Halo vraag... kan je met HALO multiplayer ook met zijn 2 spelen MET voertuigen?! Het enige dat ik voor elkaar kan krijgen, zijn levels met die Warthog, maar dat alienship nog niet en die tank ook niet! :-( Als iemand het weet, graag een uitgebreide uitleg... alvast bedankt...
je moet --> in halo hoofdscherm .. MULTIPLAYER drukken Settings indrukken (onderste) en dan kan je in de settings van bijv Slayer (of een nieuwe aangemaakte game) de voertuigen kiezen die je wilt .. allemaal of 1 van de 3 .. )
als ik dat doe, en all vehicles kies, dan heb ik dus alleen maar de warthog in het level:-( In welke levels heb je andere voertuigen?!!? en hoe kan je die kiezen?!
Hier is al heel veel vraag en verontrusting naar geweest... Maar je moet dus Create New Doen en dan alles instellen en OPNIUEW opslaan dus niet slayer ofzo aanpassen een hele nieuwe make zo duidelijk?
Ja best goed dat je dat zo in kan stellen, k ben benieuwd naar hoe het in Halo 2 gaat worden (massive Covenant vs Marines lijkt me super )