Ik heb winamp en dan is het plaatje bij een MP3 altijd het Winamp logo. Zo'n bliksemschicht. Maar nu is dat opeens dit plaatje: En dat kan ik niet meer veranderen naar de winamp plaatje. Weet iemand hoe dit moet?
Rechtermuis op het icoontje > eigenschappen > Ander pictogram .... Jibbedie-jibedie-jep, That's all folks!!!
Maar opend hij hem dan ook met een ander programma dan Winamp Want als dat zo is dan : Rechter muisknop>eigenschappen>wijzigen...>dan winamp in lijst selecteren anders browse en dan c:\Program Files\winzamp\winzamp.exe ofzo
Hij opend 'm gewoon met Winamp, maar het is al gefixed...opeens sprong ie weer terug naar het goede plaatje :{
Oh Oh Oh wat stout!, om daar nu een hele nieuwe topic voor te openen ? ALs ie het gewoon doet, so what.
ach die gast is (sebass) is timmy/jimmy van southpark fan(Uber fan..) *zucht* wel raar dat hij opeens op het normale plaatje sprong Rivanov..
Nee, eigenlijk niet. Heb je in de tussentijd wat geinstalleerd? Soms verandert een install van een programma namelijk de iconen, maar wanneer je dan weer winamp opstart (als standaard ingesteld neem ik aan?). Dan verandert Winamp het weer terug
Realplayer staat er op, maar dat stond er ook op toen het plaatje goed was. Toen kreeg ik dat vage plaatje, deed allemaal OPENEN MET WINAMP, maar plaatje veranderde maar niet. Liet het dus even zo, keek na een tijdje weer in m'n MP3 map en toen stond het winamp logo er weer boven...strange!