[PS4] GTA San Andreas [deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Rick NLD, 28 sep 2004.

  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.823
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Ik zit er in principe ook over te denken (maybe zo'n tel abbo met gratis PS2 ofzo), maar ik denk dat ik gewoon wacht tot ie (uiteindelijk) gewoon op de xbox verschijnt. SImpelweg omdat de xbox versie toch nog iets beter zal zijn, en omdat ik tot die tijd nog genoeg goede games heb om me bezig te houden (ben nogsteeds bezig met 'oude' games, zoals Project Gotham Racing 2, StarWars KOTOR, Splinter Cell, en Vice City (verhaal-lijn wel uitgespeeld, maar nog side-quests etc...)

    Daarnaast komt Pro Evo nog uit, en Prince of Persia 2 (ziet er ECHT SLICK uit!)

    Natuurlijk verheug ik me ZEER op Andreas, en koop ik hem op de dag dat ie uitkomt voor XBOX....maar denk niet dat ik er nu 200+ euro voor over heb om hem te spelen.

    Maar goed... aan de andere kant... als ik een goede deal vind icm een tel abbo... :D
     
  2. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    wanneer komt ie nou uit? (zal wel al 100x gevraagd zijn) omdat ik ergens zag staan dat het de 26e was en bij de ene winkel zeggen ze de 28e en de andere de 29e
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.823
    Leuk Bevonden:
    2.044
    Volgens mij in de USA today, en vrijdag in NL.

    Die video op gamespot (video-review) is ook echt :9 :D
     
  4. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    ok, ga ik vrijdag maar weer eens kijken. en ik wil zo min mogelijk info hebben dus ik lees geen reviews, ik heb al wel van mensen uit me klas gehoord dat er veel rare bugs in zitten (maar die hebben een of andere gare rip versie) Dus ik blijf er gewoon vanuitgaan dat het een van de toppers van dit jaar gaat worden. :D
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2004
  5. XeoN

    XeoN Guest

    Ik denk dat hij wel beter is als Halo 2 , alleen die multiplayer van Halo 2 wordt meesterlijk..:cool:
     
  6. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    het gaat gewoon tegen mijn principe in om een console speciaal voor 1 spel aan te schaffen.. dan koop ik wel de pc versie desnoods... (alhoewel ik mgs3 ook wil op de xbox!! :'-()
     
  7. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zelf heb hier een PS2 staan...maar ik zit te twijfelen of ik hem wel wil kopen....Ik heb mijn PS2 niet meer aangeraakt sinds ik mijn xbox heb. ( sinds de launch )
     
  8. FWesten

    FWesten Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    zit er over na te denken om voor San Andreas een PS2 aan te schaffen, maarja, heeft de PS2 na San Andreas nog wel toekomst?
     
  9. JanKost

    JanKost Console Freak!

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    1
    Killzone is een toffe FPS, natuurlijk is er ook nog Metal Gear Solid 3: Snake Eater. En dat zijn er nog maar 2
     
  10. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    gta krijgt over al negens en tienen
     
  11. XeoN

    XeoN Guest


    Daarom is het de moeite waardt om hem aan te schaffen.;)
     
  12. FWesten

    FWesten Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat ie zo laat pas op de PC uitkomt!

    Moet ik toch maar overwegen om een PS2 te kopen!
     
  13. XeoN

    XeoN Guest

    Net zoals ik heb gedaan...:)
     
  14. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is precies wat sony wil, daarom is SA ook ff exclusive |:-
     
  15. FWesten

    FWesten Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ghehe ;)!

    Maar ik zit dus een beetje van : koop ik hem nu alleen voor San Andreas, of heb ik er in de toekomst ook nog wat aan.....

    ???
     
  16. Überlord

    Überlord RAMMSTEIN

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop zeker de pc versie. Ga volgende week vrijdag mn nieuwe ophalen, dus dat zit wel goed. Echt vet dat ie overal tienen krijgt. In de PU zal ie wel een 95 krijgen denk ik. Hoger dan dat geven ze bijna nooit. Maar het blijft GTA natuurlijk.
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik denk wel dat de PU dit keer over de 95 gaat ;) tword voor mijn gevoel een 97/98 deze game is zwaar lachen, het nadeel is alleen dat ze het op de PS2 heb gedaan als het op xbox was geweest zou het er mooier uit kunnen zien. GTA SA is da Bom :p
     
  18. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja zeker weten. Ik wacht gewoon geduldig op de PC versie. (oh damn hoe ga ik dat doen ;)) Deze versie wordt toch wel beter dan op de PS2, iig kwa pop-up.
     
  19. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de oplossing voor mijn GTA San Andreas probleem, mijn maat heeft een PS2 en aangezien hij niks om GTA geeft, ruil ik mijn xbox voor een maandje met hem! Nou maar hopen dat hij het net zo'n goed idee vindt.............
     
  20. FWesten

    FWesten Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan ik dus niet, dat wachten op de PC versie, duurt nog een paar maanden!
    Als ik al die video's zie, kan ik niet wachten, dus toch maar PS2 aanschaffen...
     

Deel Deze Pagina