truukje met Combat Multiplyer :D
     
  9. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Uhm iets wat me is op gevallen weet niet of het al is gezegt maar:
    Hoe aantrekelijker ik ben hoe meer good ik ben.
    Ik d8 dat dat er niks mee te maken had want als ik Bright Plate Armour aantrek ben ik 100% good en als ik Assasin suit aantrek ben ik ineens slecht :confused:
     
  10. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kunt pas zien wat je 'echte' allignment is d.m.v. een normaal armor aan te trekken zonder allignment erin (dark/bright). of gewoon zonder kleren te lopen.
     
  11. Archon

    Archon Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Een van de karakteristieken van die bright is +alignment modifier, wil zeggen dat het je extra goede punten geeft. Dit heb je ook met tattoos en sommige magic spells.

    Hetzelfde effect heb je dus ook met dark plate armors dat je dan -alignment punten krijgt.
     
  12. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind echt dat het "slecht zijn" in dit spel helemaal niet zo aantrekkelijk is als de goede kant. Bijna alle quests zijn min of meer Good. Ik weet dat je slecht kunt handelen waardoor je Evil wordt maar bij elk beest dat je killt krijg je weer Good-punten. Ik wil gewoon quests in het spel zien waardoor de hele wereld drastisch verandert.
     
  13. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat idee heb ik ook ja. Goed wordt je vanzelf als je het verhaal volgt, slecht wordt je pas als je gaat kloten. Je moet er echt je best voor doen.
    Dit had in evenwicht moeten zijn dat je even makkelijk de ene als de andere kant op kunt gaan.
     
  14. Archon

    Archon Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Bad zijn heeft meer voordelen }:] Je kunt mensen vermoorden naar hartelust, stelen, hun huizen opkopen, makkelijker de sentinus halen, in de arena krijg je 10.000 meer en ja sword of Aeons heh ;)
     
  15. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is helaas niet echt goed uitgewerkt tussen good en evil. Niet zozeer dat je het moeilijk word, maar een systeem als kotor had wel leuk kunnen zijn. Want als je whisper afmaakt, ben je niet meteen puur evil (en voor altijd). Je kunt niet alle questen evil spelen. Ook krijg je zoals kelo als zei, good punten voor elk beest dat je molt, waardoor trainen moeilijk gaat als je evil wilt zijn. Ook zie je er als evil char haast altijd hetzelfde uit, zelfde als met good. Tja, het systeem is leuk, uitwerking ook, alhoewel het toch nog net iets beter had kunnen zijn
     
  16. Lamborghini

    Lamborghini Guest

    ik had ff een alignment vraagje:

    Ik ben dus net begonnen met mijn evil character, en ik heb physical shield als spell. Er staat echter bij de uitleg dat je veel goede alignment bij deze spel krijgt. Ik merk hier echter niks van wanneer ik hem aanzet en naar mijn alignment balkje kijk. Wie o wie kan mij helpen?
     
  17. Shin Jay D

    Shin Jay D Elite Trader

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, dit heeft niks met + good points te maken. Echter is wel dat je makkelijker beesten afmaakt zonder geraakt te worden met dat schild waardoor je wél Good points krijgt. Misschien bedoelen ze dit.
     
  18. Lamborghini

    Lamborghini Guest

    Mhh. Ik vind het zelf ook vaag, maarja. Ik max beserk gewoon en dan is alles opgelost!

    Beserk samen met physical shield is echt vet btw:p
     
  19. pricefighter

    pricefighter Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    berserk is relax heh had daarmee dat zwaard uit die steen getrokken, weet nie of dat aan die berserk had (had die sterk en health ook helemaal hoogste)8)
     
  20. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Als ik Evil wil worden, dan ga ik veel jatten en tonnen kapot maken (net begonnen met het spel, 1 uur spelen nu pas). Maar ook al ben ik helemaal alleen met het stelen (er staan 0 ogen bij het emicoontje boven de map) maar toch krijg ik dan na 5/10 minuten een boete van 250. Hoe kan dit en help me, hoe kan ik makkelijker en sneller Evil worden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina