[Fable] Waar hebben jullie vastgezeten?

Discussie in 'Algemeen' gestart door c2h50h, 17 okt 2004.

1. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Die naam van die Demon Door heb ik gewoon zelf uitgevonden, wat op die stenen tikken wat wel logisch klonk.

Ik zat vast bij die hobbe cave. Bij mn 95% good character heb ik die nooit gedaan omdat dat jongetje steeds dood ging.
    Bij mn evil character was hij eigenlijk best makkelijk. Op mn evil way }:]

2. Chemer_128

Chemer_128 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu vast in de gevangenis, ik kan nu luisteren naar een gedicht van zo'n guard maar dan zijn er 3 boeken waarvan ik er 1 van kan openen en ik nu al zo vaak een boek geopend en steeds moet ik dan naar de martelkamers. Wat moet ik doen???

3. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    een ander boek openen....
    Sluipen achter die gast langs, briefje lezen. terug lopen, zonder dat 1 van de balkjes vol raakt

4. Chemer_128

Chemer_128 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat briefje heb ik al gelezen er staat een korte tekst op met het jaartal 1484, en daarmee kan ik 1 boek openen. maar dan moet ik alsnog naar de amrtelkamers?

5. Sun_Zize

Sun_Zize ^^

Leuk Bevonden:
    4
    als je het nummer op het bord achter de guard hebt gelezen en een boek selecteerd met A moet het lukken

6. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet 1 van de 3 boeken openen, daarin zit iets verstopt wat je nodig hebt. Kies je het verkeerde boek dan mag je weer naar de martelkamer en het stuk opnieuw doen, kies je de goede dan kun je verder. Dus als je er weer bent het volgende boek proberen.

7. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook heel eventjes vast gezete bij de naam van die demon door, heb btw het zwaard niet gekoze. dat vond ik niet passen bij mijn 100% good magier.

8. Itavhi^

Itavhi^ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 10 jaar expres vastgezetten bij die prison wou checke wat er gebeurd en yup krijg ik tog nog een wapen kweet nu ff niet welke dat is:p

9. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Dat heb je al een keer gepost en toen stond erachter "l4l". Dus je kletst maar wat. Tenzij je een naam en een foto hebt.

10. Itavhi^

Itavhi^ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    l444l ik gebruik zo vaak l44l btw het was geen legendary weapon ofzo was gewoon een cleaver of een katana

11. Xlord

Xlord Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zat vast bij die arena, heb het 4 keer opnieuw moeten doen omdat ik elke keer bezig was en tijdens die missie weg moest. die missie duurt gewoon veel te lang.

ik heb bij me evil char. me zusje niet afgemaakt maar de rede heb ik al ergens anders gepost.
    nu ben ik opnieuw begonnen en ga alle submissies ook proberen (heb er aantal overgeslagen bij die vorige) en dan sla ik me zus wel neer }:] .
    zo moeilijk is het niet om weer good te worden, aantal bandits of andere beesten afmaken en je bent weer good.

12. smarty_peanuts

smarty_peanuts Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik zit nu vast bij

jack of blades heb geen flauw idee hoe ik hem moet raken als hij daar in de lucht vliegt

13. buffy-lover

buffy-lover .::AVP::.

Leuk Bevonden:
    0
    met je boog of vuurballen, zo heb ik hem verslagen.

14. Fury

Fury Borg-Drone

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu vast... bij de graveyard, als je de equipment van dat lijk moet zoeken. Mijn ventje kon na 5 keer proberen (in het hele spel) in ene niet meer vissen...

De lijn snapt al bij de eerste keer knop indrukken.

Zie maar... (6 Meg)

Laatst bewerkt: 27 okt 2004
  15. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, dat is echt raar. Dat moet bijna een bug zijn, ik heb zeker meer dan 10 keer gevist en ik kan gewoon doorgaan. Het wordt wel lastiger, maar de lijn wordt van groen, oranje, rood. En voordat die dan knapt heb ik al flink moeten button bashen.

16. smarty_peanuts

smarty_peanuts Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    oh oke dank je

17. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Bij de eind keuze ik wist nie of ik me zus zou vermoorden of niet
    ben er nog steeds nie uit :x

Deel Deze Pagina